Jak usprawniać obszar IT w firmie? - Sagitum
Przejdź

PROBLEMY

Jak usprawniać obszar IT w firmie?

Od jakości obsługi IT zależą wyniki Twojej firmy. Zadbaj o obsługę IT na najwyższym poziomie i pozwól firmie rosnąć.

Zobacz opis problemu

OGÓLNY PROBLEM

Pracę firmy utrudnia brak kompleksowej obsługi IT

W Twojej firmie brakuje kompetentnej obsługi IT? Współpracujesz z kilkoma firmami w tym zakresie, co powoduje rozproszenie odpowiedzialności, np. w przypadku awarii czy usterek?

SŁOWA KLUCZOWE

  • Kompleksowa obsługa IT

  • Outsourcing informatyczny

  • Profesjonalne doradztwo IT

Jak usprawniać obszar IT w firmie?

MAMY ROZWIĄZANIE

Obsługa IT od Sagitum

Postaw na kompleksową obsługę IT
i doświadczoną kadrę.

PROBLEMY SZCZEGÓŁOWE

Brak doświadczonej obsługi IT

Zarówno pod kątem obsługi software, jak i hardware.

Konieczność korzystania z obsługi dwóch różnych firm

Ryzyko rozproszenia odpowiedzialności na dwa różne podmioty w przypadku awarii/błędów/utracenia danych.

Brak proaktywnego podejścia do obsługi oraz doradztwa w zakresie IT

Brak propozycji ze strony firmy obsługującej, co można usprawnić/polepszyć/zautomatyzować, współpraca ograniczająca się jedynie do reakcji na błędy i awarie.

Długi czas oczekiwania na realizację usterek

Zbyt mała ilość zasobów po stronie firmy obsługującej.

Mobilność firmy obsługującej

Brak możliwości sprawnej realizacji zadania online lub offline.

Wysokie koszty obsługi w stosunku do świadczonych usług

Mała elastyczność warunków umów serwisowych/obsługowych.

Brak wsparcia po wdrożeniu

Brak zapewnienia odpowiedniej opieki nad instalacją po uruchomieniu systemu lub implementacji hardware.

Brak jasno określonych etapów obsługi

Etapy: analiza przedwdrożeniowa, projektowanie docelowego systemu, konfiguracja i wdrożenie systemu/sprzętu, testowe uruchomienie instalacji, testy, uruchomienie produkcyjne, szkolenia dla pracowników, asysta techniczna.

ROZWIĄZANIE

Przedstawiamy
rozwiązania powyższego problemu

ZALETY

Lista zalet naszych rozwiązań

Profesjonalny zespół IT

01

Profesjonalny zespół IT

nie musisz zatrudniać kolejnych osób do obsługi IT w Twojej firmie.

Pełne wsparcie i możliwość konsultacji

02

Pełne wsparcie i możliwość konsultacji

czyli dostęp do platformy Helpdesk oraz do infolinii z naszymi konsultantami.

Obniżenie kosztów operacyjnych

03

Obniżenie kosztów operacyjnych

związanych z koniecznością odzyskiwania danych w przypadku ich utraty lub ciągłego rozwiązywania awarii wynikających z nieodpowiednio wdrożonego systemu.

Możliwość zapewnienia sprzętu zastępczego na czas awarii

04

Możliwość zapewnienia sprzętu zastępczego na czas awarii

co oznacza płynność działania Twojego biznesu.

Pewność bycia na bieżąco

05

Pewność bycia na bieżąco

ze zmieniającymi się przepisami prawnymi, w tym dostosowanie systemu do zmian dzięki bieżącemu informowaniu o koniecznych działaniach.

Dostęp do najnowszych technologii i sprzętu

06

Dostęp do najnowszych technologii i sprzętu

dzięki partnerstwu Sagitum z wiodącymi producentami na rynku.

CASE STUDIES

Sprawdź nasze
case study

Dowiedz się, jak ten problem rozwiązaliśmy u naszego Klienta i co zyskała jego firma.

EUROTERM TGS

EUROTERM TGS jest dostawcą materiałów w zakresie techniki sanitarnej, grzewczej i wentylacyjnej – oferuje produkty renomowanych producentów krajowych i zagranicznych oraz towary sprzedawane pod własną marką. Firma posiada 27 oddziałów w południowo-wschodniej i środkowej Polsce.

Zobacz więcej

INNE PROBLEMY

Zobacz pozostałe
problemy

Dostarczamy innowacyjne i nowoczesne rozwiązania informatyczne. Systemy ERP, workflow, WMS, systemy wspierające procesy biznesowe w przedsiębiorstwie. Zobacz, co możemy zrobić dla Twojej firmy.

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach w obszarze IT

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach w obszarze IT

Napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.
Przedstawimy Ci możliwe rozwiązania.

Umów się na spotkanie





    Sprecyzuj, na czym polega problem w Twojej firmie. Będziemy mogli udzielić Ci trafnej odpowiedzi i zbliżyć Cię do rozwiązania tego problemu.