Menu

WEBCON BPS

Czym jest i w jakich firmach się sprawdzi?

WEBCON BPS to platforma low-code, dzięki której, bez konieczności kodowania, stworzysz aplikacje biznesowe optymalizujące działalność Twojej firmy. 

 

W łatwy sposób zautomatyzujesz i zdigitalizujesz ważne procesy, które zachodzą w niej każdego dnia – od fakturowania, księgowania czy zarządzania kadrami, aż po elektroniczny obieg dokumentów, zarządzanie projektami i wiele innych. 


Różnorodność procesów, które ułatwia i przyspiesza WEBCON BPS sprawia, że ten system workflow sprawdzi się w firmach działających w obszarze różnych branż, m.in.: budowlanej/projektowej, produkcyjnej, handlowej/usługowej.

Efekty, które zobaczysz od razu,
czyli co zyska Twoja firma dzięki WEBCON
POZNAJ CECHY

Workflow

System workflow to przede wszystkim oszczędności – czasu, nakładu pracy oraz pieniędzy. Co jest najmocniejszą stroną systemu workflow? Korzyści płynących z WEBCON BPS doświadczy w Twojej firmie każdy: od działu IT, przez samych użytkowników systemu, aż po zarząd.

WEBCON BPS zapewnia, m.in.: 

  • szybkie tworzenie aplikacji potrzebnych w firmie – z WEBCON BPS dział IT skraca czas potrzebny na dostarczanie nowych rozwiązań aż o 50%. To daje przedsiębiorstwu nowe możliwości, nawet przy ograniczonej kadrze pracowniczej;
  • automatyzację, która ułatwia codzienną pracę – aplikacje stworzone za pomocą WEBCON BPS wyręczą użytkowników systemu w wykonywaniu powtarzalnych i czasochłonnych czynności; 
  • wygodny dostęp do formularzy i obiegów wersji mobilnej – WEBCON BPS umożliwi użytkownikom wygodny dostęp do dokumentów z każdego miejsca i o każdej porze;  
  • zwiększenie wydajności pracy – łatwy dostęp do informacji i przydzielonych zadań oraz wymuszona przez system poprawność wprowadzanych danych poprawia komunikację w firmie; elektroniczny obieg dokumentów zwiększa efektywność całego zespołu; 
  • monitorowanie postępów pracy – dla zarządu firmy WEBCON BPS to nie tylko wygodny wgląd w pracę każdego działu, ale również przejrzyste raporty, pozwalające szybko reagować na zachodzące zmiany.

Przede wszystkim wygoda,

czyli dlaczego WEBCON BPS zoptymalizuje pracę Twojej firmy

ELASTYCZNOŚĆ
ROZWIĄZANIA 

W rozwój firmy wpisana jest zmiana, a system WEBCON BPS, jako platforma low-code, elastycznie się do nich dostosuje. W przypadku koniecznych modyfikacji w aplikacjach służących Twojej firmie nie będzie potrzebna zmiana struktury kodu.
Definiowanie schematów obiegu w procesie odbywa się na działającym systemie. Potężny i jednocześnie prosty w konfiguracji silnik reguł biznesowych pozwoli Ci na tworzenie uniwersalnych wyrażeń oraz warunków sterujących zachowaniem procesów.

SKALOWALNOŚĆ 

Twoja firma idzie na przód? W razie potrzeby będziesz mógł skalować rozwiązanie systemu workflow WEBCON BPS, wykorzystując funkcjonalności przydatne w Twojej firmie. 

ZINTEGROWANIE
Z SYSTEMAMI
ZEWNĘTRZNYMI

Elektroniczny obieg dokumentów WEBCON BPS umożliwi Ci integrację z zewnętrznymi rozwiązaniami typu ERP, księgowo-kadrowymi i magazynowymi. Z powodzeniem integrowaliśmy do tej pory system workflow WEBCON BPS z: Comarch ERP XL, Comarch Optima, SAP Business One, SAP, usługami Google. 

DOSTOSOWANE LICENCJONOWANIE

W system workflow WEBCON BPS wpisana jest wygoda, również na etapie licencjonowania. Możesz wybierać z dwóch modeli: 

  • model licencjonowania On premise (zakup bezterminowy licencji),
  • model licencjonowania subskrypcyjny (zakup terminowy licencji w okresie miesięcznym lub rocznym).

Twoja firma decyduje, czy zainstalować rozwiązanie WEBCON BPS na własnym lub zewnętrznym środowisku oraz czy zdecydować się na zakup usługi chmurowej, zawierającej zarówno koszty licencyjne, jak i infrastruktury. 

AKTUALIZACJE 

System workflow WEBCON BPS jest aktualizowany co kwartał, w międzyczasie pojawiają się łatki aktualizacyjne. Raz w roku producent wprowadza również jedną zasadniczą aktualizację, w której dostępne są nowe funkcjonalności systemu workflow.

Finanse

Comarch ERP XL

Obszar finansowo-księgowy to o wiele więcej, niż obowiązkowa ewidencja zdarzeń gospodarczych. Wraz z Comarch ERP XL zyskujesz narzędzie, które pozwala na kompleksową analizę sytuacji całej firmy, na bazie danych finansowo-księgowych.

Zgodność z Ustawą o Rachunkowości i Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej (MSSF). Obsługa pełnej księgowości w formie dzienników cząstkowych grupujących operacje gospodarcze danego rodzaju. Ergonomia codziennej pracy oraz łatwy dostęp do dokumentów źródłowych z poziomu zapisów księgowych. Automatyzacja księgowań, mechanizm księgowań okresowych a także kontrola poprawności dekretacji. Automatyczne sporządzenie sprawozdań obligatoryjnych oraz zestawień wykorzystywanych w celach zarządczych.

"Kieruj swoim interesem, bo inaczej on Tobą pokieruje."
Franklin Benjamin
53
klientów ERP XL

Finanse i księgowość

Zgodnie z obowiązującymi przepisami

Monitoring kosztów

Ewidencja kosztów w oparciu o konta zespołu 4, 5 lub wykorzystując zarówno „czwórki” i „piątki”.

Łatwa analiza kosztów w różnych ujęciach i perspektywach dzięki definiowalnym wymiarom analitycznym (np. dział, Miejsce Powstawania Kosztów, cel, rodzaj kosztu, projekt, kontrahent, lokalizacja),

Kontrola dowolnej liczby kręgów kosztów.

VAT pod kontrolą

Elastyczność w zakresie definiowania i odliczania stawek VAT.

Rejestr VAT tworzony automatycznie w oparciu o dokumenty handlowe wprowadzone w systemie.

Możliwość wprowadzenia faktur VAT w sposób uproszczony – bezpośrednio do rejestrów VAT.

Obsługa deklaracji podatkowych, np. VAT-7, VAT-UE i inne.

Wielowalutowość

Automatyczne pobieranie kursów NBP.

Naliczanie różnic kursowych - po zaksięgowaniu raportu bankowego/kasowego dokumenty różnic kursowych mogą być automatycznie księgowane.

Mechanizm wyceny środków pieniężnych wyrażonych w walucie obcej (tzw. magazyn walut) -  kontrola prawidłowego rozchodowania waluty po odpowiednich kursach wynikających z operacji przychodowych.

Płynność finansowa

Skuteczne raportowanie należności i zobowiązań, zarówno konkretnego kontrahenta, jak i wszystkich podmiotów, z którymi firma współpracuje.

Sprawne kojarzenie płatności i dokumentów - informacje o uregulowaniu należności i zobowiązań mogą być ujęte w systemie jako rozliczenia (skojarzenie dokumentu faktury z dokumentem zapłaty) lub jako rozrachunki (skojarzenie dekretów powstałych w wyniku zaksięgowania faktury i zapłaty).

Możliwość częściowego rozliczenia należności, czy zobowiązań.

Wsparcie zapewnienia płynności finansowej dzięki sprawnemu generowaniu upomnień i not odsetkowych, zarówno pojedynczych, jak i zbiorczych.

Środki trwałe

Ewidencja majątku trwałego na podstawie ksiąg inwentarzowych zorganizowanych w wielopoziomową strukturę drzewa.

Sprawna ewidencja wyposażenia.

Czytelny wykaz składników majątku trwałego wykorzystywanych w przedsiębiorstwie.

Możliwość automatycznego naliczania odpisów amortyzacyjnych w okresach wskazanych przez użytkownika.

Uzależnienie wielkości wygenerowanych odpisów od wskazanej w księdze inwentarzowej metody oraz stawki.

Business Intelligence

Sprawdzone rozwiązania

Business Intelligence dla systemów Comarch ERP pozwala w pełni zrozumieć i wykorzystać gromadzone w nim dane. To nie tylko zestawy predefiniowanych raportów i pulpitów managerskich pozwalających na bieżące monitorowanie kondycji przedsiębiorstwa, ale także możliwość tworzenia ad - hoc dowolnych analiz opartych na danych pochodzących z systemu Comarch ERP.

Business Intelligence jest dostępny w każdym z naszych systemów: Comarch ERP Altum, Comarch ERP XL, Comarch ERP Optima.

Uwolnij potencjał cyfrowych rozwiązań

Skorzystaj z formularza i pozwól nam dopasować ofertę, która pomoże Ci osiągnąć więcej.

Produkcja

Zarządzaj produkcją z Asprova APS oraz XPRIMER.MES

Asprova APS jest wyspecjalizowanym systemem przeznaczonym do doskonalenia procesów zarządzania produkcją, w szczególności obszaru planowania oraz harmonogramowania. Jest rozwiązaniem, które dzięki swojej elastyczności oraz szerokim możliwościom rozwoju (również samodzielnego) daje pewność, że będzie spełniać zarówno obecne oczekiwania, jak i te które pojawią się w przyszłości. To system, który rozwija się razem z firmą.

XPRIMER.MES to system, który pozwoli Ci objąć ewidencją wszystkie procesy produkcyjne, w tym czynności produkcyjne (m.in. realizację produkcji, utrzymanie ruchu, zapewnienie jakości) i około produkcyjne (m.in. sprzątanie, serwis, szkolenia czy magazyn przyprodukcyjny). Bardzo prosty w obsłudze i intuicyjny interfejs umożliwi Ci ewidencjonowanie wszystkich zdarzeń niezależnie od  ich typu. Będziesz wiedział dokładnie, co się dzieje, bo zobaczysz to natychmiast.

Zarządzanie produkcją (Produkcja 4.0) to zagadnienie, które każdy z przedsiębiorców zajmujących się wytwarzaniem produktów rozumie inaczej. Od uproszczonych metod opartych tylko o śledzenie przepływu materiałów i ich zużycia, do rozbudowanych działań zarządczych zawartych w procesie szczegółowego planowania procesu produkcji i zarządzania kompleksowo zasobami takimi, jak: pracownicy, maszyny czy czas. Czytaj więcej ...

Przemysł 4.0
Technologie jutra.
9
Wdrożeń w ciągu roku

Zarządzanie produkcją

Doskonalenie procesów zarządzania produkcją

Odwzorowanie rzeczywistej specyfiki

Asprova APS umożliwi Ci precyzyjne odzwierciedlenie charakteru Twojej branży z jej wszystkimi szczegółami (nawet tymi najdrobniejszymi). W systemie uchwycisz specyfikę poszczególnych procesów produkcyjnych, samodzielnie zdefiniujesz dowolne kryteria optymalizacyjne oraz zależności pomiędzy operacjami, w tym: technologie produkcji, relacje pomiędzy poszczególnymi zadaniami, dostępność narzędzi, kompetencje pracowników, parametry zasobów, parametry wyrobów i surowców, utrzymanie ruchu.

Elastyczność – wizja przełożona na język systemowy

Szerokie możliwości rozwoju (również samodzielnego) sprawiają, że system Asprova APS zawsze będzie odpowiadał aktualnym potrzebom firmy. Możesz dowolnie modyfikować zakres oraz metody harmonogramowania. To Ty decydujesz o tym: w jaki sposób planujesz produkcję, jak szczegółowo to robisz, jakie kryteria optymalizacji bierzesz pod uwagę, i które z nich są kluczowe, jakie cele chcesz zrealizować.

Wizualizacja danych i symulacje what-if

Bardzo szybko stworzysz szczegółowe symulacje what-if. Dzięki nim z łatwością porównasz różne warianty harmonogramu oraz metod planowania. W bezpieczny sposób wybierzesz te, które najlepiej odpowiadają aktualnym celom biznesowym firmy. Przejrzysta wizualizacja całego procesu pozwoli Ci widzieć znacznie więcej – dużo szybciej. Zyskasz świadomość tego, jakie konsekwencje przynoszą podejmowane przez Ciebie działania.

Szybkość działania = szybkość reakcji

Obliczenie w pełni zoptymalizowanego harmonogramu produkcji wraz z bilansem materiałowym nie zajmie Ci więcej niż kilkadziesiąt sekund.

Niezależność od wykorzystywanych systemów IT

Asprova APS współpracuje z dowolnymi zewnętrznymi systemami (m.in. ERP, WMS, MES, CMMS czy BI). Pozwala stworzyć jedno miejsce gromadzenia danych istotnych dla całego procesu zarządzania produkcją.

Zarządzanie produkcją

Ewidencja wszystkich procesów produkcyjnych

Ergonomiczne zbieranie danych w systemie
System XPRIMER.MES daje Ci możliwość kompleksowego ewidencjonowania czynności realizowanych zarówno bezpośrednio w procesie produkcyjnym, jak i działań pomocniczych, w tym: ewidencji postępu produkcji, konsumpcji materiałów, czynności serwisowych i awarii maszyn, procesów jakościowych oraz testów, czynności pomocniczych, integracji z maszynami.

Elastyczność – wizja przełożona na język systemowy
Szerokie możliwości rozwoju (również samodzielnego) sprawiają, że system Asprova APS zawsze będzie odpowiadał aktualnym potrzebom firmy. Możesz dowolnie modyfikować zakres oraz metody harmonogramowania. To Ty decydujesz o tym: w jaki sposób planujesz produkcję, jak szczegółowo to robisz, jakie kryteria optymalizacji bierzesz pod uwagę, i które z nich są kluczowe, jakie cele chcesz zrealizować.

Zarządzanie produkcją – transparentność działań
Wszystkie informacje dotrą do Ciebie błyskawicznie – droga od planu do jego realizacji i od realizacji do reakcji na konkretne zdarzenia stanie się dużo krótsza. Koniec z przesyłaniem papierowych wersji dokumentów, podchodzeniem bezpośrednio do maszyn, żeby zobaczyć, co się stało czy konkretnych operatorów z instrukcjami. Produkcja stanie się w pełni transparentna, bo będziesz widział wszystko w czasie rzeczywistym.

Uwolnij potencjał cyfrowych rozwiązań

Skorzystaj z formularza i pozwól nam dopasować ofertę, która pomoże Ci osiągnąć więcej.

Logistyka

Zarządzanie magazynem z systemem WMS

System magazynowy ExpertWMS® to nowoczesne rozwiązanie klasy WMS, które wspomaga procesy magazynowe i logistyczne zachodzące wewnątrz przedsiębiorstwa. W systemie WMS zastosowano najnowocześniejsze technologie logistyczne i informatyczne, które stawiają rozwiązanie w czołówce najlepszych systemów WMS w Polsce.

System magazynowy ExpertWMS® to więcej niż standardowy system klasy WMS (Warehouse Management). System WMS spełnia nie tylko wszelkie funkcje, których wymagamy od tego typu rozwiązań, ale daje również możliwość rozbudowy i zarządzaniami nimi w bardziej wydajny sposób.

"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie."
Peter Drucker
15
Wdrożeń w ciągu roku.

Program magazynowy

Rodzina systemów ExpertWMS

ExpertWMS Centrum Logistyczne

Program magazynowy ExpertWMS Centrum Logistyczne jest kompleksowym systemem WMS przeznaczonym dla operatorów logistycznych, spełniającym szerokie potrzeby zarówno małych jak i dużych centrów logistycznych.

Program magazynowy wspiera sprawne i dynamiczne zarządzanie towarem powierzonym przez Klienta, posiada szeroką paletę wprowadzania awizacji (od operacji w aplikacji desktopowej, poprzez samodzielne wprowadzanie przez Klienta za pomocą panelu WWW aż po automatyczną synchronizację), rejestruje prace (zarówno operacje z towarem jak i dodatkowe czynności) w czasie rzeczywistym za pomocą czytników kodów kreskowych, posiada dedykowany moduł rozliczania operacji logistycznych oraz usprawnia proces inwentaryzacji.

ExpertWMS Smart

Program magazynowy ExpertWMS Smart to zestaw gotowych procesów logistycznych przygotowanych na podstawie zebranych doświadczeń, dobrych praktyk magazynowych i eksperckiej wiedzy.

System WMS powstał z myślą o sektorze MŚP, głównie przedsiębiorstwach dystrybucyjnych oraz produkcyjnych, które posiadają nieduże magazyny, do kilkunastu użytkowników magazynowych, o średniej ilości przepływów towarowych zarządzanych standardowymi operacjami magazynowymi.

System WMS pomaga w obsłudze procesów magazynowych, wspiera zarządzanie funkcjonowaniem magazynu od przyjęcia towaru i jego lokalizacji na magazynie, przez odwzorowanie ruchów w ramach procesów handlowych i produkcyjnych, wydań, aż po dostarczenie szczegółowych danych biznesowych dla osób zarządzających magazynem, logistyką i produkcją.

ExpertWMS Online

ExpertWMS Online to darmowy system WMS, czyli prosta w obsłudze aplikacja magazynowa, która pozwala na zarządzanie magazynem bez konieczności inwestowania w zaplecze techniczne (serwery, sprzęt Auto ID), licencje i usługi wdrożeniowe.

Aplikacja umożliwia planowanie i ewidencję ruchów magazynowych zarówno w interfejsie terminalowym (przeglądarka www na smartfonie lub tablecie), jak i w interfejsie przeglądarki PC. Ta wersja aplikacji WMS stworzona została z myślą o przedsiębiorstwach, które w swojej działalności nie wykorzystują skomplikowanych procesów logistycznych oraz nie planują inwestowania w stacjonarny system magazynowy.

ExpertAR

ExpertAR to innowacyjny w skali międzynarodowej system automatyzujący zarządzanie logistyką magazynową.

System oparty jest o sieć urządzeń handsfree – terminale, okulary AR (rozszerzona rzeczywistość). Automatyzacja procesów logistycznych odbywa się z wykorzystaniem okularów rozszerzonej rzeczywistości, za pomocą których operator magazynowy będzie mógł optymalizować swoje procesy – przyjęcia towaru, przesunięcia magazynowe, wydania towaru.

System wyposażono w inteligentny mechanizm wewnętrznej geolokacji, za pomocą którego na okularach AR wyświetlają się informacje dotyczące lokalizacji poszczególnych zamówień/towarów.

Expert LINE RFID

Expert LINE RFID jest innowacyjnym rozwiązaniem klasy MES przeznaczonym do wykorzystania w halach produkcyjnych, w szczególności charakteryzujących się wysokim współczynnikiem zaburzeń elektromagnetycznych.

Głównym elementem systemu jest stanowisko pomiarowe oraz selektywna bramka RFID zapewniająca możliwość identyfikacji konkretnych egzemplarzy surowców, półproduktów, bądź produktów końcowych wraz z możliwością ich śledzenia (ang. Traceability). Zarządzanie, zbieranie, przetwarzanie i prezentacja informacji z wyżej wymienionych modułów realizowana jest przy użyciu systemu zarządzania punktem pomiarowym.

Doradztwo logistyczne

Audyt logistyczny

Doradztwo Logistyczne to kompleksowe wsparcie menadżerskie oferowane w różnych dostosowanych do potrzeb zakresach. Może być związane z bieżącymi problemami w łańcuchu dostaw lub magazynowaniu, obniżeniem kosztów magazynowych przy wzroście efektywności magazynu, stworzeniem projektu infrastruktury magazynowej wraz z procesami magazynowymi, określeniem wymagań dla systemu informatycznego wspierającego procesy na magazynie czy też opracowaniem wizji i koncepcji systemu logistycznego. Wszystkie te kwestie zawsze stanowią podstawę do podjęcia decyzji biznesowych i dalszych działań zwiększających efektywność przedsiębiorstwa.

Audyt logistyczny stanowi fundament całego procesu. Diagnozie zostają poddane wszystkie procesy istotne z punktu widzenia wdrożenia systemu magazynowego, rozpatrywany jest stan przed wejściem nowego systemu, w trakcie wdrożenia oraz po realizacji projektu. Podsumowaniem analizy wdrożeniowej jest dokument analizy konfiguracyjnej, który procesowo, na schematach, modelach, przepływach i zrzutach ekranowych pokazuje sposób pracy z systemem.

Uwolnij potencjał cyfrowych rozwiązań

Skorzystaj z formularza i pozwól nam dopasować ofertę, która pomoże Ci osiągnąć więcej.

Sprzedaż

Platforma Comarch Retail

Platforma Comarch Retail w pełni wspiera podejście wielokanałowe udostępniając sprzedawcom ekosystem zawierający takie rozwiązania jak: Stacjonarne i mobilne stanowisko sprzedaży POS, Sklep interetowy, Internetowa platforma B2B, Aplikacje mobilne B2C i B2B, Elektroniczna wymiana danych (EDI).

Comarch Retail to nowoczesna platforma dedykowana do obsługi sieci sprzedaży detalicznej. Zarządzanie łańcuchem dostaw, zarządzanie kolekcją, sprzedaż w sklepie stacjonarnym, sprzedaż w sklepie internetowym czy też zarządzanie magazynem to typowe procesy występujące w branży Retail. System Comarch Retail przy współpracy z Comarch ERP Altum lub Comarch ERP Enterprise w pełni spełnia wymagania firm handlowych.

"Jeżeli nie wiesz, dokąd zmierzasz, prawdopodobnie wylądujesz gdzieś indziej."
dr Laurence J. Peter
10
modułów. Wiele możliwości.

Omnichannel Sales

W dobie konsumenta

Zarządzanie kolekcją

W wielu sieciach handlowych występuje sezonowość artykułów – dany indeks towarowy tworzony jest w systemie na konkretny sezon. W związku z tym przynajmniej raz na kwartał istnieje potrzeba założenia i archiwizacji dużej ilości kart artykułów.

Bazując na tej potrzebie w systemie Comarch Retail wprowadzono rozbudowaną parametryzację kart artykułów, mającą na celu redukcję ich ilości oraz wprowadzono automatyczne dodawanie do systemu wymaganych indeksów.

Systemy POS

W dobie koncentracji na potrzebach klienta organizacja obsługi w sklepie to istotny element wizerunku firmy. Klient powinien być obsługiwany w dowolnym miejscu, a sprzedawca powinien mieć dostęp do wszystkich danych na jego temat, jak również móc zrealizować transakcje wynikające z innych kanałów sprzedaży.

Procesy zwrotów, czy wymiany towarów powinny być przeprowadzane w sposób jak najbardziej zautomatyzowany. Ważnym aspektem jest również prosta i szybka możliwość zatowarowania sklepu.

Wymiana danych

Rozwiązanie wspiera wymianę danych Big Data w całym łańcuchu dostaw.

System gwarantuje spójność danych, począwszy od wymiany informacji o produkcie, opakowaniu, formie dostawy, aż po akceptację towarów przez partnera handlowego, fakturowanie oraz płatności.

Mobilna sprzedaż

Comarch Mobile Sprzedaż to aplikacja dla przedstawicieli handlowych oraz pracowników mobilnych pracujących w terenie, koncentrujących się na najszybszym dotarciu do Klienta, rejestracji zamówień lub sprzedaży bezpośredniej oraz utrzymaniu stałego i satysfakcjonującego kontaktu z Klientem.

Przekonaj się jak aplikacja mobilna na smartfonie lub tablecie z systemem Android, wspomaga codzienną pracę przedstawicieli handlowych.

Comarch Mobile Sprzedaż współpracuje bezpośrednio z systemami do zarządzania przedsiębiorstwem: Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum.

e-comerce B2B

To nowoczesna platforma internetowa umożliwiająca zdalną obsługę sieci sprzedaży w modelu Business-to-Business.

Wybrani przez Ciebie kontrahenci za pomocą przeglądarki internetowej uzyskają wgląd do zawsze aktualnej oferty handlowej, która może być dostosowana do wymagań każdego z nich.

Kontrahenci z kolei posiadają dostęp do Twojej oferty z dowolnego miejsca o dowolnej porze. Comarch B2B to wirtualny sprzedawca, który pracuje za Ciebie 24h na dobę!

Comarch Retail

Inteligentne rozwiązania

Comarch Retail to platforma pozwalająca twojej firmie zrealizować proces sprzedaży towarów lub usług dla klientów za pośrednictwem różnych kanałów dystrybucji w celu osiągnięcia zysku. Wraz z wyrównaniem się poziomów cen w sklepach oraz rozwojem technologii zmieniło się i nadal zmienia się podejście do współpracy z klientem w celu dostarczenia mu towarów, które potrzebuje lub które chcemy mu sprzedać. Dzięki Comarch Retail twoi pracownicy mogą sprawnie obsłużyć klienta w sposób jakiego on oczekuje.

Comarch Retail OMS (Order Management System) to miejsce, w którym możliwe jest zarządzanie całą siecią sprzedaży, rozpoczynając od konfiguracji procesów zachodzących w sklepach stacjonarnych, przez procesy zachodzące w sklepie internetowym, a na przepływie dokumentów w całej sieci handlowej kończąc. System Comarch Retail OMS wspomaga również kompleksowe zarządzanie cenami oraz promocjami.

Zanim jednak klient zostanie obsłużony w sklepie (stacjonarnym, mobilnym, czy internetowym) należy zidentyfikować popyt na towary, które chcemy mieć w ofercie, a następie zaplanować pokrycie go odpowiednim łańcuchem dostaw. Twoi pracownicy powinni wykonywać tylko te zadania, których nie jest w stanie zautomatyzować system, dlatego też ważną cechą naszej platformy są wbudowane narzędzia automatyzacji procesów Business Process Management oraz zaawansowane mechanizmy Business Intelligence pozwalające przeanalizować z jednej strony kondycję całego przedsiębiorstwa, jak również sprzedaż pojedynczego sklepu. Dzięki Comarch Retail twoi klienci oraz pracownicy mają możliwość pracy w nowoczesnych i intuicyjnych interfejsach, które mogą być dopasowane konkretnie pod twoją firmę, mogą działać z przeglądarki internetowej lub z smartfona czy tabletu.

Ważnym aspektem są rozbudowane możliwości konfiguracyjne, pozwalające obsłużyć sieć sklepów własnych jak i franczyzowych, również w strukturze wielofirmowej.

Z Comarch Retail twoja firma jest zawsze gotowa na dopasowanie się do obowiązujących trendów oraz potrzeb wynikających ze współpracy z konsumentami jak również klientami biznesowymi.

Uwolnij potencjał cyfrowych rozwiązań

Skorzystaj z formularza i pozwól nam dopasować ofertę, która pomoże Ci osiągnąć więcej.

Marketing

Wspieraj relacje z klientami

Aplikacje biznesowe dla działu sprzedaży i marketingu ułatwiają efektywne wdrożenie najlepszych praktyk, zapewniających płynną obsługę i budowanie długoterminowych relacji z klientami. Dzięki WEBCON BPS działy sprzedaży i marketingu mogą harmonijnie ze sobą współpracować na co dzień.

WEBCON to producent WEBCON BPS, światowej klasy platformy typu Rapid Application Development (RAD), odpowiadającej na potrzeby zwłaszcza dużych firm i korporacji. która umożliwia działom IT i zespołom wsparcia procesów biznesowych dostarczanie aplikacji zgodnie z zapotrzebowaniem – w sposób zwinny, iteracyjny i bez kodowania.

"Budowanie marki obejmuje biznes tworzenia mitów w kooperacji z klientami."
Tim Ambler
8
wdrożeń CRM

WEBCON BPS

Marketing i sprzedaż

Automatyzacja działań marketingowych

WEBCON BPS wspiera systemy CRM, nawet niestandardowe i wymagające dostosowania do szybko zmieniających się potrzeb biznesowych.

Akceptacja i publikacja treści

Planuj, przygotowuj i redaguj artykuły eksperckie, kampanie newsletterowe oraz publikacje w mediach społecznościowych usprawniając komunikację z odbiorcami zainteresowanymi twoim produktem.

Planowanie i komunikacja

Zarządzaj ważnymi wydarzeniami firmowymi, od planowania przez rejestrację aż po obsługę kluczowego dnia i badanie satysfakcji użytkowników.

Rozliczanie wydatków

Usprawnij proces projektowania, zamawiania i produkcji materiałów marketingowych, które zapewnią twojej firmie nienaganny wizerunek i ułatwią zdobywanie nowych klientów.

Technologia

Innowacyjna technologia InstantChange™ diametralnie zmienia sposób dostarczania aplikacji i bieżące zarządzanie zmianą, skracając czas realizacji i zmniejszając ryzyko projektowe do minimum.

ERP Optima CRM

Wiedza o Twoim kliencie

Wiedza zgromadzona w module pozwala na prowadzenie uporządkowanych działań marketingowych czy sprzedażowych. Umożliwia szybkie i łatwe filtrowanie oraz analizowanie danych, bieżącą kontrolę stopnia realizacji zadania oraz dostosowanie działań do potrzeb/wymagań poszczególnych kontrahentów. Comarch ERP Optima CRM oszczędza Twój cenny czas i czyni relacje z klientem bardziej efektywnymi.

System umożliwia rejestrację kontaktów z klientami (klient, data, rozmawiający, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy, itd.), a także harmonogramowanie zadań i rejestrację wykonanych czynności, automatyczne generowanie przypomnień do zadań, faktury cykliczne – automatyczne generowanie kompletu faktur dla wielu podmiotów, obsługę firmowej skrzynki pocztowej (email/poczta elektroniczna), ankiety, przygotowanie oraz obsługę ofert handlowych.

Uwolnij potencjał cyfrowych rozwiązań

Skorzystaj z formularza i pozwól nam dopasować ofertę, która pomoże Ci osiągnąć więcej.

Kadry i płace

Aplikacja dla kadr - Comarch HRM

Dzięki aplikacji Comarch HRM (Human Resources Management) zarządzanie pracownikami w Twojej firmie może stać się efektywniejsze. W pełni zintegrowany z modułami kadrowo-płacowymi wszystkich systemów Comarch ERP program pozwoli Ci m.in. na skuteczne zarządzanie czasem pracy, kwalifikacjami pracowników, urlopami, nieobecnościami i delegacjami oraz na prowadzenie elastycznego systemu oceny pracowników.

Program Comarch HRM jest w pełni responsywny – dynamicznie dopasowuje się do ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlany. Dzięki temu bez problemu możesz korzystać z niego nie tylko przy pomocy komputera, ale też urządzeń mobilnych – smartfonów i tabletów.

"Powiedz komuś, że jest odważny, a pomożesz mu stać się takim."
Thomas Carlyle
12
Zadowolonych klientów

Efektywne zarządzanie

Dobra organizacja pracy to klucz do osiągania najlepszych wyników.

Lista pracowników – ewidencja umów zleceń i kwalifikacji

Sprawdzaj na bieżąco, którzy pracownicy danego dnia są obecni – planuj pracę z uwzględnieniem realnie posiadanych zasobów.

Monitoruj kwalifikacje swoich pracowników – zarówno te wygasające, jak i bezterminowe.

Przeglądaj dokumenty pracowników – kwitki wypłaty, umowy cywilnoprawne, skierowania na badania okresowe, świadectwa pracy.

Zarządzanie urlopami i nieobecnościami

Organizuj pracę z wyprzedzeniem, zyskując dostęp do pełnej ewidencji wykorzystanych i planowanych dni urlopowych swoich pracowników.

Zatwierdzaj zgłoszone urlopy albo zaznaczaj nieobecności o ogólnym charakterze, by później zdefiniować je zgodnie z potrzebami (L4, urlop okolicznościowy).

Zyskasz dostęp do wygodnego podglądu grafiku pracy, z poziomu którego możesz zatwierdzać bądź odrzucać prośby urlopowe oraz przeglądać bieżący stan osobowy Twojego przedsiębiorstwa.

Rejestracja czasu pracy

Rejestracja czasu pracy (RCP) to moduł, który pozwoli Ci z zegarmistrzowską precyzją monitorować godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy przez Twoich podwładnych.

Godziny wejścia i wyjścia pracowników zapisywane są w osobnym kalendarzu, który następnie będzie mógł być wczytany do kalendarza z czasem pracy, co pozwoli na naliczenie odpowiedniej wypłaty.

Plan i czas pracy

Z poziomu aplikacji łatwo ustalisz plan pracy dla całego zespołu na tylko jednym ekranie.

Możesz wydrukować plan pracy (również dla wielu pracowników), przeprowadzić walidację jedenastogodzinnej przerwy oraz walidacji co czwartej wolnej niedzieli.

Czas pracy możesz wprowadzać ręcznie albo skorzystać z modułu RCP.

Ewidencja i zarządzanie delegacjami

Dopasuj funkcjonalności programu do specyfiki Twojej firmy – planuj delegacje dla kierowców, dostawców, handlowców i innych pracowników wykonujących swoje obowiązki w terenie – w kraju i poza jego granicami.

Przyznawaj zaliczki i zatwierdzaj delegacje w każdym miejscu i o każdej porze dzięki aplikacji online Comarch HRM.

Kadry i płace

Zawsze zgodne z przepisami oprogramowanie kadrowo - płacowe

Obsługa działu kadr i płac (HR) wymaga ciągłego śledzenia zmieniających się przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Dzięki regularnym aktualizacjom uwzględniającym wszelkie te zmiany, moduł Kadry i Płace zapewnia błyskawiczną reakcję na zmieniające się wymogi prawne, np. poprzez wsparcie dla Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) czy e-Teczek pracowniczych.

Program Comarch ERP Optima wydajnie wspomaga obsługę kadrowo-płacową każdej firmy. Dzięki starannie zaprojektowanym funkcjonalnościom, praca jest zautomatyzowana, przez co minimalizowane jest niebezpieczeństwo pojawienia się błędu podczas wykonywania operacji. Moduł jest w pełni zintegrowany z programem Płatnik, co umożliwia prowadzenie rozliczeń z ZUS. Z kolei integracja z systemem e-Deklaracje pozwala automatycznie wysyłać deklaracje podatkowe do US.

Comarch ERP Optima Płace i Kadry można zintegrować również z systemem Comarch ERP XL, z systemem Comarch ERP Altum, z aplikacjami mobilnymi: Comarch HRM oraz Comarch Mobile Zarządzanie.

Uwolnij potencjał cyfrowych rozwiązań

Skorzystaj z formularza i pozwól nam dopasować ofertę, która pomoże Ci osiągnąć więcej.

Finanse

Comarch ERP XL

Obszar finansowo-księgowy to o wiele więcej, niż obowiązkowa ewidencja zdarzeń gospodarczych. Wraz z Comarch ERP XL zyskujesz narzędzie, które pozwala na kompleksową analizę sytuacji całej firmy, na bazie danych finansowo-księgowych.

Zgodność z Ustawą o Rachunkowości i Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej (MSSF). Obsługa pełnej księgowości w formie dzienników cząstkowych grupujących operacje gospodarcze danego rodzaju. Ergonomia codziennej pracy oraz łatwy dostęp do dokumentów źródłowych z poziomu zapisów księgowych. Automatyzacja księgowań, mechanizm księgowań okresowych a także kontrola poprawności dekretacji. Automatyczne sporządzenie sprawozdań obligatoryjnych oraz zestawień wykorzystywanych w celach zarządczych.

"Kieruj swoim interesem, bo inaczej on Tobą pokieruje."
Franklin Benjamin
53
klientów ERP XL

Finanse i księgowość

Zgodnie z obowiązującymi przepisami

Monitoring kosztów

Ewidencja kosztów w oparciu o konta zespołu 4, 5 lub wykorzystując zarówno „czwórki” i „piątki”.

Łatwa analiza kosztów w różnych ujęciach i perspektywach dzięki definiowalnym wymiarom analitycznym (np. dział, Miejsce Powstawania Kosztów, cel, rodzaj kosztu, projekt, kontrahent, lokalizacja),

Kontrola dowolnej liczby kręgów kosztów.

VAT pod kontrolą

Elastyczność w zakresie definiowania i odliczania stawek VAT.

Rejestr VAT tworzony automatycznie w oparciu o dokumenty handlowe wprowadzone w systemie.

Możliwość wprowadzenia faktur VAT w sposób uproszczony – bezpośrednio do rejestrów VAT.

Obsługa deklaracji podatkowych, np. VAT-7, VAT-UE i inne.

Wielowalutowość

Automatyczne pobieranie kursów NBP.

Naliczanie różnic kursowych - po zaksięgowaniu raportu bankowego/kasowego dokumenty różnic kursowych mogą być automatycznie księgowane.

Mechanizm wyceny środków pieniężnych wyrażonych w walucie obcej (tzw. magazyn walut) -  kontrola prawidłowego rozchodowania waluty po odpowiednich kursach wynikających z operacji przychodowych.

Płynność finansowa

Skuteczne raportowanie należności i zobowiązań, zarówno konkretnego kontrahenta, jak i wszystkich podmiotów, z którymi firma współpracuje.

Sprawne kojarzenie płatności i dokumentów - informacje o uregulowaniu należności i zobowiązań mogą być ujęte w systemie jako rozliczenia (skojarzenie dokumentu faktury z dokumentem zapłaty) lub jako rozrachunki (skojarzenie dekretów powstałych w wyniku zaksięgowania faktury i zapłaty).

Możliwość częściowego rozliczenia należności, czy zobowiązań.

Wsparcie zapewnienia płynności finansowej dzięki sprawnemu generowaniu upomnień i not odsetkowych, zarówno pojedynczych, jak i zbiorczych.

Środki trwałe

Ewidencja majątku trwałego na podstawie ksiąg inwentarzowych zorganizowanych w wielopoziomową strukturę drzewa.

Sprawna ewidencja wyposażenia.

Czytelny wykaz składników majątku trwałego wykorzystywanych w przedsiębiorstwie.

Możliwość automatycznego naliczania odpisów amortyzacyjnych w okresach wskazanych przez użytkownika.

Uzależnienie wielkości wygenerowanych odpisów od wskazanej w księdze inwentarzowej metody oraz stawki.

Business Intelligence

Sprawdzone rozwiązania

Business Intelligence dla systemów Comarch ERP pozwala w pełni zrozumieć i wykorzystać gromadzone w nim dane. To nie tylko zestawy predefiniowanych raportów i pulpitów managerskich pozwalających na bieżące monitorowanie kondycji przedsiębiorstwa, ale także możliwość tworzenia ad - hoc dowolnych analiz opartych na danych pochodzących z systemu Comarch ERP.

Business Intelligence jest dostępny w każdym z naszych systemów: Comarch ERP Altum, Comarch ERP XL, Comarch ERP Optima.

Uwolnij potencjał cyfrowych rozwiązań

Skorzystaj z formularza i pozwól nam dopasować ofertę, która pomoże Ci osiągnąć więcej.

Produkcja

Zarządzaj produkcją z Asprova APS oraz XPRIMER.MES

Asprova APS jest wyspecjalizowanym systemem przeznaczonym do doskonalenia procesów zarządzania produkcją, w szczególności obszaru planowania oraz harmonogramowania. Jest rozwiązaniem, które dzięki swojej elastyczności oraz szerokim możliwościom rozwoju (również samodzielnego) daje pewność, że będzie spełniać zarówno obecne oczekiwania, jak i te które pojawią się w przyszłości. To system, który rozwija się razem z firmą.

XPRIMER.MES to system, który pozwoli Ci objąć ewidencją wszystkie procesy produkcyjne, w tym czynności produkcyjne (m.in. realizację produkcji, utrzymanie ruchu, zapewnienie jakości) i około produkcyjne (m.in. sprzątanie, serwis, szkolenia czy magazyn przyprodukcyjny). Bardzo prosty w obsłudze i intuicyjny interfejs umożliwi Ci ewidencjonowanie wszystkich zdarzeń niezależnie od  ich typu. Będziesz wiedział dokładnie, co się dzieje, bo zobaczysz to natychmiast.

Zarządzanie produkcją (Produkcja 4.0) to zagadnienie, które każdy z przedsiębiorców zajmujących się wytwarzaniem produktów rozumie inaczej. Od uproszczonych metod opartych tylko o śledzenie przepływu materiałów i ich zużycia, do rozbudowanych działań zarządczych zawartych w procesie szczegółowego planowania procesu produkcji i zarządzania kompleksowo zasobami takimi, jak: pracownicy, maszyny czy czas. Czytaj więcej ...

Przemysł 4.0
Technologie jutra.
9
Wdrożeń w ciągu roku

Zarządzanie produkcją

Doskonalenie procesów zarządzania produkcją

Odwzorowanie rzeczywistej specyfiki

Asprova APS umożliwi Ci precyzyjne odzwierciedlenie charakteru Twojej branży z jej wszystkimi szczegółami (nawet tymi najdrobniejszymi). W systemie uchwycisz specyfikę poszczególnych procesów produkcyjnych, samodzielnie zdefiniujesz dowolne kryteria optymalizacyjne oraz zależności pomiędzy operacjami, w tym: technologie produkcji, relacje pomiędzy poszczególnymi zadaniami, dostępność narzędzi, kompetencje pracowników, parametry zasobów, parametry wyrobów i surowców, utrzymanie ruchu.

Elastyczność – wizja przełożona na język systemowy

Szerokie możliwości rozwoju (również samodzielnego) sprawiają, że system Asprova APS zawsze będzie odpowiadał aktualnym potrzebom firmy. Możesz dowolnie modyfikować zakres oraz metody harmonogramowania. To Ty decydujesz o tym: w jaki sposób planujesz produkcję, jak szczegółowo to robisz, jakie kryteria optymalizacji bierzesz pod uwagę, i które z nich są kluczowe, jakie cele chcesz zrealizować.

Wizualizacja danych i symulacje what-if

Bardzo szybko stworzysz szczegółowe symulacje what-if. Dzięki nim z łatwością porównasz różne warianty harmonogramu oraz metod planowania. W bezpieczny sposób wybierzesz te, które najlepiej odpowiadają aktualnym celom biznesowym firmy. Przejrzysta wizualizacja całego procesu pozwoli Ci widzieć znacznie więcej – dużo szybciej. Zyskasz świadomość tego, jakie konsekwencje przynoszą podejmowane przez Ciebie działania.

Szybkość działania = szybkość reakcji

Obliczenie w pełni zoptymalizowanego harmonogramu produkcji wraz z bilansem materiałowym nie zajmie Ci więcej niż kilkadziesiąt sekund.

Niezależność od wykorzystywanych systemów IT

Asprova APS współpracuje z dowolnymi zewnętrznymi systemami (m.in. ERP, WMS, MES, CMMS czy BI). Pozwala stworzyć jedno miejsce gromadzenia danych istotnych dla całego procesu zarządzania produkcją.

Zarządzanie produkcją

Ewidencja wszystkich procesów produkcyjnych

Ergonomiczne zbieranie danych w systemie
System XPRIMER.MES daje Ci możliwość kompleksowego ewidencjonowania czynności realizowanych zarówno bezpośrednio w procesie produkcyjnym, jak i działań pomocniczych, w tym: ewidencji postępu produkcji, konsumpcji materiałów, czynności serwisowych i awarii maszyn, procesów jakościowych oraz testów, czynności pomocniczych, integracji z maszynami.

Elastyczność – wizja przełożona na język systemowy
Szerokie możliwości rozwoju (również samodzielnego) sprawiają, że system Asprova APS zawsze będzie odpowiadał aktualnym potrzebom firmy. Możesz dowolnie modyfikować zakres oraz metody harmonogramowania. To Ty decydujesz o tym: w jaki sposób planujesz produkcję, jak szczegółowo to robisz, jakie kryteria optymalizacji bierzesz pod uwagę, i które z nich są kluczowe, jakie cele chcesz zrealizować.

Zarządzanie produkcją – transparentność działań
Wszystkie informacje dotrą do Ciebie błyskawicznie – droga od planu do jego realizacji i od realizacji do reakcji na konkretne zdarzenia stanie się dużo krótsza. Koniec z przesyłaniem papierowych wersji dokumentów, podchodzeniem bezpośrednio do maszyn, żeby zobaczyć, co się stało czy konkretnych operatorów z instrukcjami. Produkcja stanie się w pełni transparentna, bo będziesz widział wszystko w czasie rzeczywistym.

Uwolnij potencjał cyfrowych rozwiązań

Skorzystaj z formularza i pozwól nam dopasować ofertę, która pomoże Ci osiągnąć więcej.

Logistyka

Zarządzanie magazynem z systemem WMS

System magazynowy ExpertWMS® to nowoczesne rozwiązanie klasy WMS, które wspomaga procesy magazynowe i logistyczne zachodzące wewnątrz przedsiębiorstwa. W systemie WMS zastosowano najnowocześniejsze technologie logistyczne i informatyczne, które stawiają rozwiązanie w czołówce najlepszych systemów WMS w Polsce.

System magazynowy ExpertWMS® to więcej niż standardowy system klasy WMS (Warehouse Management). System WMS spełnia nie tylko wszelkie funkcje, których wymagamy od tego typu rozwiązań, ale daje również możliwość rozbudowy i zarządzaniami nimi w bardziej wydajny sposób.

"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie."
Peter Drucker
15
Wdrożeń w ciągu roku.

Program magazynowy

Rodzina systemów ExpertWMS

ExpertWMS Centrum Logistyczne

Program magazynowy ExpertWMS Centrum Logistyczne jest kompleksowym systemem WMS przeznaczonym dla operatorów logistycznych, spełniającym szerokie potrzeby zarówno małych jak i dużych centrów logistycznych.

Program magazynowy wspiera sprawne i dynamiczne zarządzanie towarem powierzonym przez Klienta, posiada szeroką paletę wprowadzania awizacji (od operacji w aplikacji desktopowej, poprzez samodzielne wprowadzanie przez Klienta za pomocą panelu WWW aż po automatyczną synchronizację), rejestruje prace (zarówno operacje z towarem jak i dodatkowe czynności) w czasie rzeczywistym za pomocą czytników kodów kreskowych, posiada dedykowany moduł rozliczania operacji logistycznych oraz usprawnia proces inwentaryzacji.

ExpertWMS Smart

Program magazynowy ExpertWMS Smart to zestaw gotowych procesów logistycznych przygotowanych na podstawie zebranych doświadczeń, dobrych praktyk magazynowych i eksperckiej wiedzy.

System WMS powstał z myślą o sektorze MŚP, głównie przedsiębiorstwach dystrybucyjnych oraz produkcyjnych, które posiadają nieduże magazyny, do kilkunastu użytkowników magazynowych, o średniej ilości przepływów towarowych zarządzanych standardowymi operacjami magazynowymi.

System WMS pomaga w obsłudze procesów magazynowych, wspiera zarządzanie funkcjonowaniem magazynu od przyjęcia towaru i jego lokalizacji na magazynie, przez odwzorowanie ruchów w ramach procesów handlowych i produkcyjnych, wydań, aż po dostarczenie szczegółowych danych biznesowych dla osób zarządzających magazynem, logistyką i produkcją.

ExpertWMS Online

ExpertWMS Online to darmowy system WMS, czyli prosta w obsłudze aplikacja magazynowa, która pozwala na zarządzanie magazynem bez konieczności inwestowania w zaplecze techniczne (serwery, sprzęt Auto ID), licencje i usługi wdrożeniowe.

Aplikacja umożliwia planowanie i ewidencję ruchów magazynowych zarówno w interfejsie terminalowym (przeglądarka www na smartfonie lub tablecie), jak i w interfejsie przeglądarki PC. Ta wersja aplikacji WMS stworzona została z myślą o przedsiębiorstwach, które w swojej działalności nie wykorzystują skomplikowanych procesów logistycznych oraz nie planują inwestowania w stacjonarny system magazynowy.

ExpertAR

ExpertAR to innowacyjny w skali międzynarodowej system automatyzujący zarządzanie logistyką magazynową.

System oparty jest o sieć urządzeń handsfree – terminale, okulary AR (rozszerzona rzeczywistość). Automatyzacja procesów logistycznych odbywa się z wykorzystaniem okularów rozszerzonej rzeczywistości, za pomocą których operator magazynowy będzie mógł optymalizować swoje procesy – przyjęcia towaru, przesunięcia magazynowe, wydania towaru.

System wyposażono w inteligentny mechanizm wewnętrznej geolokacji, za pomocą którego na okularach AR wyświetlają się informacje dotyczące lokalizacji poszczególnych zamówień/towarów.

Expert LINE RFID

Expert LINE RFID jest innowacyjnym rozwiązaniem klasy MES przeznaczonym do wykorzystania w halach produkcyjnych, w szczególności charakteryzujących się wysokim współczynnikiem zaburzeń elektromagnetycznych.

Głównym elementem systemu jest stanowisko pomiarowe oraz selektywna bramka RFID zapewniająca możliwość identyfikacji konkretnych egzemplarzy surowców, półproduktów, bądź produktów końcowych wraz z możliwością ich śledzenia (ang. Traceability). Zarządzanie, zbieranie, przetwarzanie i prezentacja informacji z wyżej wymienionych modułów realizowana jest przy użyciu systemu zarządzania punktem pomiarowym.

Doradztwo logistyczne

Audyt logistyczny

Doradztwo Logistyczne to kompleksowe wsparcie menadżerskie oferowane w różnych dostosowanych do potrzeb zakresach. Może być związane z bieżącymi problemami w łańcuchu dostaw lub magazynowaniu, obniżeniem kosztów magazynowych przy wzroście efektywności magazynu, stworzeniem projektu infrastruktury magazynowej wraz z procesami magazynowymi, określeniem wymagań dla systemu informatycznego wspierającego procesy na magazynie czy też opracowaniem wizji i koncepcji systemu logistycznego. Wszystkie te kwestie zawsze stanowią podstawę do podjęcia decyzji biznesowych i dalszych działań zwiększających efektywność przedsiębiorstwa.

Audyt logistyczny stanowi fundament całego procesu. Diagnozie zostają poddane wszystkie procesy istotne z punktu widzenia wdrożenia systemu magazynowego, rozpatrywany jest stan przed wejściem nowego systemu, w trakcie wdrożenia oraz po realizacji projektu. Podsumowaniem analizy wdrożeniowej jest dokument analizy konfiguracyjnej, który procesowo, na schematach, modelach, przepływach i zrzutach ekranowych pokazuje sposób pracy z systemem.

Uwolnij potencjał cyfrowych rozwiązań

Skorzystaj z formularza i pozwól nam dopasować ofertę, która pomoże Ci osiągnąć więcej.

Sprzedaż

Platforma Comarch Retail

Platforma Comarch Retail w pełni wspiera podejście wielokanałowe udostępniając sprzedawcom ekosystem zawierający takie rozwiązania jak: Stacjonarne i mobilne stanowisko sprzedaży POS, Sklep interetowy, Internetowa platforma B2B, Aplikacje mobilne B2C i B2B, Elektroniczna wymiana danych (EDI).

Comarch Retail to nowoczesna platforma dedykowana do obsługi sieci sprzedaży detalicznej. Zarządzanie łańcuchem dostaw, zarządzanie kolekcją, sprzedaż w sklepie stacjonarnym, sprzedaż w sklepie internetowym czy też zarządzanie magazynem to typowe procesy występujące w branży Retail. System Comarch Retail przy współpracy z Comarch ERP Altum lub Comarch ERP Enterprise w pełni spełnia wymagania firm handlowych.

"Jeżeli nie wiesz, dokąd zmierzasz, prawdopodobnie wylądujesz gdzieś indziej."
dr Laurence J. Peter
10
modułów. Wiele możliwości.

Omnichannel Sales

W dobie konsumenta

Zarządzanie kolekcją

W wielu sieciach handlowych występuje sezonowość artykułów – dany indeks towarowy tworzony jest w systemie na konkretny sezon. W związku z tym przynajmniej raz na kwartał istnieje potrzeba założenia i archiwizacji dużej ilości kart artykułów.

Bazując na tej potrzebie w systemie Comarch Retail wprowadzono rozbudowaną parametryzację kart artykułów, mającą na celu redukcję ich ilości oraz wprowadzono automatyczne dodawanie do systemu wymaganych indeksów.

Systemy POS

W dobie koncentracji na potrzebach klienta organizacja obsługi w sklepie to istotny element wizerunku firmy. Klient powinien być obsługiwany w dowolnym miejscu, a sprzedawca powinien mieć dostęp do wszystkich danych na jego temat, jak również móc zrealizować transakcje wynikające z innych kanałów sprzedaży.

Procesy zwrotów, czy wymiany towarów powinny być przeprowadzane w sposób jak najbardziej zautomatyzowany. Ważnym aspektem jest również prosta i szybka możliwość zatowarowania sklepu.

Wymiana danych

Rozwiązanie wspiera wymianę danych Big Data w całym łańcuchu dostaw.

System gwarantuje spójność danych, począwszy od wymiany informacji o produkcie, opakowaniu, formie dostawy, aż po akceptację towarów przez partnera handlowego, fakturowanie oraz płatności.

Mobilna sprzedaż

Comarch Mobile Sprzedaż to aplikacja dla przedstawicieli handlowych oraz pracowników mobilnych pracujących w terenie, koncentrujących się na najszybszym dotarciu do Klienta, rejestracji zamówień lub sprzedaży bezpośredniej oraz utrzymaniu stałego i satysfakcjonującego kontaktu z Klientem.

Przekonaj się jak aplikacja mobilna na smartfonie lub tablecie z systemem Android, wspomaga codzienną pracę przedstawicieli handlowych.

Comarch Mobile Sprzedaż współpracuje bezpośrednio z systemami do zarządzania przedsiębiorstwem: Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum.

e-comerce B2B

To nowoczesna platforma internetowa umożliwiająca zdalną obsługę sieci sprzedaży w modelu Business-to-Business.

Wybrani przez Ciebie kontrahenci za pomocą przeglądarki internetowej uzyskają wgląd do zawsze aktualnej oferty handlowej, która może być dostosowana do wymagań każdego z nich.

Kontrahenci z kolei posiadają dostęp do Twojej oferty z dowolnego miejsca o dowolnej porze. Comarch B2B to wirtualny sprzedawca, który pracuje za Ciebie 24h na dobę!

Comarch Retail

Inteligentne rozwiązania

Comarch Retail to platforma pozwalająca twojej firmie zrealizować proces sprzedaży towarów lub usług dla klientów za pośrednictwem różnych kanałów dystrybucji w celu osiągnięcia zysku. Wraz z wyrównaniem się poziomów cen w sklepach oraz rozwojem technologii zmieniło się i nadal zmienia się podejście do współpracy z klientem w celu dostarczenia mu towarów, które potrzebuje lub które chcemy mu sprzedać. Dzięki Comarch Retail twoi pracownicy mogą sprawnie obsłużyć klienta w sposób jakiego on oczekuje.

Comarch Retail OMS (Order Management System) to miejsce, w którym możliwe jest zarządzanie całą siecią sprzedaży, rozpoczynając od konfiguracji procesów zachodzących w sklepach stacjonarnych, przez procesy zachodzące w sklepie internetowym, a na przepływie dokumentów w całej sieci handlowej kończąc. System Comarch Retail OMS wspomaga również kompleksowe zarządzanie cenami oraz promocjami.

Zanim jednak klient zostanie obsłużony w sklepie (stacjonarnym, mobilnym, czy internetowym) należy zidentyfikować popyt na towary, które chcemy mieć w ofercie, a następie zaplanować pokrycie go odpowiednim łańcuchem dostaw. Twoi pracownicy powinni wykonywać tylko te zadania, których nie jest w stanie zautomatyzować system, dlatego też ważną cechą naszej platformy są wbudowane narzędzia automatyzacji procesów Business Process Management oraz zaawansowane mechanizmy Business Intelligence pozwalające przeanalizować z jednej strony kondycję całego przedsiębiorstwa, jak również sprzedaż pojedynczego sklepu. Dzięki Comarch Retail twoi klienci oraz pracownicy mają możliwość pracy w nowoczesnych i intuicyjnych interfejsach, które mogą być dopasowane konkretnie pod twoją firmę, mogą działać z przeglądarki internetowej lub z smartfona czy tabletu.

Ważnym aspektem są rozbudowane możliwości konfiguracyjne, pozwalające obsłużyć sieć sklepów własnych jak i franczyzowych, również w strukturze wielofirmowej.

Z Comarch Retail twoja firma jest zawsze gotowa na dopasowanie się do obowiązujących trendów oraz potrzeb wynikających ze współpracy z konsumentami jak również klientami biznesowymi.

Uwolnij potencjał cyfrowych rozwiązań

Skorzystaj z formularza i pozwól nam dopasować ofertę, która pomoże Ci osiągnąć więcej.

Marketing

Wspieraj relacje z klientami

Aplikacje biznesowe dla działu sprzedaży i marketingu ułatwiają efektywne wdrożenie najlepszych praktyk, zapewniających płynną obsługę i budowanie długoterminowych relacji z klientami. Dzięki WEBCON BPS działy sprzedaży i marketingu mogą harmonijnie ze sobą współpracować na co dzień.

WEBCON to producent WEBCON BPS, światowej klasy platformy typu Rapid Application Development (RAD), odpowiadającej na potrzeby zwłaszcza dużych firm i korporacji. która umożliwia działom IT i zespołom wsparcia procesów biznesowych dostarczanie aplikacji zgodnie z zapotrzebowaniem – w sposób zwinny, iteracyjny i bez kodowania.

"Budowanie marki obejmuje biznes tworzenia mitów w kooperacji z klientami."
Tim Ambler
8
wdrożeń CRM

WEBCON BPS

Marketing i sprzedaż

Automatyzacja działań marketingowych

WEBCON BPS wspiera systemy CRM, nawet niestandardowe i wymagające dostosowania do szybko zmieniających się potrzeb biznesowych.

Akceptacja i publikacja treści

Planuj, przygotowuj i redaguj artykuły eksperckie, kampanie newsletterowe oraz publikacje w mediach społecznościowych usprawniając komunikację z odbiorcami zainteresowanymi twoim produktem.

Planowanie i komunikacja

Zarządzaj ważnymi wydarzeniami firmowymi, od planowania przez rejestrację aż po obsługę kluczowego dnia i badanie satysfakcji użytkowników.

Rozliczanie wydatków

Usprawnij proces projektowania, zamawiania i produkcji materiałów marketingowych, które zapewnią twojej firmie nienaganny wizerunek i ułatwią zdobywanie nowych klientów.

Technologia

Innowacyjna technologia InstantChange™ diametralnie zmienia sposób dostarczania aplikacji i bieżące zarządzanie zmianą, skracając czas realizacji i zmniejszając ryzyko projektowe do minimum.

ERP Optima CRM

Wiedza o Twoim kliencie

Wiedza zgromadzona w module pozwala na prowadzenie uporządkowanych działań marketingowych czy sprzedażowych. Umożliwia szybkie i łatwe filtrowanie oraz analizowanie danych, bieżącą kontrolę stopnia realizacji zadania oraz dostosowanie działań do potrzeb/wymagań poszczególnych kontrahentów. Comarch ERP Optima CRM oszczędza Twój cenny czas i czyni relacje z klientem bardziej efektywnymi.

System umożliwia rejestrację kontaktów z klientami (klient, data, rozmawiający, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy, itd.), a także harmonogramowanie zadań i rejestrację wykonanych czynności, automatyczne generowanie przypomnień do zadań, faktury cykliczne – automatyczne generowanie kompletu faktur dla wielu podmiotów, obsługę firmowej skrzynki pocztowej (email/poczta elektroniczna), ankiety, przygotowanie oraz obsługę ofert handlowych.

Uwolnij potencjał cyfrowych rozwiązań

Skorzystaj z formularza i pozwól nam dopasować ofertę, która pomoże Ci osiągnąć więcej.

Kadry i płace

Aplikacja dla kadr - Comarch HRM

Dzięki aplikacji Comarch HRM (Human Resources Management) zarządzanie pracownikami w Twojej firmie może stać się efektywniejsze. W pełni zintegrowany z modułami kadrowo-płacowymi wszystkich systemów Comarch ERP program pozwoli Ci m.in. na skuteczne zarządzanie czasem pracy, kwalifikacjami pracowników, urlopami, nieobecnościami i delegacjami oraz na prowadzenie elastycznego systemu oceny pracowników.

Program Comarch HRM jest w pełni responsywny – dynamicznie dopasowuje się do ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlany. Dzięki temu bez problemu możesz korzystać z niego nie tylko przy pomocy komputera, ale też urządzeń mobilnych – smartfonów i tabletów.

"Powiedz komuś, że jest odważny, a pomożesz mu stać się takim."
Thomas Carlyle
12
Zadowolonych klientów

Efektywne zarządzanie

Dobra organizacja pracy to klucz do osiągania najlepszych wyników.

Lista pracowników – ewidencja umów zleceń i kwalifikacji

Sprawdzaj na bieżąco, którzy pracownicy danego dnia są obecni – planuj pracę z uwzględnieniem realnie posiadanych zasobów.

Monitoruj kwalifikacje swoich pracowników – zarówno te wygasające, jak i bezterminowe.

Przeglądaj dokumenty pracowników – kwitki wypłaty, umowy cywilnoprawne, skierowania na badania okresowe, świadectwa pracy.

Zarządzanie urlopami i nieobecnościami

Organizuj pracę z wyprzedzeniem, zyskując dostęp do pełnej ewidencji wykorzystanych i planowanych dni urlopowych swoich pracowników.

Zatwierdzaj zgłoszone urlopy albo zaznaczaj nieobecności o ogólnym charakterze, by później zdefiniować je zgodnie z potrzebami (L4, urlop okolicznościowy).

Zyskasz dostęp do wygodnego podglądu grafiku pracy, z poziomu którego możesz zatwierdzać bądź odrzucać prośby urlopowe oraz przeglądać bieżący stan osobowy Twojego przedsiębiorstwa.

Rejestracja czasu pracy

Rejestracja czasu pracy (RCP) to moduł, który pozwoli Ci z zegarmistrzowską precyzją monitorować godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy przez Twoich podwładnych.

Godziny wejścia i wyjścia pracowników zapisywane są w osobnym kalendarzu, który następnie będzie mógł być wczytany do kalendarza z czasem pracy, co pozwoli na naliczenie odpowiedniej wypłaty.

Plan i czas pracy

Z poziomu aplikacji łatwo ustalisz plan pracy dla całego zespołu na tylko jednym ekranie.

Możesz wydrukować plan pracy (również dla wielu pracowników), przeprowadzić walidację jedenastogodzinnej przerwy oraz walidacji co czwartej wolnej niedzieli.

Czas pracy możesz wprowadzać ręcznie albo skorzystać z modułu RCP.

Ewidencja i zarządzanie delegacjami

Dopasuj funkcjonalności programu do specyfiki Twojej firmy – planuj delegacje dla kierowców, dostawców, handlowców i innych pracowników wykonujących swoje obowiązki w terenie – w kraju i poza jego granicami.

Przyznawaj zaliczki i zatwierdzaj delegacje w każdym miejscu i o każdej porze dzięki aplikacji online Comarch HRM.

Kadry i płace

Zawsze zgodne z przepisami oprogramowanie kadrowo - płacowe

Obsługa działu kadr i płac (HR) wymaga ciągłego śledzenia zmieniających się przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Dzięki regularnym aktualizacjom uwzględniającym wszelkie te zmiany, moduł Kadry i Płace zapewnia błyskawiczną reakcję na zmieniające się wymogi prawne, np. poprzez wsparcie dla Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) czy e-Teczek pracowniczych.

Program Comarch ERP Optima wydajnie wspomaga obsługę kadrowo-płacową każdej firmy. Dzięki starannie zaprojektowanym funkcjonalnościom, praca jest zautomatyzowana, przez co minimalizowane jest niebezpieczeństwo pojawienia się błędu podczas wykonywania operacji. Moduł jest w pełni zintegrowany z programem Płatnik, co umożliwia prowadzenie rozliczeń z ZUS. Z kolei integracja z systemem e-Deklaracje pozwala automatycznie wysyłać deklaracje podatkowe do US.

Comarch ERP Optima Płace i Kadry można zintegrować również z systemem Comarch ERP XL, z systemem Comarch ERP Altum, z aplikacjami mobilnymi: Comarch HRM oraz Comarch Mobile Zarządzanie.

Uwolnij potencjał cyfrowych rozwiązań

Skorzystaj z formularza i pozwól nam dopasować ofertę, która pomoże Ci osiągnąć więcej.

Jak to działa - O funkcjonalnościach WEBCON BPS

Czas na konkrety.

Poniżej rozwiązania, z jakich będziesz mógł korzystać za pośrednictwem systemu WEBCON BPS:

  • FORMULARZE I REGUŁY BIZNESOWE – tworzenie i definiowanie formularzy oraz reguł biznesowych;

  • ZARZĄDZANIE UPRAWNIENIAMI – nadawanie uprawnień i ról w systemie;

  • HISTORIA ZMIAN – podgląd historii ostatnio dokonanych zmian;

  • WIELOJĘZYCZNOŚĆ – możliwość skorzystania z 6 predefiniowanych dostępnych języków interfejsu oraz dodania własnych tłumaczeń;

  • OCR & AI – optyczne rozpoznawanie znaków z wykorzystaniem algorytmów sztucznej inteligencji do odczytania z dokumentów i przepisania na formularz pożądanych danych;

 

  • APLIKACJA MOBILNA – mobilny dostęp do dokumentów i procesów biznesowych w każdym miejscu i o każdej porze;

  • DESIGNER STUDIO – warstwa administracyjna przeznaczona dla projektantów i administratorów systemu, pozwalająca na wprowadzanie zmian w obecnych funkcjonalnościach oraz tworzenie nowych procesów;

  • DESIGNER DESK – prototypowanie aplikacji przez użytkowników biznesowych oraz przekazanie ich do realizacji przez dział IT lub partnera wdrożeniowego;

  • RAPORTOWANIE – tworzenie raportów i diagramów;

  • MS OUTLOOK – integracja systemu workflow WEBCON BPS z Outlook oraz Office 365;

  • INTEGRACJA Z MS OFFICE – tworzenie szablonów oraz możliwość pracy na dokumencie bezpośrednio z WEBCON BPS.

  •  

3 najczęstsze pytania

o wdrożenie WEBCON BPS 

  • Jak wygląda wdrożenie systemu workflow?

Wdrażamy system WEBCON BPS, wykorzystując jedną z dwóch wiodących metodologii: standardową (waterfall), w ramach której wspólnie określamy harmonogram i ogólny plan wdrożenia lub zwinną (agile) – wtedy wdrożenie dzielimy na etapy, po których dostarczane są kolejne części budowanego procesu. 

 

Podczas wdrożenia WEBCON BPS: 

  1. określamy potrzeby Twojej firmy (kickoff meeting), 

  2. wspólnie wskazujemy procesy biznesowe, które mają zostać objęte wdrożeniem,

  3. wyznaczamy etapy realizacji oraz priorytety implementacji tych procesów,

  4. implementujemy proces biznesowy,

  5. cyklicznie przeglądamy zrealizowane zadania
    i monitorujemy postęp prac,

  6. na bieżąco wprowadzamy konieczne zmiany
    i modyfikacje,

  7. uruchamiamy proces biznesowy,

  8. rozpoczynamy pracę nad kolejnym procesem biznesowym.

  • Ile trwa wdrożenie systemu WEBCON BPS?

Czas wdrożenia systemu workflow uzależniony jest od ilości procesów wskazanych do modelowania i uruchomienia oraz od stopnia ich zaawansowania. Czasochłonność realizacji danego projektu określamy indywidualnie. 

Jak pokazują nasze doświadczenia z dotychczasowych wdrożeń, proste procesy biznesowe modelujemy i oddajemy do testów użytkowników w ciągu kilku dni. Występują przypadki, w których podczas jednodniowego warsztatu implementujemy działający prototyp procesu. W ofercie posiadamy warsztaty procesowe, których efektem jest stworzenie PoC (Proof of Concept) docelowych procesów.

 

  • Jak wygląda wsparcie po wdrożeniu systemu workflow?

Po zakończeniu wdrożenia systemu WEBCON BPS oferujemy Twojej firmie wsparcie i asystę techniczną rozwiązania. W ramach wsparcia technicznego i umowy serwisowej masz do dyspozycji konsultanta obsługującego bieżące wątki oraz kwestie rozwojowe systemu.

Masz pytania dotyczące WEBCON BPS?

Czekamy na Twoją wiadomość.
ARTUR HORDYN

DYREKTOR DZIAŁU WORKFLOW

KONTAKT:

E-mail: ARTUR.HORDYN@SAGITUM.PL

Tel. kom.: +48 885 515 241

Tel.: +48 17 77 76 125

 

ERYK WDOWIAK

DYREKTOR DS. KLUCZOWYCH KLIENTÓW

KONTAKT:

E-mail: ERYK.WDOWIAK@SAGITUM.PL

Tel. kom.: +48 663 751 678

Tel.: +48 17 77 76 149

 

Finanse

Comarch ERP XL

Obszar finansowo-księgowy to o wiele więcej, niż obowiązkowa ewidencja zdarzeń gospodarczych. Wraz z Comarch ERP XL zyskujesz narzędzie, które pozwala na kompleksową analizę sytuacji całej firmy, na bazie danych finansowo-księgowych.

Zgodność z Ustawą o Rachunkowości i Międzynarodowymi Standardami Sprawozdawczości Finansowej (MSSF). Obsługa pełnej księgowości w formie dzienników cząstkowych grupujących operacje gospodarcze danego rodzaju. Ergonomia codziennej pracy oraz łatwy dostęp do dokumentów źródłowych z poziomu zapisów księgowych. Automatyzacja księgowań, mechanizm księgowań okresowych a także kontrola poprawności dekretacji. Automatyczne sporządzenie sprawozdań obligatoryjnych oraz zestawień wykorzystywanych w celach zarządczych.

"Kieruj swoim interesem, bo inaczej on Tobą pokieruje."
Franklin Benjamin
53
klientów ERP XL

Finanse i księgowość

Zgodnie z obowiązującymi przepisami

Monitoring kosztów

Ewidencja kosztów w oparciu o konta zespołu 4, 5 lub wykorzystując zarówno „czwórki” i „piątki”.

Łatwa analiza kosztów w różnych ujęciach i perspektywach dzięki definiowalnym wymiarom analitycznym (np. dział, Miejsce Powstawania Kosztów, cel, rodzaj kosztu, projekt, kontrahent, lokalizacja),

Kontrola dowolnej liczby kręgów kosztów.

VAT pod kontrolą

Elastyczność w zakresie definiowania i odliczania stawek VAT.

Rejestr VAT tworzony automatycznie w oparciu o dokumenty handlowe wprowadzone w systemie.

Możliwość wprowadzenia faktur VAT w sposób uproszczony – bezpośrednio do rejestrów VAT.

Obsługa deklaracji podatkowych, np. VAT-7, VAT-UE i inne.

Wielowalutowość

Automatyczne pobieranie kursów NBP.

Naliczanie różnic kursowych - po zaksięgowaniu raportu bankowego/kasowego dokumenty różnic kursowych mogą być automatycznie księgowane.

Mechanizm wyceny środków pieniężnych wyrażonych w walucie obcej (tzw. magazyn walut) -  kontrola prawidłowego rozchodowania waluty po odpowiednich kursach wynikających z operacji przychodowych.

Płynność finansowa

Skuteczne raportowanie należności i zobowiązań, zarówno konkretnego kontrahenta, jak i wszystkich podmiotów, z którymi firma współpracuje.

Sprawne kojarzenie płatności i dokumentów - informacje o uregulowaniu należności i zobowiązań mogą być ujęte w systemie jako rozliczenia (skojarzenie dokumentu faktury z dokumentem zapłaty) lub jako rozrachunki (skojarzenie dekretów powstałych w wyniku zaksięgowania faktury i zapłaty).

Możliwość częściowego rozliczenia należności, czy zobowiązań.

Wsparcie zapewnienia płynności finansowej dzięki sprawnemu generowaniu upomnień i not odsetkowych, zarówno pojedynczych, jak i zbiorczych.

Środki trwałe

Ewidencja majątku trwałego na podstawie ksiąg inwentarzowych zorganizowanych w wielopoziomową strukturę drzewa.

Sprawna ewidencja wyposażenia.

Czytelny wykaz składników majątku trwałego wykorzystywanych w przedsiębiorstwie.

Możliwość automatycznego naliczania odpisów amortyzacyjnych w okresach wskazanych przez użytkownika.

Uzależnienie wielkości wygenerowanych odpisów od wskazanej w księdze inwentarzowej metody oraz stawki.

Business Intelligence

Sprawdzone rozwiązania

Business Intelligence dla systemów Comarch ERP pozwala w pełni zrozumieć i wykorzystać gromadzone w nim dane. To nie tylko zestawy predefiniowanych raportów i pulpitów managerskich pozwalających na bieżące monitorowanie kondycji przedsiębiorstwa, ale także możliwość tworzenia ad - hoc dowolnych analiz opartych na danych pochodzących z systemu Comarch ERP.

Business Intelligence jest dostępny w każdym z naszych systemów: Comarch ERP Altum, Comarch ERP XL, Comarch ERP Optima.

Uwolnij potencjał cyfrowych rozwiązań

Skorzystaj z formularza i pozwól nam dopasować ofertę, która pomoże Ci osiągnąć więcej.

Produkcja

Zarządzaj produkcją z Asprova APS oraz XPRIMER.MES

Asprova APS jest wyspecjalizowanym systemem przeznaczonym do doskonalenia procesów zarządzania produkcją, w szczególności obszaru planowania oraz harmonogramowania. Jest rozwiązaniem, które dzięki swojej elastyczności oraz szerokim możliwościom rozwoju (również samodzielnego) daje pewność, że będzie spełniać zarówno obecne oczekiwania, jak i te które pojawią się w przyszłości. To system, który rozwija się razem z firmą.

XPRIMER.MES to system, który pozwoli Ci objąć ewidencją wszystkie procesy produkcyjne, w tym czynności produkcyjne (m.in. realizację produkcji, utrzymanie ruchu, zapewnienie jakości) i około produkcyjne (m.in. sprzątanie, serwis, szkolenia czy magazyn przyprodukcyjny). Bardzo prosty w obsłudze i intuicyjny interfejs umożliwi Ci ewidencjonowanie wszystkich zdarzeń niezależnie od  ich typu. Będziesz wiedział dokładnie, co się dzieje, bo zobaczysz to natychmiast.

Zarządzanie produkcją (Produkcja 4.0) to zagadnienie, które każdy z przedsiębiorców zajmujących się wytwarzaniem produktów rozumie inaczej. Od uproszczonych metod opartych tylko o śledzenie przepływu materiałów i ich zużycia, do rozbudowanych działań zarządczych zawartych w procesie szczegółowego planowania procesu produkcji i zarządzania kompleksowo zasobami takimi, jak: pracownicy, maszyny czy czas. Czytaj więcej ...

Przemysł 4.0
Technologie jutra.
9
Wdrożeń w ciągu roku

Zarządzanie produkcją

Doskonalenie procesów zarządzania produkcją

Odwzorowanie rzeczywistej specyfiki

Asprova APS umożliwi Ci precyzyjne odzwierciedlenie charakteru Twojej branży z jej wszystkimi szczegółami (nawet tymi najdrobniejszymi). W systemie uchwycisz specyfikę poszczególnych procesów produkcyjnych, samodzielnie zdefiniujesz dowolne kryteria optymalizacyjne oraz zależności pomiędzy operacjami, w tym: technologie produkcji, relacje pomiędzy poszczególnymi zadaniami, dostępność narzędzi, kompetencje pracowników, parametry zasobów, parametry wyrobów i surowców, utrzymanie ruchu.

Elastyczność – wizja przełożona na język systemowy

Szerokie możliwości rozwoju (również samodzielnego) sprawiają, że system Asprova APS zawsze będzie odpowiadał aktualnym potrzebom firmy. Możesz dowolnie modyfikować zakres oraz metody harmonogramowania. To Ty decydujesz o tym: w jaki sposób planujesz produkcję, jak szczegółowo to robisz, jakie kryteria optymalizacji bierzesz pod uwagę, i które z nich są kluczowe, jakie cele chcesz zrealizować.

Wizualizacja danych i symulacje what-if

Bardzo szybko stworzysz szczegółowe symulacje what-if. Dzięki nim z łatwością porównasz różne warianty harmonogramu oraz metod planowania. W bezpieczny sposób wybierzesz te, które najlepiej odpowiadają aktualnym celom biznesowym firmy. Przejrzysta wizualizacja całego procesu pozwoli Ci widzieć znacznie więcej – dużo szybciej. Zyskasz świadomość tego, jakie konsekwencje przynoszą podejmowane przez Ciebie działania.

Szybkość działania = szybkość reakcji

Obliczenie w pełni zoptymalizowanego harmonogramu produkcji wraz z bilansem materiałowym nie zajmie Ci więcej niż kilkadziesiąt sekund.

Niezależność od wykorzystywanych systemów IT

Asprova APS współpracuje z dowolnymi zewnętrznymi systemami (m.in. ERP, WMS, MES, CMMS czy BI). Pozwala stworzyć jedno miejsce gromadzenia danych istotnych dla całego procesu zarządzania produkcją.

Zarządzanie produkcją

Ewidencja wszystkich procesów produkcyjnych

Ergonomiczne zbieranie danych w systemie
System XPRIMER.MES daje Ci możliwość kompleksowego ewidencjonowania czynności realizowanych zarówno bezpośrednio w procesie produkcyjnym, jak i działań pomocniczych, w tym: ewidencji postępu produkcji, konsumpcji materiałów, czynności serwisowych i awarii maszyn, procesów jakościowych oraz testów, czynności pomocniczych, integracji z maszynami.

Elastyczność – wizja przełożona na język systemowy
Szerokie możliwości rozwoju (również samodzielnego) sprawiają, że system Asprova APS zawsze będzie odpowiadał aktualnym potrzebom firmy. Możesz dowolnie modyfikować zakres oraz metody harmonogramowania. To Ty decydujesz o tym: w jaki sposób planujesz produkcję, jak szczegółowo to robisz, jakie kryteria optymalizacji bierzesz pod uwagę, i które z nich są kluczowe, jakie cele chcesz zrealizować.

Zarządzanie produkcją – transparentność działań
Wszystkie informacje dotrą do Ciebie błyskawicznie – droga od planu do jego realizacji i od realizacji do reakcji na konkretne zdarzenia stanie się dużo krótsza. Koniec z przesyłaniem papierowych wersji dokumentów, podchodzeniem bezpośrednio do maszyn, żeby zobaczyć, co się stało czy konkretnych operatorów z instrukcjami. Produkcja stanie się w pełni transparentna, bo będziesz widział wszystko w czasie rzeczywistym.

Uwolnij potencjał cyfrowych rozwiązań

Skorzystaj z formularza i pozwól nam dopasować ofertę, która pomoże Ci osiągnąć więcej.

Logistyka

Zarządzanie magazynem z systemem WMS

System magazynowy ExpertWMS® to nowoczesne rozwiązanie klasy WMS, które wspomaga procesy magazynowe i logistyczne zachodzące wewnątrz przedsiębiorstwa. W systemie WMS zastosowano najnowocześniejsze technologie logistyczne i informatyczne, które stawiają rozwiązanie w czołówce najlepszych systemów WMS w Polsce.

System magazynowy ExpertWMS® to więcej niż standardowy system klasy WMS (Warehouse Management). System WMS spełnia nie tylko wszelkie funkcje, których wymagamy od tego typu rozwiązań, ale daje również możliwość rozbudowy i zarządzaniami nimi w bardziej wydajny sposób.

"Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie."
Peter Drucker
15
Wdrożeń w ciągu roku.

Program magazynowy

Rodzina systemów ExpertWMS

ExpertWMS Centrum Logistyczne

Program magazynowy ExpertWMS Centrum Logistyczne jest kompleksowym systemem WMS przeznaczonym dla operatorów logistycznych, spełniającym szerokie potrzeby zarówno małych jak i dużych centrów logistycznych.

Program magazynowy wspiera sprawne i dynamiczne zarządzanie towarem powierzonym przez Klienta, posiada szeroką paletę wprowadzania awizacji (od operacji w aplikacji desktopowej, poprzez samodzielne wprowadzanie przez Klienta za pomocą panelu WWW aż po automatyczną synchronizację), rejestruje prace (zarówno operacje z towarem jak i dodatkowe czynności) w czasie rzeczywistym za pomocą czytników kodów kreskowych, posiada dedykowany moduł rozliczania operacji logistycznych oraz usprawnia proces inwentaryzacji.

ExpertWMS Smart

Program magazynowy ExpertWMS Smart to zestaw gotowych procesów logistycznych przygotowanych na podstawie zebranych doświadczeń, dobrych praktyk magazynowych i eksperckiej wiedzy.

System WMS powstał z myślą o sektorze MŚP, głównie przedsiębiorstwach dystrybucyjnych oraz produkcyjnych, które posiadają nieduże magazyny, do kilkunastu użytkowników magazynowych, o średniej ilości przepływów towarowych zarządzanych standardowymi operacjami magazynowymi.

System WMS pomaga w obsłudze procesów magazynowych, wspiera zarządzanie funkcjonowaniem magazynu od przyjęcia towaru i jego lokalizacji na magazynie, przez odwzorowanie ruchów w ramach procesów handlowych i produkcyjnych, wydań, aż po dostarczenie szczegółowych danych biznesowych dla osób zarządzających magazynem, logistyką i produkcją.

ExpertWMS Online

ExpertWMS Online to darmowy system WMS, czyli prosta w obsłudze aplikacja magazynowa, która pozwala na zarządzanie magazynem bez konieczności inwestowania w zaplecze techniczne (serwery, sprzęt Auto ID), licencje i usługi wdrożeniowe.

Aplikacja umożliwia planowanie i ewidencję ruchów magazynowych zarówno w interfejsie terminalowym (przeglądarka www na smartfonie lub tablecie), jak i w interfejsie przeglądarki PC. Ta wersja aplikacji WMS stworzona została z myślą o przedsiębiorstwach, które w swojej działalności nie wykorzystują skomplikowanych procesów logistycznych oraz nie planują inwestowania w stacjonarny system magazynowy.

ExpertAR

ExpertAR to innowacyjny w skali międzynarodowej system automatyzujący zarządzanie logistyką magazynową.

System oparty jest o sieć urządzeń handsfree – terminale, okulary AR (rozszerzona rzeczywistość). Automatyzacja procesów logistycznych odbywa się z wykorzystaniem okularów rozszerzonej rzeczywistości, za pomocą których operator magazynowy będzie mógł optymalizować swoje procesy – przyjęcia towaru, przesunięcia magazynowe, wydania towaru.

System wyposażono w inteligentny mechanizm wewnętrznej geolokacji, za pomocą którego na okularach AR wyświetlają się informacje dotyczące lokalizacji poszczególnych zamówień/towarów.

Expert LINE RFID

Expert LINE RFID jest innowacyjnym rozwiązaniem klasy MES przeznaczonym do wykorzystania w halach produkcyjnych, w szczególności charakteryzujących się wysokim współczynnikiem zaburzeń elektromagnetycznych.

Głównym elementem systemu jest stanowisko pomiarowe oraz selektywna bramka RFID zapewniająca możliwość identyfikacji konkretnych egzemplarzy surowców, półproduktów, bądź produktów końcowych wraz z możliwością ich śledzenia (ang. Traceability). Zarządzanie, zbieranie, przetwarzanie i prezentacja informacji z wyżej wymienionych modułów realizowana jest przy użyciu systemu zarządzania punktem pomiarowym.

Doradztwo logistyczne

Audyt logistyczny

Doradztwo Logistyczne to kompleksowe wsparcie menadżerskie oferowane w różnych dostosowanych do potrzeb zakresach. Może być związane z bieżącymi problemami w łańcuchu dostaw lub magazynowaniu, obniżeniem kosztów magazynowych przy wzroście efektywności magazynu, stworzeniem projektu infrastruktury magazynowej wraz z procesami magazynowymi, określeniem wymagań dla systemu informatycznego wspierającego procesy na magazynie czy też opracowaniem wizji i koncepcji systemu logistycznego. Wszystkie te kwestie zawsze stanowią podstawę do podjęcia decyzji biznesowych i dalszych działań zwiększających efektywność przedsiębiorstwa.

Audyt logistyczny stanowi fundament całego procesu. Diagnozie zostają poddane wszystkie procesy istotne z punktu widzenia wdrożenia systemu magazynowego, rozpatrywany jest stan przed wejściem nowego systemu, w trakcie wdrożenia oraz po realizacji projektu. Podsumowaniem analizy wdrożeniowej jest dokument analizy konfiguracyjnej, który procesowo, na schematach, modelach, przepływach i zrzutach ekranowych pokazuje sposób pracy z systemem.

Uwolnij potencjał cyfrowych rozwiązań

Skorzystaj z formularza i pozwól nam dopasować ofertę, która pomoże Ci osiągnąć więcej.

Sprzedaż

Platforma Comarch Retail

Platforma Comarch Retail w pełni wspiera podejście wielokanałowe udostępniając sprzedawcom ekosystem zawierający takie rozwiązania jak: Stacjonarne i mobilne stanowisko sprzedaży POS, Sklep interetowy, Internetowa platforma B2B, Aplikacje mobilne B2C i B2B, Elektroniczna wymiana danych (EDI).

Comarch Retail to nowoczesna platforma dedykowana do obsługi sieci sprzedaży detalicznej. Zarządzanie łańcuchem dostaw, zarządzanie kolekcją, sprzedaż w sklepie stacjonarnym, sprzedaż w sklepie internetowym czy też zarządzanie magazynem to typowe procesy występujące w branży Retail. System Comarch Retail przy współpracy z Comarch ERP Altum lub Comarch ERP Enterprise w pełni spełnia wymagania firm handlowych.

"Jeżeli nie wiesz, dokąd zmierzasz, prawdopodobnie wylądujesz gdzieś indziej."
dr Laurence J. Peter
10
modułów. Wiele możliwości.

Omnichannel Sales

W dobie konsumenta

Zarządzanie kolekcją

W wielu sieciach handlowych występuje sezonowość artykułów – dany indeks towarowy tworzony jest w systemie na konkretny sezon. W związku z tym przynajmniej raz na kwartał istnieje potrzeba założenia i archiwizacji dużej ilości kart artykułów.

Bazując na tej potrzebie w systemie Comarch Retail wprowadzono rozbudowaną parametryzację kart artykułów, mającą na celu redukcję ich ilości oraz wprowadzono automatyczne dodawanie do systemu wymaganych indeksów.

Systemy POS

W dobie koncentracji na potrzebach klienta organizacja obsługi w sklepie to istotny element wizerunku firmy. Klient powinien być obsługiwany w dowolnym miejscu, a sprzedawca powinien mieć dostęp do wszystkich danych na jego temat, jak również móc zrealizować transakcje wynikające z innych kanałów sprzedaży.

Procesy zwrotów, czy wymiany towarów powinny być przeprowadzane w sposób jak najbardziej zautomatyzowany. Ważnym aspektem jest również prosta i szybka możliwość zatowarowania sklepu.

Wymiana danych

Rozwiązanie wspiera wymianę danych Big Data w całym łańcuchu dostaw.

System gwarantuje spójność danych, począwszy od wymiany informacji o produkcie, opakowaniu, formie dostawy, aż po akceptację towarów przez partnera handlowego, fakturowanie oraz płatności.

Mobilna sprzedaż

Comarch Mobile Sprzedaż to aplikacja dla przedstawicieli handlowych oraz pracowników mobilnych pracujących w terenie, koncentrujących się na najszybszym dotarciu do Klienta, rejestracji zamówień lub sprzedaży bezpośredniej oraz utrzymaniu stałego i satysfakcjonującego kontaktu z Klientem.

Przekonaj się jak aplikacja mobilna na smartfonie lub tablecie z systemem Android, wspomaga codzienną pracę przedstawicieli handlowych.

Comarch Mobile Sprzedaż współpracuje bezpośrednio z systemami do zarządzania przedsiębiorstwem: Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL oraz Comarch ERP Altum.

e-comerce B2B

To nowoczesna platforma internetowa umożliwiająca zdalną obsługę sieci sprzedaży w modelu Business-to-Business.

Wybrani przez Ciebie kontrahenci za pomocą przeglądarki internetowej uzyskają wgląd do zawsze aktualnej oferty handlowej, która może być dostosowana do wymagań każdego z nich.

Kontrahenci z kolei posiadają dostęp do Twojej oferty z dowolnego miejsca o dowolnej porze. Comarch B2B to wirtualny sprzedawca, który pracuje za Ciebie 24h na dobę!

Comarch Retail

Inteligentne rozwiązania

Comarch Retail to platforma pozwalająca twojej firmie zrealizować proces sprzedaży towarów lub usług dla klientów za pośrednictwem różnych kanałów dystrybucji w celu osiągnięcia zysku. Wraz z wyrównaniem się poziomów cen w sklepach oraz rozwojem technologii zmieniło się i nadal zmienia się podejście do współpracy z klientem w celu dostarczenia mu towarów, które potrzebuje lub które chcemy mu sprzedać. Dzięki Comarch Retail twoi pracownicy mogą sprawnie obsłużyć klienta w sposób jakiego on oczekuje.

Comarch Retail OMS (Order Management System) to miejsce, w którym możliwe jest zarządzanie całą siecią sprzedaży, rozpoczynając od konfiguracji procesów zachodzących w sklepach stacjonarnych, przez procesy zachodzące w sklepie internetowym, a na przepływie dokumentów w całej sieci handlowej kończąc. System Comarch Retail OMS wspomaga również kompleksowe zarządzanie cenami oraz promocjami.

Zanim jednak klient zostanie obsłużony w sklepie (stacjonarnym, mobilnym, czy internetowym) należy zidentyfikować popyt na towary, które chcemy mieć w ofercie, a następie zaplanować pokrycie go odpowiednim łańcuchem dostaw. Twoi pracownicy powinni wykonywać tylko te zadania, których nie jest w stanie zautomatyzować system, dlatego też ważną cechą naszej platformy są wbudowane narzędzia automatyzacji procesów Business Process Management oraz zaawansowane mechanizmy Business Intelligence pozwalające przeanalizować z jednej strony kondycję całego przedsiębiorstwa, jak również sprzedaż pojedynczego sklepu. Dzięki Comarch Retail twoi klienci oraz pracownicy mają możliwość pracy w nowoczesnych i intuicyjnych interfejsach, które mogą być dopasowane konkretnie pod twoją firmę, mogą działać z przeglądarki internetowej lub z smartfona czy tabletu.

Ważnym aspektem są rozbudowane możliwości konfiguracyjne, pozwalające obsłużyć sieć sklepów własnych jak i franczyzowych, również w strukturze wielofirmowej.

Z Comarch Retail twoja firma jest zawsze gotowa na dopasowanie się do obowiązujących trendów oraz potrzeb wynikających ze współpracy z konsumentami jak również klientami biznesowymi.

Uwolnij potencjał cyfrowych rozwiązań

Skorzystaj z formularza i pozwól nam dopasować ofertę, która pomoże Ci osiągnąć więcej.

Marketing

Wspieraj relacje z klientami

Aplikacje biznesowe dla działu sprzedaży i marketingu ułatwiają efektywne wdrożenie najlepszych praktyk, zapewniających płynną obsługę i budowanie długoterminowych relacji z klientami. Dzięki WEBCON BPS działy sprzedaży i marketingu mogą harmonijnie ze sobą współpracować na co dzień.

WEBCON to producent WEBCON BPS, światowej klasy platformy typu Rapid Application Development (RAD), odpowiadającej na potrzeby zwłaszcza dużych firm i korporacji. która umożliwia działom IT i zespołom wsparcia procesów biznesowych dostarczanie aplikacji zgodnie z zapotrzebowaniem – w sposób zwinny, iteracyjny i bez kodowania.

"Budowanie marki obejmuje biznes tworzenia mitów w kooperacji z klientami."
Tim Ambler
8
wdrożeń CRM

WEBCON BPS

Marketing i sprzedaż

Automatyzacja działań marketingowych

WEBCON BPS wspiera systemy CRM, nawet niestandardowe i wymagające dostosowania do szybko zmieniających się potrzeb biznesowych.

Akceptacja i publikacja treści

Planuj, przygotowuj i redaguj artykuły eksperckie, kampanie newsletterowe oraz publikacje w mediach społecznościowych usprawniając komunikację z odbiorcami zainteresowanymi twoim produktem.

Planowanie i komunikacja

Zarządzaj ważnymi wydarzeniami firmowymi, od planowania przez rejestrację aż po obsługę kluczowego dnia i badanie satysfakcji użytkowników.

Rozliczanie wydatków

Usprawnij proces projektowania, zamawiania i produkcji materiałów marketingowych, które zapewnią twojej firmie nienaganny wizerunek i ułatwią zdobywanie nowych klientów.

Technologia

Innowacyjna technologia InstantChange™ diametralnie zmienia sposób dostarczania aplikacji i bieżące zarządzanie zmianą, skracając czas realizacji i zmniejszając ryzyko projektowe do minimum.

ERP Optima CRM

Wiedza o Twoim kliencie

Wiedza zgromadzona w module pozwala na prowadzenie uporządkowanych działań marketingowych czy sprzedażowych. Umożliwia szybkie i łatwe filtrowanie oraz analizowanie danych, bieżącą kontrolę stopnia realizacji zadania oraz dostosowanie działań do potrzeb/wymagań poszczególnych kontrahentów. Comarch ERP Optima CRM oszczędza Twój cenny czas i czyni relacje z klientem bardziej efektywnymi.

System umożliwia rejestrację kontaktów z klientami (klient, data, rozmawiający, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy, itd.), a także harmonogramowanie zadań i rejestrację wykonanych czynności, automatyczne generowanie przypomnień do zadań, faktury cykliczne – automatyczne generowanie kompletu faktur dla wielu podmiotów, obsługę firmowej skrzynki pocztowej (email/poczta elektroniczna), ankiety, przygotowanie oraz obsługę ofert handlowych.

Uwolnij potencjał cyfrowych rozwiązań

Skorzystaj z formularza i pozwól nam dopasować ofertę, która pomoże Ci osiągnąć więcej.

Kadry i płace

Aplikacja dla kadr - Comarch HRM

Dzięki aplikacji Comarch HRM (Human Resources Management) zarządzanie pracownikami w Twojej firmie może stać się efektywniejsze. W pełni zintegrowany z modułami kadrowo-płacowymi wszystkich systemów Comarch ERP program pozwoli Ci m.in. na skuteczne zarządzanie czasem pracy, kwalifikacjami pracowników, urlopami, nieobecnościami i delegacjami oraz na prowadzenie elastycznego systemu oceny pracowników.

Program Comarch HRM jest w pełni responsywny – dynamicznie dopasowuje się do ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlany. Dzięki temu bez problemu możesz korzystać z niego nie tylko przy pomocy komputera, ale też urządzeń mobilnych – smartfonów i tabletów.

"Powiedz komuś, że jest odważny, a pomożesz mu stać się takim."
Thomas Carlyle
12
Zadowolonych klientów

Efektywne zarządzanie

Dobra organizacja pracy to klucz do osiągania najlepszych wyników.

Lista pracowników – ewidencja umów zleceń i kwalifikacji

Sprawdzaj na bieżąco, którzy pracownicy danego dnia są obecni – planuj pracę z uwzględnieniem realnie posiadanych zasobów.

Monitoruj kwalifikacje swoich pracowników – zarówno te wygasające, jak i bezterminowe.

Przeglądaj dokumenty pracowników – kwitki wypłaty, umowy cywilnoprawne, skierowania na badania okresowe, świadectwa pracy.

Zarządzanie urlopami i nieobecnościami

Organizuj pracę z wyprzedzeniem, zyskując dostęp do pełnej ewidencji wykorzystanych i planowanych dni urlopowych swoich pracowników.

Zatwierdzaj zgłoszone urlopy albo zaznaczaj nieobecności o ogólnym charakterze, by później zdefiniować je zgodnie z potrzebami (L4, urlop okolicznościowy).

Zyskasz dostęp do wygodnego podglądu grafiku pracy, z poziomu którego możesz zatwierdzać bądź odrzucać prośby urlopowe oraz przeglądać bieżący stan osobowy Twojego przedsiębiorstwa.

Rejestracja czasu pracy

Rejestracja czasu pracy (RCP) to moduł, który pozwoli Ci z zegarmistrzowską precyzją monitorować godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy przez Twoich podwładnych.

Godziny wejścia i wyjścia pracowników zapisywane są w osobnym kalendarzu, który następnie będzie mógł być wczytany do kalendarza z czasem pracy, co pozwoli na naliczenie odpowiedniej wypłaty.

Plan i czas pracy

Z poziomu aplikacji łatwo ustalisz plan pracy dla całego zespołu na tylko jednym ekranie.

Możesz wydrukować plan pracy (również dla wielu pracowników), przeprowadzić walidację jedenastogodzinnej przerwy oraz walidacji co czwartej wolnej niedzieli.

Czas pracy możesz wprowadzać ręcznie albo skorzystać z modułu RCP.

Ewidencja i zarządzanie delegacjami

Dopasuj funkcjonalności programu do specyfiki Twojej firmy – planuj delegacje dla kierowców, dostawców, handlowców i innych pracowników wykonujących swoje obowiązki w terenie – w kraju i poza jego granicami.

Przyznawaj zaliczki i zatwierdzaj delegacje w każdym miejscu i o każdej porze dzięki aplikacji online Comarch HRM.

Kadry i płace

Zawsze zgodne z przepisami oprogramowanie kadrowo - płacowe

Obsługa działu kadr i płac (HR) wymaga ciągłego śledzenia zmieniających się przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Dzięki regularnym aktualizacjom uwzględniającym wszelkie te zmiany, moduł Kadry i Płace zapewnia błyskawiczną reakcję na zmieniające się wymogi prawne, np. poprzez wsparcie dla Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK) czy e-Teczek pracowniczych.

Program Comarch ERP Optima wydajnie wspomaga obsługę kadrowo-płacową każdej firmy. Dzięki starannie zaprojektowanym funkcjonalnościom, praca jest zautomatyzowana, przez co minimalizowane jest niebezpieczeństwo pojawienia się błędu podczas wykonywania operacji. Moduł jest w pełni zintegrowany z programem Płatnik, co umożliwia prowadzenie rozliczeń z ZUS. Z kolei integracja z systemem e-Deklaracje pozwala automatycznie wysyłać deklaracje podatkowe do US.

Comarch ERP Optima Płace i Kadry można zintegrować również z systemem Comarch ERP XL, z systemem Comarch ERP Altum, z aplikacjami mobilnymi: Comarch HRM oraz Comarch Mobile Zarządzanie.

Uwolnij potencjał cyfrowych rozwiązań

Skorzystaj z formularza i pozwól nam dopasować ofertę, która pomoże Ci osiągnąć więcej.

Logo
Projekty realizowane ze środków UE
Czytaj więcej...

Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Jeśli nie wyrażasz zgody na ich używanie, ustawienia dotyczące plików cookies możesz zmienić w swojej przeglądarce. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.