Obsługa w zakresie automatyzacji procesów, administracji infrastrukturą sprzętową, wsparcia serwisowego i bezpieczeństwa danych - Sagitum
Obsługa w zakresie automatyzacji procesów, administracji infrastrukturą sprzętową, wsparcia serwisowego i bezpieczeństwa danych

CASE STUDIES

Obsługa w zakresie automatyzacji procesów, administracji infrastrukturą sprzętową, wsparcia serwisowego i bezpieczeństwa danych

OPIS SZCZEGÓŁOWY

Klient

Euroterm TGS Sp. z o.o.

Czym zajmuje się firma?

EUROTERM TGS jest dostawcą materiałów w zakresie techniki sanitarnej, grzewczej i wentylacyjnej – oferuje produkty renomowanych producentów krajowych i zagranicznych oraz towary sprzedawane pod własną marką. Firma posiada 27 oddziałów w południowo-wschodniej i środkowej Polsce.

Wyzwanie biznesowe

Wraz z rozwojem firmy zmieniły się potrzeby w zakresie obsługi IT. Nadszedł moment, w którym rozwój aktualnych systemów i wprowadzenie nowych rozwiązań okazały się niezbędne.

Zagwarantowaliśmy naszemu klientowi wsparcie w zakresie:

  • automatyzacji procesów, w tym tych związanych z obiegiem dokumentów,
  • kontroli i raportowania,
  • administracji infrastruktury sprzętowej,
  • poprawy bezpieczeństwa danych.

Klient już od dłuższego czasu korzystał z oprogramowania Comarch ERP XL. Szukał rozwiązań zintegrowanych z wiodącym oprogramowaniem, które usprawnią codzienną pracę.

Rozwiązanie

01

Wdrożyliśmy system WEBCON BPS

wraz z obiegami dokumentów uszytymi na miarę dla naszego klienta.

02

Wprowadziliśmy rozwiązania dedykowane

np. aplikację do zarządzania siatkami rabatowymi.

03

Zintegrowaliśmy system ERP

z platformą sprzedażową ONE.

04

Jesteśmy administratorem serwerów

dbamy o infrastrukturę sprzętową oraz bezpieczeństwo danych.

Korzyści z wdrożenia

Nasz klient otrzymał dokładnie to, czego w tym momencie potrzebowała jego firma, żeby działać efektywniej.

 

W ramach wdrożenia systemu WEBCON BPS uruchomiliśmy dodatkowe obiegi dokumentów:

  • obieg dokumentów kosztowych,
  • repozytorium umów wraz z obiegiem jej wytwarzania/ konsultowania/ obsługi/ zarządzania,
  • obieg akceptacji dokumentów inwentaryzacji i deprecjacji.

Dodatkowo platforma została zintegrowana z systemem Comarch ERP XL. Efekt? Natychmiastowe uporządkowanie procesów związanych z akceptacją oraz archiwizacją dokumentów, wygodny dostęp do danych w każdym momencie.

Stworzyliśmy wiele dedykowanych rozwiązań, m.in. aplikację do zarządzania siatkami rabatowymi. Jej najważniejsze funkcjonalności to: możliwość ustalania rabatu od ceny sprzedaży, narzutu na cenę zakupu oraz stałej ceny dla zaznaczonych rekordów. Aplikacja rozwiązała problemy związane z przydzielaniem rabatów – zarówno od strony klientów, jak i handlowców.

Integracja systemu ERP z platformą sprzedażową ONE usprawniła proces sprzedażowy dzięki: możliwości przesyłania zamówień, faktur, synchronizacji kontrahentów, towarów, cen czy aktualizacji stanów magazynowych.

Obejmując swoją opieką serwery, gwarantujemy naszemu klientowi ich sprawną, wydajną i bezpieczną pracę. Natomiast nasza troska o infrastrukturę sprzętową przekłada się na dostęp do nowoczesnego sprzętu i sprawdzonego oprogramowania.

Firma Euroterm TGS oddała w nasze ręce bezpieczeństwo danych.

W tym celu:

  • wdrożyliśmy politykę bezpieczeństwa wraz z backupem oraz szyfrowaniem dysków twardych na mobilnych stacjach roboczych z wykorzystaniem narzędzi Synology, Veeam Backup,
  • zaimplementowaliśmy centralnie zarządzalny system antywirusowy ESET Endpoint Protection na 200 stacjach roboczych,
  • wdrożyliśmy rozwiązania Barracuda CloudGen Firewall wraz z subskrypcjami.

CASE STUDIES

Masz podobny problem?

Napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma. Przedstawimy Ci możliwe rozwiązania.

CASE STUDIES

Sprawdź pozostałe
case study

Być może wśród nich znajdziesz diagnozę problemu w Twojej firmie i wskazówkę, co zrobić, by go rozwiązać.

Usprawnienie obszaru produkcyjnego oraz gospodarki magazynowej i logistyki

CASE STUDY

Usprawnienie obszaru produkcyjnego oraz gospodarki magazynowej i logistyki

S

SENTREX Sp. z o.o.

Producent materiałów papierniczych

Zautomatyzowanie procesów zachodzących w firmie wielooddziałowej

CASE STUDY

Zautomatyzowanie procesów zachodzących w firmie wielooddziałowej

G

Greinplast Sp. z o.o.

Producent chemii budowlanej

Automatyzacja procesów i wygodny przepływ danych pomiędzy oddziałami

CASE STUDY

Automatyzacja procesów i wygodny przepływ danych pomiędzy oddziałami

C

Copco Plus Sp. z o. o.

Wykonawstwo instalacji elektrycznych, modernizacja i serwis dla różnych branż

Wdrożenie platformy usprawniającej procesy związane z obsługą klientów pozyskanych sprzedażą projektową

CASE STUDY

Wdrożenie platformy usprawniającej procesy związane z obsługą klientów pozyskanych sprzedażą projektową

P

PB Technik Sp. z o. o.

Firma dystrybucyjna, sprzedaż oraz dostawy linii technologicznych

Usprawnienie zarządzania projektami i realizacji kontraktów w branży ciepłowniczej

CASE STUDY

Usprawnienie zarządzania projektami i realizacji kontraktów w branży ciepłowniczej

P

Presystem Sp. z o.o.

Realizacja inwestycji w branży ciepłowniczej

Automatyzacja procesów handlowych

CASE STUDY

Automatyzacja procesów handlowych

G

Greinplast Sp. z o.o.

Producent chemii budowlanej

Zautomatyzowanie obiegu dokumentów i faktur kosztowych w branży hotelarskiej

CASE STUDY

Zautomatyzowanie obiegu dokumentów i faktur kosztowych w branży hotelarskiej

H

Hotel Arłamów S.A.

Jeden z największych kompleksów hotelowych w Polsce

Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów kosztowych w branży piwowarskiej

CASE STUDY

Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów kosztowych w branży piwowarskiej

V

Van Pur S.A.

Największa spółka piwowarska w Polsce

Automatyzacja procesów biznesowych w branży inżynieryjno-budowlanej

CASE STUDY

Automatyzacja procesów biznesowych w branży inżynieryjno-budowlanej

E

Elemont S.A.

Spółka inżynieryjno-budowlana

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach w obszarze IT

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach w obszarze IT

Napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.
Przedstawimy Ci możliwe rozwiązania.

Umów się na spotkanie





    Sprecyzuj, na czym polega problem w Twojej firmie. Będziemy mogli udzielić Ci trafnej odpowiedzi i zbliżyć Cię do rozwiązania tego problemu.


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sagitum S.A. z siedzibą w Rzeszowie przy Jana Twardowskiego 9, 35-302 Rzeszów, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy W Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000655241, w celu wysyłania odpowiedzi na zapytanie kontaktowe. Klauzula informacyjna