Comarch Retail

Comarch Retail to rozwiązanie dedykowane do zarządzania siecią handlową. Pozwala na realizację procesu sprzedaży towarów lub usług za pośrednictwem różnych kanałów dystrybucji. Zapewnia płynną wymianę informacji na linii centrala sieci – sklep w ramach sieci — pojedyncze stanowisko sprzedażowe (POS).

Stanowisko POS

Personalizacja stanowiska sprzedażowego

Dokumenty magazynowe

Funkcjonalności

System Comarch Retail wspiera trzy główne obszary funkcjonowania sieci handlowych, dla każdego z nich oferując zestaw narzędzi usprawniających pracę.

Centrala sieci:

  • Stały dostęp do wszystkich dokumentów z poszczególnych placówek sprzedażowych
  • Globalne zarządzanie polityką cenową i promocyjno-rabatową dla całej sieci
  • Definiowanie zakresu uprawnień i obowiązków dla pracowników poszczególnych sklepów
  • Skuteczne zarządzanie łańcuchem dostaw, z uwzględnieniem różnych parametrów, np. sezonowości sprzedaży

Sklep:

  • Sprawne zarządzanie pojedynczą placówką sprzedażową
  • Możliwość swobodnego przesuwania towaru między sklepami, bez zaangażowania centrali sieci
  • Wykorzystanie kodów kreskowych

Stanowisko sprzedażowe (POS):

  • Prosta i intuicyjna praca -ergonomiczny interfejs współpracujący z ekranami dotykowymi
  • możliwości bieżącego sprawdzania dostępności towarów w innych sklepach
  • Sprzedaż poniżej stanu
  • Realizacja kilku transakcji jednocześnie
  • Gwarancja bezpieczeństwa sprzedaży m.in. dzięki mechanizmom typu fraud detection, pozwalającym na zapobieganie nadużyciom zarówno po stronie klientów, jak i personelu sklepu
  • Obsługa programów lojalnościowych
  • Obsługa różnych metod płatności

Comarch Omnichannel Sales

Startegia sprzedaży Omnichannel to odpowiedź na rosnące oczekiwania konsumentów w zakresie swobodnego dostępu do oferty za pomocą różnych urządzeń, przejrzystości i intuicyjności procesu zakupowego, ale także możliwości obsługi procesów towarzyszących zakupom w różnych kanałach (np. obsługa pozakupowa, reklamacje i zwroty, realizacja dostaw itp.). W strategii Omnichannel kanały sprzedaży są odpowiednio ze sobą powiązane. Platforma Comarch Retail, wraz z rozwiązaniami z oferty Comarch, w pełni wspiera podejście wielokanałowe.

  • Stacjonarne i mobilne stanowisko sprzedaży POS

  • Sklep internetowy

  • Internetowa platforma B2B

  • Aplikacje mobilne B2C i B2B

  • Elektroniczna wymiana danych (EDI)

  • System ERP

Chcesz dowiedzieć więcej na temat produktu? Potrzebujesz porady?

Umów się na prezentację

Przedstaw nam swoje potrzeby, a my zaoferujemy Ci rozwiązanie.

Zobacz wszystkie narzędzia informatyczne
Zobacz Business Intelligence
Zobacz e-Commerce