Kompleksowy outsourcing informatyczny dla firm - Sagitum
Przejdź

Infrastruktura

Obsługa IT, której szukasz

Potrzebujesz kompleksowej obsługi IT dla Twojej firmy lub instytucji? Outsourcing informatyczny oznacza dla Ciebie wysokiej jakości sprzęt i oprogramowanie oraz profesjonalne doradztwo IT? Jesteś w dobrym miejscu. Jedną z naszych kluczowych usług jest wsparcie informatyczne dla firm i podmiotów sektora publicznego.

OFERTA

Wybierz Infrastruktura

Wybierz platformę Infrastruktura

POZNAJ ROZWIĄZANIE

Czym jest outsourcing informatyczny?

To proste: oddajesz w nasze ręce infrastrukturę IT Twojej firmy lub instytucji, którą zarządzasz i masz pewność, że wszystko działa jak należy.

Co dokładnie możemy dla Ciebie zrobić?

● zaprojektujemy i wdrożymy infrastrukturę IT,
● doradzimy Ci w wyborze najwyższej jakości sprzętu oraz oprogramowania,
● obejmiemy pełną opieką wdrożoną infrastrukturę IT (konserwacja, monitoring i serwisowanie),
● zajmiemy się administracją zaimplementowanych systemów informatycznych,
● wesprzemy użytkowników systemu IT w ich codziennej pracy, świadcząc usługę Helpdesk,
● w razie potrzeby zaproponujemy konsulting IT, przeprowadzimy audyt infrastruktury informatycznej lub bezpieczeństwa.

FUNKCJONALNOŚCI

KORZYŚCI

Lista zalet takiego rozwiązania.

01

Oszczędność

Kompleksowe wsparcie informatyczne, w tym profesjonalne doradztwo IT, zredukuje wydatki w Twojej firmie lub organizacji.

02

Bezpieczeństwo

Największą wartością każdej firmy lub instytucji są dane. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom, które wdrożymy, masz gwarancję pełnego bezpieczeństwa danych i całej infrastruktury technologicznej.

03

Wydajność systemów informatycznych

Administrując systemami informatycznymi, dbamy o ich bieżące aktualizowanie. Naszym celem jest kompleksowe wsparcie i utrzymanie systemów – z nami masz gwarancję pełnej wydajności systemu IT, co zwiększy efektywność pracy Twojego zespołu.

04

Ciągłość pracy

W ramach usługi Helpdesk wspieramy pracowników w ich codziennej pracy z
wykorzystaniem systemu IT, w razie potrzeby rozwiązujemy ich problemy. Jesteśmy po to, aby Twoja firma lub instytucja unikała awarii i przestojów w pracy. W tym zakresie kluczowym elementem jest praca na sprawdzonym sprzęcie i oprogramowaniu, które dobieramy do indywidualnych potrzeb.

WDROŻENIE

Wdrożenie
krok po kroku

Wdrożenie dzielimy na etapy, w ramach których dostarczamy kolejne części budowanego procesu

01

Analiza potrzeb firmy

Projektujemy infrastrukturę lub proponujemy zmiany, które ułatwią działanie Twojej firmy.

02

Implementacja konkretnych rozwiązań

Dostarczamy sprzęt, oprogramowanie,
projektujemy serwerownie, dbamy o bezpieczeństwo danych; obejmujemy opieką każdy obszar IT w Twojej firmie, który tego wymaga.

03

Monitorowanie działania infrastruktury

Na tym etapie wprowadzamy konieczne modyfikacje.

04

Wsparcie serwisowe

Służymy Twoim pracownikom usługą Helpdesk w ramach umowy serwisowej.

POZNAJ ROZWIĄZANIE

W jakich firmach i instytucjach sprawdzi się outsourcing IT?

Outsourcing informatyczny Sagitum S.A. to wygodne rozwiązanie dla tych, którym zależy na sprawdzonym sprzęcie od światowych dostawców i współpracy z doświadczonym partnerem biznesowym.

Odbiorcą naszych usług są małe, średnie i duże przedsiębiorstwa. W ramach obsługi IT oferujemy wsparcie informatyczne dla firm i sektora publicznego.

Infrastruktura

FAQ

Częste pytania i odpowiedzi

Jeżeli masz swoje pytania napisz do nas, a nasz ekspert skontaktuje się z Tobą.

Co wchodzi w zakres obsługi IT?

W ramach outsourcingu informatycznego zadbamy o:
● wsparcie użytkowników usługą Helpdesk,
● administrację serwerami, macierzami,
● zarządzanie siecią komputerową,
● monitorowanie ciągłości działania systemów informatycznych,
● rutynowe/kontrolne wizyty doradcy w siedzibie Twojej firmy,
● wsparcie w polityce zakupowej infrastruktury IT,
● szeroko pojęte bezpieczeństwo danych, w tym konsultacje związane z
bezpieczeństwem teleinformatycznym,
● wdrożenie i zarządzanie systemami kopii zapasowych, zarówno serwerów, jak i stacji roboczych,
● kompleksowe wdrożenie centralnych systemów antywirusowych,
● pomoc w wyborze oprogramowania,
● wsparcie w zakresie rozwiązań do pracy zdalnej (np. Microsoft Teams),
● inne działania dostosowane do potrzeb Twojej firmy.

Jakie działania są podejmowane w ramach administracji systemami informatycznymi?

Oddając w nasze ręce administrowanie systemami informatycznymi Twojej firmy lub organizacji, masz pewność:
● zachowania ciągłości działania kluczowych systemów informatycznych,
● bieżącego monitorowania pracy urządzeń,
● instalacji krytycznych poprawek bezpieczeństwa,
● bezpieczeństwa danych (wykonywania kopii zapasowych –danych, aplikacji, systemów),
● zarządzania usługami sieciowymi,
● konfigurowania baz danych,
● innych działań dostosowanych do potrzeb Twojej firmy.

Z jakimi partnerami w zakresie dostarczania urządzeń współpracuje Sagitum S.A.?

Nasze doświadczenie w outsourcingu informatycznym podpowiada nam niezmiennie – sprawdzeni dostawcy to podstawa. Dla pełnego komfortu naszych Klientów współpracujemy z kluczowymi producentami i dystrybutorami urządzeń:
● partnerzy sprzętowi: HP, Huawei, Fujitsu, DELL, Lenovo,
● partnerzy – bezpieczeństwo danych: Fortinet, Barracuda, ESET, Veeam,
● partnerzy – Data Center: Polcom, Microsoft AZURE,
● partnerzy technologiczni: Oracle, Microsoft, IBM, WEBCON, COMARCH, EQ System, Data Consult, OCR ABBYY, NetApp, VMware, APC, Extreme, Lancom.

W jaki sposób usługa Helpdesk usprawni działanie przedsiębiorstwa?

Jesteśmy pierwszą linią wsparcia dla pracowników korzystających z systemu IT każdego dnia, co oznacza szybką pomoc zdalną i jeden punkt kontaktu w razie awarii. W ramach tej usługi monitorujemy infrastrukturę informatyczną. Jej użytkownicy mogą swobodnie korzystać z infolinii telefonicznych oraz systemu zgłoszeń, w którym istnieje możliwość skontrolowania postępu realizacji każdego zgłoszenia. Dodatkowo zapewniamy serwisowe wizyty w siedzibie Twojej firmy lub instytucji.

Czy istnieje możliwość skorzystania z usług doradczych dotyczących infrastruktury IT i bezpieczeństwa danych?

Tak, nasza kadra specjalistów i inżynierów IT wesprze Cię w zakresie optymalnego zaprojektowania sieci, doboru wydajnych urządzeń i zaplanowania kopii bezpieczeństwa
danych. Chcesz dokładnie określić stan systemów informatycznych w Twojej firmie lub instytucji? Przeprowadzimy audyt infrastruktury IT lub audyt bezpieczeństwa.

KONTAKT

Masz pytanie dotyczące infrastruktury w Twojej firmie lub instytucji?

Czekamy na Twoją wiadomość.

Piotr Boho

Dyrektor Działu Technicznego

Janusz Szybiak

Dyrektor ds. Sektora Publicznego

OPINIE

Co mówią o nas
Klienci

Stawiamy na konkrety i partnerskie relacje.
Sprawdź, co piszą o nas Klienci.

ZAUFALI NAM

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach w obszarze IT

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach w obszarze IT

Napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.
Przedstawimy Ci możliwe rozwiązania.

Umów się na spotkanie





    Sprecyzuj, na czym polega problem w Twojej firmie. Będziemy mogli udzielić Ci trafnej odpowiedzi i zbliżyć Cię do rozwiązania tego problemu.


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sagitum S.A. z siedzibą w Rzeszowie przy Jana Twardowskiego 9, 35-302 Rzeszów, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy W Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000655241, w celu wysyłania odpowiedzi na zapytanie kontaktowe. Klauzula informacyjna