Dołącz do nas

Sagitum to młoda, prężna firma, stworzona przez specjalistów o wieloletnim doświadczeniu w branży oprogramowania dla sektora biznesowego. Jeśli interesuje Cię ciekawa praca, rozwijanie zawodowych umiejętności oraz stałe poszerzanie horyzontów, jeśli dobrze radzisz sobie w kontaktach z ludźmi – zgłoś się do nas. Czeka na Ciebie atrakcyjna praca.

W chwili obecnej poszukujemy pracowników na następujące stanowiska:

Analityk biznesowy

Lokalizacja: Rzeszów, Kraków

KLUCZOWE ZADANIA:

  • Tworzenie specyfikacji wymagań biznesowych,
  • Przygotowywanie dokumentacji analitycznej i projektowej niezbędnej do wdrożenia,
  • Prowadzenie analizy przedwdrożeniowej,
  • Analiza wymagań klienta pod kątem ich wykonalności,
  • Współudział w opracowaniu technicznej koncepcji rozwiązania,
  • Koordynacja wdrożenia systemu we współpracy z odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi,
  • Ścisła komunikacja z działem IT,
  • Zapewnienie wsparcia analitycznego na etapach testowania oraz wdrożeń systemów,
  • Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji dla aplikacji i systemów.

JAKIE SĄ NASZE OCZEKIWANIA?

  • Zaangażowanie, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Umiejętność komunikowania się z partnerami biznesowymi,
  • Umiejętność współpracy z zespołami programistycznymi i wdrożeniowymi w procesie tworzenia systemów informatycznych,
  • Umiejętność zbierania, syntetyzowania i dokumentowania wymagań biznesowych,
  • Znajomość opisywania i mapowania procesów,
  • Nowoczesne spojrzenie na narzędzia informatyczne i rozwiązywanie problemów,
  • Znajomość systemów klasy ERP,
  • Doświadczenie w pracy z bazami danych (MS SQL, My SQL),
  • Umiejętność zajmowania się kilkoma projektami jednocześnie,
  • Gotowość do wyjazdów służbowych,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Bardzo dobra znajomość programów MS Office,
  • Mile widziane znajomość systemów klasy BPMN.

ZAPEWNIAMY:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Wsparcie, wiedzę i pomoc wykwalifikowanych specjalistów,
  • Umowę o pracę lub inną preferowaną przez kandydata formę zatrudnienia np. B2B,
  • Możliwość realnego udziału w sukcesie firmy, z perspektywą rozwoju zawodowego,
  • Możliwość pracy z najnowszymi technologiami IT dostępnymi na rynku,
  • Udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje i wiedzę,
  • Przyjazną atmosferę pracy w pozytywnie nastawionym, zgranym i ambitnym zespole,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Kartę MultiSport.

Rodzaj pracy: Pełny etat

Konsultant ds. wdrożeń – system WEBCON BPS

Lokalizacja: Rzeszów

KLUCZOWE ZADANIA:

  • Wykonywanie analiz przedwdrożeniowych,
  • Wdrażanie systemu WEBCON Business Process Suite,
  • Konfigurowanie platformy WEBCON BPS do wymagań i specyfiki klienta,
  • Testowanie stworzonych rozwiązań,
  • Szkolenie i wsparcie techniczne / merytoryczne użytkowników systemu,
  • Przygotowywanie dokumentacji wdrożeniowej,
  • Prowadzenie prezentacji.

JAKIE SĄ NASZE OCZEKIWANIA?

  • Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy w zespole,
  • Zaangażowanie, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Gotowość do wyjazdów wdrożeniowych,
  • Znajomość MS SQL Server,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Mile widziana umiejętność tworzenia logiki biznesowej,
  • Mile widziane zainteresowanie systemami informatycznymi.

ZAPEWNIAMY:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Pracę w zespole młodych, kreatywnych i ambitnych specjalistów,
  • Udział w ciekawych, rozwijających projektach wdrożeniowych,
  • Umowę o pracę lub inną preferowaną przez kandydata formę zatrudnienia np. B2B
  • Kontakt z najnowszymi technologiami IT dostępnymi na rynku,
  • Możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy i doświadczenia,
  • Przyjazną, wspierającą i daleką od korporacyjnej atmosferę i kulturę pracy,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Kartę MultiSport.

Rodzaj pracy: Pełny etat

Konsultant – Asysta Techniczna

Lokalizacja: Rzeszów

KLUCZOWE ZADANIA:

  • bieżąca obsługa zgłoszeń (zgłoszenia telefoniczne, www),
  • wsparcie merytoryczne i techniczne klientów,
  • kontakt i utrzymywanie relacji z klientem,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z podejmowanymi działaniami u klientów.

JAKIE SĄ NASZE OCZEKIWANIA?

  • wykształcenie wyższe – preferowane informatyczne,
  • znajomość systemów klasy ERP,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • dobra organizacja pracy,
  • mile widziana znajomość Microsoft SQL Server,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

ZAPEWNIAMY:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Pracę w zespole młodych, kreatywnych i ambitnych specjalistów,
  • Umowę o pracę lub inną preferowaną przez kandydata formę zatrudnienia np. B2B
  • Kontakt z najnowszymi technologiami IT dostępnymi na rynku,
  • Przyjazną, wspierającą i daleką od korporacyjnej atmosferę i kulturę pracy,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Kartę MultiSport.

Rodzaj pracy: Pełny etat

Konsultant ds. Wdrożeń

Lokalizacja: Rzeszów, Kraków

KLUCZOWE ZADANIA:

  • Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych,
  • Wdrażanie systemu COMARCH ERP XL,
  • Zarządzanie projektem wdrożeniowym,
  • Szkolenie użytkowników,
  • Zdalna, telefoniczna i mailowa pomoc użytkownikom.

JAKIE SĄ NASZE OCZEKIWANIA?

  • Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Praktyczna znajomość MS-SQL,
  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
  • Zaawansowana obsługa komputera,
  • Komunikatywności oraz wysokiej kultury osobistej,
  • Umiejętności pracy w zespole,
  • Zdolności szybkiego uczenia się,
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu dobrym,
  • Prawo jazdy kat. B.

DODATKOWE ATUTY:

  • Doświadczenie we wdrażaniu systemu ERP XL w zakresie logistyki, produkcji oraz księgowości,
  • Znajomość zasad funkcjonowania przedsiębiorstw w zakresie logistyki, produkcji i księgowości.

ZAPEWNIAMY:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Pracę w zespole młodych, kreatywnych i ambitnych specjalistów,
  • Udział w ciekawych, rozwijających projektach wdrożeniowych,
  • Umowę o pracę lub inną preferowaną przez kandydata formę zatrudnienia np. B2B
  • Kontakt z najnowszymi technologiami IT dostępnymi na rynku,
  • Możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy i doświadczenia,
  • Przyjazną, wspierającą i daleką od korporacyjnej atmosferę i kulturę pracy,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Kartę MultiSport.

Rodzaj pracy: Pełny etat

Konsultant ds. handlowych

Lokalizacja: Rzeszów

KLUCZOWE ZADANIA:

  • Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji biznesowych,
  • Prowadzenia spotkań i rozmów handlowych z klientami,
  • Rozpoznawanie potrzeb klientów i proponowanie rozwiązań,
  • Przygotowywanie prezentacji oraz ofert sprzedażowych,
  • Kreowanie pomysłów na rozszerzenie oferty produktowej,
  • Budowanie wizerunku firmy,
  • Współpraca z kontrahentami i partnerami spółki,
  • Współpraca z pozostałymi działami spółki.

JAKIE SĄ NASZE OCZEKIWANIA?

  • Komunikatywność, zdolności interpersonalne i swoboda w nawiązywaniu relacji biznesowych
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy i skrupulatność,
  • Konsekwencja i skuteczność w działaniu, poszukiwanie nieszablonowych rozwiązań,
  • Umiejętności negocjacyjne i analityczne,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość branży IT będzie atutem,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Prawo jazdy kat. B.

ZAPEWNIAMY:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Umowę o pracę lub inną preferowaną przez kandydata formę zatrudnienia np. B2B
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Przyjazną atmosferę pracy w pozytywnie nastawionym, zgranym i ambitnym zespole,
  • Możliwość rozwoju i udziału w szkoleniach podnoszących kwalifikacje,
  • Możliwość pracy z najnowszymi technologiami IT dostępnymi na rynku,
  • Kartę MultiSport.

Rodzaj pracy: Pełny etat

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie zgłoszeń wraz z CV na adres: praca@sagitum.pl

Dołącz do nas

Sagitum to młoda, prężna firma, stworzona przez specjalistów o wieloletnim doświadczeniu w branży oprogramowania dla sektora biznesowego. Jeśli interesuje Cię ciekawa praca, rozwijanie zawodowych umiejętności oraz stałe poszerzanie horyzontów, jeśli dobrze radzisz sobie w kontaktach z ludźmi – zgłoś się do nas. Czeka na Ciebie atrakcyjna praca.

W chwili obecnej poszukujemy pracowników na następujące stanowiska:

Analityk biznesowy

Lokalizacja: Rzeszów, Kraków

KLUCZOWE ZADANIA:

  • Tworzenie specyfikacji wymagań biznesowych,
  • Przygotowywanie dokumentacji analitycznej i projektowej niezbędnej do wdrożenia,
  • Prowadzenie analizy przedwdrożeniowej,
  • Analiza wymagań klienta pod kątem ich wykonalności,
  • Współudział w opracowaniu technicznej koncepcji rozwiązania,
  • Koordynacja wdrożenia systemu we współpracy z odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi,
  • Ścisła komunikacja z działem IT,
  • Zapewnienie wsparcia analitycznego na etapach testowania oraz wdrożeń systemów,
  • Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji dla aplikacji i systemów.

JAKIE SĄ NASZE OCZEKIWANIA?

  • Zaangażowanie, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Umiejętność komunikowania się z partnerami biznesowymi,
  • Umiejętność współpracy z zespołami programistycznymi i wdrożeniowymi w procesie tworzenia systemów informatycznych,
  • Umiejętność zbierania, syntetyzowania i dokumentowania wymagań biznesowych,
  • Znajomość opisywania i mapowania procesów,
  • Nowoczesne spojrzenie na narzędzia informatyczne i rozwiązywanie problemów,
  • Znajomość systemów klasy ERP,
  • Doświadczenie w pracy z bazami danych (MS SQL, My SQL),
  • Umiejętność zajmowania się kilkoma projektami jednocześnie,
  • Gotowość do wyjazdów służbowych,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Bardzo dobra znajomość programów MS Office,
  • Mile widziane znajomość systemów klasy BPMN.

ZAPEWNIAMY:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Wsparcie, wiedzę i pomoc wykwalifikowanych specjalistów,
  • Umowę o pracę lub inną preferowaną przez kandydata formę zatrudnienia np. B2B,
  • Możliwość realnego udziału w sukcesie firmy, z perspektywą rozwoju zawodowego,
  • Możliwość pracy z najnowszymi technologiami IT dostępnymi na rynku,
  • Udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje i wiedzę,
  • Przyjazną atmosferę pracy w pozytywnie nastawionym, zgranym i ambitnym zespole,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Kartę MultiSport.

Rodzaj pracy: Pełny etat

Konsultant ds. wdrożeń – system WEBCON BPS

Lokalizacja: Rzeszów

KLUCZOWE ZADANIA:

  • Wykonywanie analiz przedwdrożeniowych,
  • Wdrażanie systemu WEBCON Business Process Suite,
  • Konfigurowanie platformy WEBCON BPS do wymagań i specyfiki klienta,
  • Testowanie stworzonych rozwiązań,
  • Szkolenie i wsparcie techniczne / merytoryczne użytkowników systemu,
  • Przygotowywanie dokumentacji wdrożeniowej,
  • Prowadzenie prezentacji.

JAKIE SĄ NASZE OCZEKIWANIA?

  • Komunikatywność oraz łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Umiejętność analitycznego myślenia oraz pracy w zespole,
  • Zaangażowanie, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Gotowość do wyjazdów wdrożeniowych,
  • Znajomość MS SQL Server,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Mile widziana umiejętność tworzenia logiki biznesowej,
  • Mile widziane zainteresowanie systemami informatycznymi.

ZAPEWNIAMY:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Pracę w zespole młodych, kreatywnych i ambitnych specjalistów,
  • Udział w ciekawych, rozwijających projektach wdrożeniowych,
  • Umowę o pracę lub inną preferowaną przez kandydata formę zatrudnienia np. B2B
  • Kontakt z najnowszymi technologiami IT dostępnymi na rynku,
  • Możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy i doświadczenia,
  • Przyjazną, wspierającą i daleką od korporacyjnej atmosferę i kulturę pracy,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Kartę MultiSport.

Rodzaj pracy: Pełny etat

Konsultant – Asysta Techniczna

Lokalizacja: Rzeszów

KLUCZOWE ZADANIA:

  • bieżąca obsługa zgłoszeń (zgłoszenia telefoniczne, www),
  • wsparcie merytoryczne i techniczne klientów,
  • kontakt i utrzymywanie relacji z klientem,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z podejmowanymi działaniami u klientów.

JAKIE SĄ NASZE OCZEKIWANIA?

  • wykształcenie wyższe – preferowane informatyczne,
  • znajomość systemów klasy ERP,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • dobra organizacja pracy,
  • mile widziana znajomość Microsoft SQL Server,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

ZAPEWNIAMY:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Pracę w zespole młodych, kreatywnych i ambitnych specjalistów,
  • Umowę o pracę lub inną preferowaną przez kandydata formę zatrudnienia np. B2B
  • Kontakt z najnowszymi technologiami IT dostępnymi na rynku,
  • Przyjazną, wspierającą i daleką od korporacyjnej atmosferę i kulturę pracy,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Kartę MultiSport.

Rodzaj pracy: Pełny etat

Konsultant ds. Wdrożeń

Lokalizacja: Rzeszów, Kraków

KLUCZOWE ZADANIA:

  • Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych,
  • Wdrażanie systemu COMARCH ERP XL,
  • Zarządzanie projektem wdrożeniowym,
  • Szkolenie użytkowników,
  • Zdalna, telefoniczna i mailowa pomoc użytkownikom.

JAKIE SĄ NASZE OCZEKIWANIA?

  • Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Praktyczna znajomość MS-SQL,
  • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
  • Zaawansowana obsługa komputera,
  • Komunikatywności oraz wysokiej kultury osobistej,
  • Umiejętności pracy w zespole,
  • Zdolności szybkiego uczenia się,
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu dobrym,
  • Prawo jazdy kat. B.

DODATKOWE ATUTY:

  • Doświadczenie we wdrażaniu systemu ERP XL w zakresie logistyki, produkcji oraz księgowości,
  • Znajomość zasad funkcjonowania przedsiębiorstw w zakresie logistyki, produkcji i księgowości.

ZAPEWNIAMY:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Pracę w zespole młodych, kreatywnych i ambitnych specjalistów,
  • Udział w ciekawych, rozwijających projektach wdrożeniowych,
  • Umowę o pracę lub inną preferowaną przez kandydata formę zatrudnienia np. B2B
  • Kontakt z najnowszymi technologiami IT dostępnymi na rynku,
  • Możliwość zdobycia specjalistycznej wiedzy i doświadczenia,
  • Przyjazną, wspierającą i daleką od korporacyjnej atmosferę i kulturę pracy,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Kartę MultiSport.

Rodzaj pracy: Pełny etat

Konsultant ds. handlowych

Lokalizacja: Rzeszów

KLUCZOWE ZADANIA:

  • Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie długofalowych relacji biznesowych,
  • Prowadzenia spotkań i rozmów handlowych z klientami,
  • Rozpoznawanie potrzeb klientów i proponowanie rozwiązań,
  • Przygotowywanie prezentacji oraz ofert sprzedażowych,
  • Kreowanie pomysłów na rozszerzenie oferty produktowej,
  • Budowanie wizerunku firmy,
  • Współpraca z kontrahentami i partnerami spółki,
  • Współpraca z pozostałymi działami spółki.

JAKIE SĄ NASZE OCZEKIWANIA?

  • Komunikatywność, zdolności interpersonalne i swoboda w nawiązywaniu relacji biznesowych
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy i skrupulatność,
  • Konsekwencja i skuteczność w działaniu, poszukiwanie nieszablonowych rozwiązań,
  • Umiejętności negocjacyjne i analityczne,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość branży IT będzie atutem,
  • Wykształcenie wyższe,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Prawo jazdy kat. B.

ZAPEWNIAMY:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Umowę o pracę lub inną preferowaną przez kandydata formę zatrudnienia np. B2B
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Przyjazną atmosferę pracy w pozytywnie nastawionym, zgranym i ambitnym zespole,
  • Możliwość rozwoju i udziału w szkoleniach podnoszących kwalifikacje,
  • Możliwość pracy z najnowszymi technologiami IT dostępnymi na rynku,
  • Kartę MultiSport.

Rodzaj pracy: Pełny etat

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie zgłoszeń wraz z CV na adres: praca@sagitum.pl