Comarch ERP Mobile Sprzedaż

Nowoczesna, mobilna aplikacja dla przedstawicieli handlowych oraz innych  pracowników mobilnych, dla których szybkie dotarcie do klienta, rejestracja zamówień lub sprzedaż bezpośrednia to najistotniejsze elementy codziennej pracy. Wpływają one na utrzymanie stałego i satysfakcjonującego kontaktu z Klientem.

Pulpit startowy

Pulpit startowy pracownika

Przypisane działania

Wbudowany komunikator

Rozwiązania mobilne to korzyści dla użytkownika

  • Realizacja zadań z dowolnego miejsca

  • Praca na dowolnym urządzeniu mobilnym

  • Szybki dostęp do najważniejszych i aktualnych danych dotyczących firmy oraz kontrahentów

  • Bezpieczeństwo danych – szyfrowana baza mobilna

  • Ergonomia codziennej pracy – interfejs oraz zestaw udostępnionych funkcji dostosowany do potrzeb użytkownika

  • Praca w modelu online lub offline

  • Bezpośrednia integracja z systemami do zarządzania przedsiębiorstwem: Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL, Comarch ERP ALTUM

Kluczowe funkcjonalności aplikacji

  • Sprawne i szybkie wystawianie dokumentów z poziomu urządzenia mobilnego z pełnym dostępem do istotnych informacji mających wpływ na realizację procesów handlowych u klienta.

+ Dowiedz się więcej

Aplikacja umożliwia:

  • Wykorzystanie skanera kodów kreskowych
  • Drukowanie dokumentów wprost z aplikacji
  • Wysłanie wydruków pdf wiadomościami e-mail
  • Dostęp do szczegółowych informacji o produktach, rabatach, zdefiniowanych warunkach handlowych
  • Modyfikacja warunków handlowych w ramach ustalonych limitów
  • Analiza danych bezpośrednio na urządzeniu mobilnym – raporty
  • Obsługa załączników na dokumentach
  • Dostęp do szczegółowej bazy z danymi klientów

- Zwiń

  • Obsługa vansellingu –  sprzedaży bezpośredniej wraz z wydaniem towarów u klienta lub wykonaniem usługi.

+ Dowiedz się więcej

Aplikacja zapewnia:

  • Wystawienie dokumentów handlowych i magazynowych
  • Fiskalizację dokumentów lub wydruk wystawianych dokumentów handlowych z podpisem klienta,
  • Automatyczną zapłatę gotówką lub kartą płatniczą,
  • Integrację z mobilnymi terminalami płatniczymi,
  • Obsługę procesów przyjęcia oraz zwrotu towarów przeznaczonych do sprzedaży i dystrybucji bezpośredniej
  • Bezpieczeństwo transakcji poprzez brak możliwości edycji dokumentu sprzedaży i zapisu kasowego przez przedstawiciela po wydrukowaniu lub wysłaniu do Klienta,
  • Obsługę sprzedaży towarów kaucjonowanych, zwrot oraz rozliczanie kaucji,
  • obsługę odwrotnego obciążenia,
  • Rejestrację sprzedaży bezpośredniej bez konieczności dodawania nowego kontrahenta

- Zwiń

  • Obsługa presellingu – szeroki wachlarz funkcjonalności usprawniający proces zamówień u klienta

+ Dowiedz się więcej

Aplikacja umożliwia:

  • Wybór sposobu, daty i miejsca dostawy
  • Szybkie wystawianie dokumentów bazując na historii poprzednich zamówień
  • Aktualne informacje o stanie magazynowym zamawianych towarów
  • Edycja niepotwierdzonych zamówień złożonych w innych kanałach sprzedaży
  • Wystawienie faktur zaliczkowych
  • Wydawanie materiałów marketingowych

- Zwiń

  • Wsparcie i uporządkowanie pracy pracownika mobilnego poprzez ergonomiczny terminarz i funkcję monitorowania.

+ Dowiedz się więcej

Ergonomiczny terminarz aplikacji oferuje pracownikowi mobilnemu:

  • Planowanie oraz realizację wizyt handlowych u klienta oraz zadań dodatkowych
  • Rejestrowanie spotkań i kontaktów telefonicznych
  • Wykorzystanie zdefiniowanych schematów prowadzenia wizyt u kontrahenta, obejmujących m.in.:
    • przeprowadzenie ankiety,
    • weryfikacja ekspozycji towarów poprzez wykonania zdjęcia (merchandising),
    • sporządzenia raportu obecności towarów własnych i/lub towarów konkurencji w sklepie,
    • wydawanie materiałów promocyjnych/marketingowych,
  • Łatwe kopiowanie wizyt czy tygodniowych planów spotkań z Klientem
  • Realizacja działań zaplanowanych oraz zleconych przez kierownika
  • Prezentację materiałów, katalogów produktów załączonych do wizyty
  • Weryfikację skuteczności wizyt na podstawie dostępnych raportów

- Zwiń

Funkcja monitorowania umożliwia zarejestrowanie pokonywanych tras do klientów, określenia statusów aktualnie prowadzonych działań, a także komunikowanie się z innymi pracownikami mobilnymi.

Chcesz dowiedzieć więcej na temat produktu? Potrzebujesz porady?

Umów się na prezentację

Przedstaw nam swoje potrzeby, a my zaoferujemy Ci rozwiązanie.

Zobacz wszystkie narzędzia informatyczne
Zobacz Comarch Retail
Zobacz e-Commerce