Produkcja
Cyfrowy rozwój firmy produkcyjnej
Prowadzisz firmę produkcyjną i chcesz usprawnić procesy, którymi zarządzasz na co dzień? Zależy Ci na wygodnym dostępie do danych produkcyjnych i okołoprodukcyjnych? Odpowiedzią na te pytania jest cyfrowa transformacja przedsiębiorstwa. Poznaj koncepcję Przemysłu 5.0, która pozwoli Twojej firmie osiągać jeszcze wyższe wyniki.
OFERTA
Wybierz Produkcja
POZNAJ ROZWIĄZANIE
Czym jest Przemysł 5.0 w produkcji?
Przemysł 5.0. dotyczy szerokiej integracji oraz dynamicznej komunikacji i wymiany informacji pomiędzy systemami, technologiami, maszynami, urządzeniami i ludźmi. To przełom, który obejmuje zarówno obszar technologiczny przemysłu, jak zarządzanie przedsiębiorstwem.
Jednym zdaniem? Przemysł 5.0 to, między innymi, innowacyjne rozwiązania, które sprawią, że obszar produkcji w Twojej firmie będzie pracował jeszcze efektywniej.
FUNKCJONALNOŚCI
01
COMARCH MES
Rozwiązanie pozwalające na monitorowanie procesów produkcyjnych oraz zbieranie kluczowych informacji dla firmy produkcyjnej (uzyskuje informacje o tym, co się dzieje na produkcji w czasie rzeczywistym).
02
ASPROVA APS
Wyspecjalizowany systemem przeznaczony do doskonalenia procesów zarządzania produkcją, w szczególności obszaru planowania oraz harmonogramowania produkcji.
03
XPRIMER MES
System, który pozwala na ewidencję wszystkich procesów produkcyjnych, w tym czynności produkcyjnych (m.in. realizacji produkcji, utrzymania ruchu, zapewnienia jakości) i okołoprodukcyjnych (m.in. serwisu, szkolenia).
KORZYŚCI
Lista zalet takiego rozwiązania.
01
Wygodne planowanie produkcji
Dzięki systemowi Asprova APS będziesz mógł m.in.: planować krótko- i długoterminowo, uwzględniając kompetencje pracowników, parametry zasobów, wyrobów i surowców oraz narzędzi produkcyjnych.
02
Efektywne zarządzanie produkcją
Rozwiązanie XPRIMER MES pozwoli operatorom produkcyjnym kompleksowo zarządzać realizacją produkcji, np. ewidencjonować stan i czas pracy zasobów produkcyjnych, kontrolować stan urządzeń, śledzić postępy realizacji zleceń produkcyjnych z dokładnością do operacji czy tworzyć struktury procesu i produktu zgodnie z traceability.
03
Skuteczne ewidencjonowanie produkcji
Dzięki systemowi Comarch MES będziesz mieć dostęp do danych produkcyjnych w czasie rzeczywistym, co pozwoli Ci zwiększyć wydajność cyklu produkcyjnego.
04
Wygoda zarządzania
Dzięki wdrożonym systemom będziesz mieć pełną kontrolę przepływu towarów w firmie oraz łatwy dostęp do szczegółowych danych biznesowych, co pozwoli Ci szybko podejmować trafne decyzje biznesowe.
05
Elastyczność rozwiązań
Wybierając nasze wsparcie w ramach Przemysłu 5.0, masz pewność, że wdrożone narzędzia będzie można w łatwy sposób dostosować do nowych potrzeb Twojej firmy.
WDROŻENIE
Wdrożenie
krok po kroku
Wdrożenie dzielimy na etapy, w ramach których dostarczamy kolejne części budowanego procesu
01
Analiza i ocena obecnej sytuacji przedsiębiorstwa
Obejmuje stopień informatyzacji, stan parku maszynowego, kompetencje i możliwości finansowe, a także strategię rozwoju na najbliższe 5 lat.
02
Weryfikacja i znalezienie sposobu na finansowanie inwestycji
Rozwiązania Przemysłu 5.0 mogą być dofinansowane ze środków zewnętrznych, na tym etapie wdrożenia precyzujemy szczegóły.
03
Wybór dostawcy/dostawców nowoczesnych rozwiązań
Kluczowe warunki wyboru to: cena, produkt, kompetencje oraz czas wdrożenia.
04
Etap pilotażu
Na tym etapie weryfikujemy, czy zaprojektowane i wdrożone rozwiązania działają i spełniają oczekiwania Twojej firmy.
05
Analityka danych
Odpowiedź na pytanie, w jakim stopniu realizowane procesy w ramach Przemysłu 5.0 wpływają na działanie przedsiębiorstwa.
06
Kreacja kultury Przemysłu 5.0 w przedsiębiorstwie
Czas na określenie wewnętrznych założeń i współpracy.
POZNAJ ROZWIĄZANIE
W jakich firmach sprawdzi się Przemysł 5.0?
Koncepcja Przemysłu 5.0, wraz z typowymi dla niej rozwiązaniami, dotyczy przedsiębiorstw, których kluczowymi obszarami są produkcja i logistyka.
Sprawdzi się w firmach z sektora produkcyjnego, którym zależy na usprawnieniu procesów, zwiększeniu wydajności cyklu produkcyjnego oraz na wygodnym dostępie do danych.
FAQ
Częste pytania i odpowiedzi
Jeżeli masz swoje pytania napisz do nas, a nasz ekspert skontaktuje się z Tobą.
Czy moja firma jest gotowa na wdrożenie Przemysłu 5.0.?
Odpowiedź na to pytanie powinna się pojawić po realizacji pierwszego kroku, czyli analizy i oceny aktualnej sytuacji przedsiębiorstwa.
Czy wdrożenie propozycji i rozwiązań związanych z Przemysłem 5.0 musimy sfinansować z własnych środków?
Nie. Można ubiegać się o dofinansowania zewnętrzne. W większości przypadków rozwiązania Przemysłu 5.0 są finansowane zewnętrznie.
Jakie korzyści przyniesie naszej firmie wdrożenie Przemysłu 5.0.?
● podniesienie efektywności produkcji dzięki automatyzacji parku maszynowego i konkretnych procesów,
● szybsze i precyzyjniejsze podejmowanie decyzji biznesowych w oparciu na wiarygodnych danych,
● możliwość sprawniejszej reakcji na zmieniające się oczekiwania klientów,
● wzrost konkurencyjności firmy,
● zapewnienie cyberbezpieczeństwa danych,
● predykcja zdarzeń na produkcji dzięki wykorzystaniu algorytmów uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji.
KONTAKT
Masz pytanie dotyczące Przemysłu 5.0 w Twojej firmie?
Czekamy na Twoją wiadomość.
OPINIE
Co mówią o nas
Klienci
Stawiamy na konkrety i partnerskie relacje.
Sprawdź, co piszą o nas Klienci.
Sagitum zapewnia nam wsparcie w zakresie automatyzacji procesów, administracji oprogramowaniem Comarch ERP XL, Webcon BPS oraz infrastrukturą sprzętową. Wsparcie na tak wielu płaszczyznach daje nam poczucie bezpieczeństwa. Wdrożone rozwiązania usprawniły naszą pracę. Jesteśmy zadowoleni zarówno z rozwiązań, jakie proponuje nam Sagitum, jak i samej współpracy z zespołem.
Potrzebowaliśmy usprawnień w dwóch obszarach: produkcyjnym oraz gospodarki magazynowej i logistyki. Wykorzystywane do tej pory systemy nie spełniały rosnących potrzeb przedsiębiorstwa, dodatkowo nie były w pełni zintegrowane z systemem Comarch ERP XL. Dzięki wdrożeniu Opera MES (do zarządzania i ewidencji produkcji) oraz Expert WMS (do zarządzania magazynami i logistyką) i ich integracji z Comarch ERP XL posiadamy komplet potrzebnych danych w systemach. To nam pozwala na przetwarzanie nawet kilkunastu tysięcy dokumentów produkcyjnych i magazynowych dziennie. Jesteśmy zadowoleni z zautomatyzowania naszych procesów przeprowadzonych przez firmę Sagitum.
Współpracujemy z firmą Sagitum od wielu lat. Potwierdzam, że firma posiada doświadczenie i doskonale zna oprogramowanie Comarch. Sagitum wykonało dla nas wiele dedykowanych wdrożeń, które skutecznie sprawdzają się w branży elektronicznej.
Sagitum wspiera nas w zakresie oprogramowania Comarch, oraz wdraża dedykowane rozwiązania stworzone przez programistów specjalnie dla naszej firmy.
Przyjazne środowisko webowe WEBCON BPS jest bardzo czytelne dla wszystkich pracowników w naszej organizacji. Sam program jest intuicyjny w obsłudze oraz stabilny w działaniu. Firma Sagitum jako partner wdrożeniowy programu WEBCON BPS wykazała się dużym zaangażowaniem, komunikatywnością i zrozumieniem naszych potrzeb. Aktywne uczestnictwo w analizie przedwdrożeniowej oraz w dalszych etapach rozwoju systemu pomogło nam uzyskać pełną kontrolę nad dokumentacją.
Specjaliści Sagitum rozumieją zależności biznesowe, dlatego do każdej nawet najmniejszej zmiany w funkcjonowaniu systemu podchodzą szybko, elastycznie i efektywnie. Zespół wdraża narzędzie, które jest niemal szyte na miarę potrzeb klienta, dzieląc się przy tym swoim doświadczeniem i wiedzą.
Bogata wiedza techniczna i profesjonalne podejście pracowników Sagitum S.A. daje nam swobodę i komfort w codziennym użytkowaniu narzędzi informatycznych, zwłaszcza systemu Comarch ERP XL. Jako najstarszy i jeden z największych w Polsce producentów narzędzi malarskich, budowlanych, szczotek gospodarczych i kosmetycznych oraz galanterii hotelowej, z pełnym przekonaniem polecamy firmę Sagitum S.A. jako wiarygodnego i rzetelnego partnera biznesowego.
Bardzo cenimy sobie współpracę z zespołem Sagitum. Korzystamy ze wsparcia serwisowego w zakresie oprogramowania Comarch oraz całej infrastruktury naszej firmy.
Sagitum S.A. świadczy dla naszej firmy usługi administratora systemu teleinformatycznego w skład, którego wchodzi oprogramowanie, serwery oraz urządzenia sieciowe. Wartość dostawy i wdrożenia systemu, którym opiekuje się Sagitum S.A. to według ewidencji księgowej ponad 700.000,00 zł brutto. Potwierdzamy, że usługi świadczone na naszą rzecz w ramach wyżej opisanej umowy przez Sagitum S.A. wykonywane są należycie oraz solidnie. Rekomendujemy firmę SAGITUM S.A. jako partnera wiarygodnego, doświadczonego i kompetentnego w obszarze usług IT.
Platforma WEBCON BPS ma masę funkcjonalności, które sprawiają, że każdy pracownik w naszej firmie wie, co robi i ile czasu przeznacza na wykonanie konkretnego zadania. Wdrożenie procesów przez firmę Sagitum S.A. zostało przeprowadzone rzetelnie i sprawnie, a cenne wskazówki pozwoliły nam jeszcze bardziej uporządkować pracę.
Realizacja naszej misji nie byłaby możliwa gdybyśmy sami nie wykorzystywali nowoczesnych narzędzi. Jednym z nich jest system Comarch ERP XL, który wspiera działanie naszej firmy w następujących obszarach: produkcji, sprawach pracowniczych i księgowości, obsłudze B2B partnerów biznesowych, sprzedaży oraz zamówieniach.
Opiekunem naszego systemu jest firma Sagitum S.A., którą rekomenduję jako sprawdzonego partnera biznesowego. Kompleksowo wspiera nas w obszarze IT – zarówno jako dostawca dedykowanych rozwiązań, również sprzętowych, jak i w zakresie opieki administracyjnej.
Chcieliśmy wdrożyć rozwiązanie, które będzie wygodne w użytkowaniu, ale również stale uaktualniane pod kątem przepisów prawnych. Nie lubimy niespodzianek, dlatego zdecydowaliśmy się na Comarch i wsparcie od Sagitum.
Współpracując z Sagitum mamy poczucie, że nasza infrastruktura jest zabezpieczona we właściwy sposób przez Zespół, który nieustannie czuwa nad jej kondycją.
Dzięki systemowi Comarch zarządzanie procesami biznesowymi w firmie jest wygodne i efektywne, głównie za sprawą dostępu do danych z obszarów: produkcji, sprzedaży i księgowości w jednym miejscu. Tak działa nowoczesna firma. Polecam Sagitum jako sprawdzonego partnera.
Specjaliści z Sagitum stworzyli dla nas dedykowane rozwiązanie do zarządzania procesem skupu. Cały proces przebiega teraz dużo szybciej. Dodatkowo całość jest zintegrowana z systemem Comarch ERP XL, więc wszystkie dane są w jednym miejscu. Dziękujemy.
Współpraca z Sagitum jest dla nas ogromną wygodą. W każdej sytuacji możemy liczyć na ich wsparcie, zarówno w zakresie sprzętu, jak oprogramowania.
Comarch pomaga nam na co dzień wygodnie zarządzać firmą, a w razie jakiejkolwiek zmiany w oprogramowaniu możemy liczyć na szybkie wsparcie od Sagitum. Ta kombinacja to strzał w dziesiątkę.
Rekomendujemy współpracę z SAGITUM S.A. wszystkim przedsiębiorstwom, które chcą zoptymalizować procesy zachodzące w ich firmach, a przy tym szukają wykwalifikowanego zespołu, charakteryzującego się dużym zaangażowaniem oraz zapleczem specjalistów o odpowiednich kompetencjach.
ZAUFALI NAM
Porozmawiajmy o Twoich potrzebach w obszarze IT
Napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.
Przedstawimy Ci możliwe rozwiązania.