WYDARZENIA / SPOTKANIA / KONFERENCJE
12 maja 2022
Konferencja Sagitum Sales
W trakcie spotkania on-line Zespół #SagitumTeam przedstawił platformę workflow, która usprawnia codzienną pracę handlowca.
Proces sprzedaży to nie tylko bowiem rejestrowanie rozmów i spotkań z klientami. To mrówcza praca, polegająca na analizowaniu i planowaniu działań sprzedażowych. To także szybka reakcja na zgłoszenia serwisowe, kwestie związane z płatnościami, a nawet reklamacjami.
Prelegenci Konferencji pokazali, że poukładanie procesów handlowych w firmie pozwala usprawnić pracę w obszarze zarządzania relacjami z klientami i przyczynia się do wzrostu przychodów.
– W przedsiębiorstwach, które skutecznie wdrożyły system CRM, zanotowano 41% wzrost przychodu – mówiła Paulina Tomaka.
Jacy handlowcy korzystają z CRM w WEBCON BPS?
Branża nie ma znaczenia. Filip Sadzik, przedstawiciel naszego partnera technologicznego WEBCON, przedstawił przykłady trzech wdrożeń, które wpłynęły na skuteczność lejka sprzedaży. W branży fotowoltaicznej platforma WEBCON pozwoliła na wysłanie oferty do klienta wraz z wizualizacją montażu paneli, a nawet połączenia jej z kalkulatorem dotacji, który wylicza wysokość dofinansowania. Inny przykład, to firma, która powiązała WEBCONa z chatbotem, w wyniku czego, wszystkie informacje, które zbierał robot trafiały do systemu CRM w WEBCON BPS. Ostatni z przytoczonych przykładów wdrożeń dot. zarządzania najmem i nieruchomościami.
– Nie ma dwóch takich samych wdrożeń, tak jak nie mam dwóch takich samych procesów sprzedażowych. Każda firma jest inna, inaczej formułuje lejek sprzedaży. WEBCON BPS jest tak elastyczny, że da się go zaprojektować na miarę każdej organizacji i jej potrzeb – przekonywał Filip Sadzik.
Projektowanie procesu sprzedażowego. Ile to trwa?
Godzinę i piętnaście minut. Tyle czasu Monika Leśniak poświęciła na zamodelowanie procesu dot. rejestracji zgłoszeń. Ten proces wskazali do zaprojektowania uczestnicy konferencji. Razem z prowadzącą:
– formułowali etapy procesu: rejestracja, analiza i realizacja zgłoszenia,
– definiowali ścieżki przejścia przez te etapy,
– tworzyli formularze oraz raporty.
Wszystko po to, aby na żywo, metodą drag and drop wyklikać, gotową do użycia aplikację biznesową.
Dodatkowo podczas konferencji zostało zaprezentowane narzędzie B2B Expert, stwarzające możliwość kreowania nowych metod zarządzania łańcuchem dostaw oraz procesami zamawiania i dostarczania asortymentu.
Konferencja Sagitum Sales była dla nas inspirującym doświadczeniem. Niemałym zaskoczeniem było też to, że w większości wzięli w niej udział przedstawiciele działów IT oraz działów technicznych, którzy szukają rozwiązania usprawniającego pracę całej organizacji, nie tylko samego działu handlowego.
Uczestnikom konferencji dziękujemy za obecność.