DZIELIMY SIĘ WIEDZĄ
8 grudnia 2022
#ComarchUseCase: jak usprawnić obieg zgłoszenia serwisowego za pomocą Comarch DMS?
#ComarchUseCase to nowy cykl krótkich, merytorycznych filmów, w których nasz praktyk systemów klasy ERP Marzena Mędrek skupia się na konkretnych przykładach zastosowania modułu Comarch DMS – aplikacji do elektronicznego obiegu dokumentów w codziennej pracy nowoczesnych firm.
W filmie pod tytułem Jak usprawnić obieg zgłoszenia serwisowego? pokazaliśmy krok po kroku, jak wygląda proces tworzenia nowego zgłoszenia serwisowego i jego akceptacji przez osobę do tego upoważnioną.
Oglądając nasz materiał, zobaczysz system Comarch DMS od praktycznej strony:
- logujemy się do aplikacji,
- pokazujemy, krok po kroku, proces tworzenia nowego zgłoszenia serwisowego,
- prezentujemy, w jaki sposób zgłoszenie jest klasyfikowane.
Wyobraźmy sobie sytuację, w której pracownik chce otrzymać dostęp do systemu CRM. Pracując na systemie COMARCH DMS może zgłosić takie zapotrzebowanie w minutę. Jak to zrobić, pokażę właśnie na filmie – tłumaczy Marzena Mędrek.
#ComarchUseCase, które dziś prezentujmy dot. konkretnego, wybranego przykładu. Zastosowanie DMS w przedsiębiorstwach może być bardzo różne i dopasowane do charakteru firmy oraz jej branży.
Poznaj system, który usprawnia pracę w firmie, ponieważ automatyzuje procesy biznesowe, zamieniając papierowy obieg dokumentów na elektroniczny.