Comarch DMS – system elektronicznego obiegu dokumentów

Comarch DMS to rozwiązanie wspierające sprawne modelowanie i zarządzanie procesami w zakresie obiegu dokumentów i informacji w firmie.

System wraz z aplikacją mobilną Comarch DMS, wykorzystywaną do kontroli przepływu, zatwierdzania, dekretacji dokumentów i stanowi kompletne narzędzie współpracujące z Comarch ERP XL.

Korzyści z wyboru Comarch DMS

  • Automatyzacja pracy z dokumentami

  • Redukcja kosztów poprzez ograniczenie dokumentów papierowych

  • Mobilny dostęp do aplikacji – Android lub iOS

  • Uporządkowanie obiegu informacji w firmie

  • Szybki dostęp do danych

  • Poprawa wydajności firmy

  • Niezawodność

  • Oszczędność czasu i przestrzeni

  • Łatwy nadzór nad zlecaniami świadczonymi przez firmy zewnętrzne

Funkcjonalność

Automatyzacja obiegu dokumentów

  • Pełna obsługa korespondencji firmy
  • Przejrzysta struktura podziału dokumentów – ewidencja według rodzajów dokumentów
  • Przechowywanie dokumentów w wersji elektronicznej
  • Możliwość odwzorowania układu dokumentu papierowego w formie elektronicznej.
  • Szybkie dodawanie skanów dokumentów do systemu dzięki automatycznemu importowi
  • Sprawne wyszukiwanie dokumentów – wykorzystanie kodów EAN

Modelowanie procesów biznesowych

  • Graficzny kreator obiegów dokumentów
  • Częściowa lub całkowita automatyzacja zadań rutynowych, nie wymagających decyzji ludzkich
  • System powiadomień o nowych dokumentach przekazanych w ramach obiegu na skrzynkę mailową pracownika
  • Wbudowany kreator raportów – możliwość  kontroli i przejrzystości działań zachodzących wewnątrz organizacji
  • System automatycznie generowanych przypomnień

Pełna kontrola przepływu pracy w przedsiębiorstwie

  • Zarządzanie uprawnieniami użytkowników w ramach obiegów
  • Wiedza na temat realizacji poszczególnych etapów obiegu – zadania przypisywane do pracowników
  • Kontrola czasu realizacji działań
  • Zapewnienie ciągłości pracy – możliwość ustawiania zastępstw za nieobecnych pracowników
  • Automatyczne odwzorowanie struktury przedsiębiorstwa z systemu ERP pozwala na powiązanie pracowników i ich stanowisk z dokumentami w Comarch DMS

Comarch Mobile DMS

Dla użytkowników ceniących sobie możliwość pracy poza biurem z wykorzystaniem tabletów, smartfonów została przygotowana mobilna wersja obiegu dokumentów. Narzędzie to automatyzuje i znacząco skraca czas pracy, pozwala na stały i aktualny dostęp do dokumentów takich jak faktury, zapotrzebowania, umowy. Za jego pomocą można zdalnie podejmować decyzje w ramach dowolnych, wieloetapowych obiegów dokumentów realizowanych w firmie.

Chcesz dowiedzieć więcej na temat produktu? Potrzebujesz porady?

Umów się na prezentację

Przedstaw nam swoje potrzeby, a my zaoferujemy Ci rozwiązanie.

Zobacz wszystkie narzędzia informatyczne
Zobacz Comarch Retail
Zobacz e-Commerce