DZIELIMY SIĘ WIEDZĄ
8 grudnia 2022
#ComarchUseCase: jak usprawnić obieg zgłoszenia serwisowego?

Czy problem związany ze sprawnym obiegiem zgłoszenia serwisowego brzmi dla Ciebie znajomo? Poznaj system, który automatyzuje procesy biznesowe, zamieniając papierowy obieg dokumentów na elektroniczny.
Ruszamy z serią instruktażowych filmów – #ComarchUseCase. Tym razem pokażemy system COMARCH na przykładzie konkretnych case’ów. Zaprezentujemy przykładowe procesy, w których system usprawnia pracę.
W cyklu krótkich, 2-3 minutowych merytorycznych VIDEO nasz praktyk systemów klasy ERP Marzena Mędrek przedstawi konkretne case’y zastosowania modułu Comarch DMS (aplikacji do elektronicznego obiegu dokumentów) w codziennej pracy nowoczesnych firm. Omawiany przykład dotyczy obiegu zgłoszenia serwisowego.
Wyobraźmy sobie sytuację, w której pracownik chce otrzymać dostęp do systemu CRM. Pracując na systemie COMARCH DMS może zgłosić takie zapotrzebowanie w minutę. Jak to zrobić, pokażę właśnie na filmie – tłumaczy Marzena Mędrek.
Oglądając video pt. „Jak usprawnić obieg zgłoszenia serwisowego?”, zobaczysz system COMARCH DMS od praktycznej strony – zalogujemy się do systemu i krok po kroku, pokażemy proces tworzenia nowego zgłoszenia serwisowego i jego akceptacji przez osobę do tego upoważnioną.