DZIELIMY SIĘ WIEDZĄ
3 stycznia 2023
#ComarchUseCase: jak sprawnie zgłosić zapotrzebowanie na sprzęt z Comarch DMS?
To kolejny odcinek z serii instruktażowych filmów #ComarchUseCase, w którym nasz praktyk systemów klasy ERP Marzena Mędrek pokazuje konkretne przykłady z systemu, który usprawnia pracę w firmie, dzięki automatyzacji procesów biznesowych i elektronicznemu obiegowi dokumentów.
W drugim odcinku nt. modułu Comarch DMS – aplikacji do elektronicznego obiegu dokumentów, pokazujemy Jak sprawnie zgłosić zapotrzebowanie na sprzęt?
Oglądając nasz materiał wideo, zobaczysz system Comarch DMS od praktycznej strony:
– zalogujemy się do aplikacji i pokażemy, jak z pozycji pracownika zgłosić zapotrzebowanie na sprzęt np. zakup drukarek, wykorzystując przy tym dane z bazy Comarch ERP XL,
– przedstawimy widok wniosku z panelu przełożonego, który akceptuje dokument złożony elektronicznie,
– pokażemy, jak odpowiednio wygenerowany dokument trafia do systemu ERP.
W klika chwil możemy przejść przez cały proces zgłoszenia zapotrzebowania. Od momentu jego rejestracji, poprzez akceptację przez przełożonego, aż do wygenerowania odpowiedniego dokumentu w systemie ERP. Jeżeli zależy Ci na rozwiązaniu, które bezpośrednio współpracuje z systemem ERP, to Comarch DMS idealnie się do tego sprawdzi – mówi w trakcie odcinka prowadząca Marzena Mędrek.
Poznaj system, który usprawnia pracę w firmie dzięki automatyzacji procesów biznesowych i elektronicznemu obiegowi dokumentów.