Sagitum - Jak wyeliminować papierologię w firmie?
Przejdź

PROBLEMY

Jak wyeliminować papierologię i skrócić czas obiegu informacji?

Sprawdź rozwiązania, które usprawnią obieg dokumentów i uporządkują komunikację pomiędzy pracownikami. Pozytywne efekty zobaczysz od razu po wdrożeniu.

Zobacz opis problemu

OGÓLNY PROBLEM

Obieg dokumentów i informacji w firmie trwa zbyt długo

W Twojej firmie wciąż giną dokumenty lub są przekazywane do niewłaściwych osób, a cały proces trwa zbyt długo?

SŁOWA KLUCZOWE

  • Elektroniczny Obieg Dokumentów

  • Eliminacja papierologii

  • Workflow

Jak wyeliminować papierologię i skrócić czas obiegu informacji?

MAMY ROZWIĄZANIE

Automatyzacja procesów biznesowych w firmie

Poznaj scentralizowane systemy obiegu dokumentów i informacji, za pomocą których zamodelujemy dla Twojej firmy dowolny proces biznesowy.

Naszą misją jest bycie partnerem w transformacji cyfrowej przedsiębiorstw. Realizujemy ją w oparciu o know-how naszego zespołu oraz nowoczesne technologie informatyczne.

PROBLEMY SZCZEGÓŁOWE

Chaos w dokumentacji

Wynikający z konieczności ręcznego przekazywania dokumentów do akceptacji poszczególnych osób, braku określonej procedury, błędów związanych z przekazaniem dokumentów do niewłaściwych osób, gubienia dokumentów.

Brak jednego scentralizowanego miejsca ze wszystkimi dokumentami

Brak e-archiwum ze wszystkimi dokumentami z uprawnieniami dla poszczególnych osób/działów.

Konieczność wykonywania żmudnych i czasochłonnych czynności przez pracowników

W tym ręczne wyszukiwanie informacji w segregatorach, na półkach o dokumentach/kartach/zapisach/fakturach.

Brak informacji kto i w jakim czasie dokonał działania/zmian z danym dokumentem

Brak historii działań/zmian dokonywanych z dokumentem, np. kto i kiedy
zaakceptował fakturę, kto podpisał umowę i zaakceptował warunki umowy.

Brak odpowiedzi firmy do urzędu na ważne pismo

Występuje w przypadku braku przekazania dokumentu w odpowiednio szybkim czasie do osoby decyzyjnej.

Przeterminowane płatności

Występujące w przypadku zgubionej faktury przekazanej do akceptacji.

Zbyt wysokie koszty

Związane z koniecznością drukowania, przechowywania dokumentów.

Brak dostępu do dokumentów z dowolnego miejsca

Dostęp do archiwum tradycyjnego mają osoby w firmie, nie możemy sprawdzić dokumentów będąc poza nią.

Problemy z komunikacją w firmie

Wynikające z braku jasno określonych procedur działania.

ROZWIĄZANIE

Przedstawiamy
rozwiązania powyższego problemu

ZALETY

Lista zalet naszych rozwiązań

Zabezpieczony dostęp do dokumentów

01

Zabezpieczony dostęp do dokumentów

przez określonych pracowników/działów firmy z dowolnego miejsca.

Wyeliminowanie papierowych dokumentów

02

Wyeliminowanie papierowych dokumentów

krążących po firmie.

Ustandaryzowanie

03

Ustandaryzowanie

jasne określenie procedur postępowania w określonych procesach.

Usprawnienie komunikacji

04

Usprawnienie komunikacji

pomiędzy pracownikami w firmie.

Zabezpieczenie dokumentów

05

Zabezpieczenie dokumentów

przed zniszczeniem poprzez wykonywanie cyklicznych kopii zapasowych.

Usprawnienie wyszukiwania

06

Usprawnienie wyszukiwania

informacji i danych.

CASE STUDIES

Sprawdź nasze
case study

Dowiedz się, jak ten problem rozwiązaliśmy u naszego Klienta i co zyskała jego firma.

Copco Plus Sp. z o. o.

Copco Plus Sp. z o. o. specjalizuje się w projektowaniu i wykonawstwie instalacji elektrycznych dla różnych branż. Firma działa od 2016 roku na terenie Polski i Niemiec.

Zobacz więcej

INNE PROBLEMY

Zobacz pozostałe
problemy

Dostarczamy innowacyjne i nowoczesne rozwiązania informatyczne. Systemy ERP, workflow, WMS, systemy wspierające procesy biznesowe w przedsiębiorstwie. Zobacz, co możemy zrobić dla Twojej firmy.

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach w obszarze IT

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach w obszarze IT

Napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.
Przedstawimy Ci możliwe rozwiązania.

Umów się na spotkanie





    Sprecyzuj, na czym polega problem w Twojej firmie. Będziemy mogli udzielić Ci trafnej odpowiedzi i zbliżyć Cię do rozwiązania tego problemu.


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sagitum S.A. z siedzibą w Rzeszowie przy Jana Twardowskiego 9, 35-302 Rzeszów, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy W Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000655241, w celu wysyłania odpowiedzi na zapytanie kontaktowe. Klauzula informacyjna