Webcon BPS
Jedna platforma - nieskończone możliwości
Szukasz systemu workflow do elektronicznego obiegu dokumentów w Twojej firmie? Zależy Ci na wygodnym rozwiązaniu, które pozwoli Ci obsługiwać, automatyzować i zarządzać procesami biznesowymi? Postaw na wygodę i efektywność. Wybierz WEBCON BPS i daj swojemu zespołowi narzędzia, które pozwolą firmie rosnąć.
OFERTA
Wybierz Webcon BPS
POZNAJ ROZWIĄZANIE
Czym jest Webcon BPS?
To kompleksowe rozwiązanie low-code, które umożliwi digitalizację i optymalizację procesów biznesowych zachodzących w Twojej firmie.
Dzięki elastycznej strukturze systemu workflow WEBCON BPS będziesz mógł w szybkim czasie tworzyć aplikacje biznesowe dostosowane do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa. W systemie IT odzwierciedlisz nie tylko procesy transakcyjne (fakturowanie, księgowanie, zarządzanie kadrami), ale też elektroniczny obieg dokumentów, zarządzanie projektami i wiele innych.
FUNKCJONALNOŚCI
01
Zarządzanie uprawnieniami
Nadawanie uprawnień i ról w systemie.
02
Historia zmian
Podgląd historii ostatnio dokonanych zmian.
03
Wielojęzyczność
Możliwość skorzystania z 6 predefiniowanych dostępnych języków interfejsu oraz dodania własnych tłumaczeń.
04
Aplikacja mobilna
Mobilny dostęp do dokumentów i procesów biznesowych w każdym miejscu i o każdej porze.
05
Formularze i reguły biznesowe
Tworzenie i definiowanie formularzy oraz reguł biznesowych.
06
Designer Studio
Warstwa administracyjna przeznaczona dla projektantów i administratorów systemu, pozwalająca na wprowadzanie zmian w obecnych funkcjonalnościach oraz tworzenie nowych procesów.
07
Designer Desk
Prototypowanie aplikacji przez użytkowników biznesowych oraz przekazanie ich do realizacji przez dział IT lub partnera wdrożeniowego.
08
OCR & AI
Optyczne rozpoznawanie znaków z wykorzystaniem algorytmów sztucznej inteligencji do odczytania z dokumentów i przepisania na formularz pożądanych danych.
09
Raportowanie
Tworzenie raportów i diagramów.
10
MS OUTLOOK
Integracja systemu workflow WEBCON BPS z Outlook oraz Office 365.
11
Integracja z MS OFFICE
Tworzenie szablonów oraz możliwość pracy na dokumencie bezpośrednio z WEBCON BPS.
12
Podpisy elektroniczne
Możliwość szybkiego przesyłania dokumentów do podpisania pomiędzy firmami i wewnątrz firmy (dopełnienie formalności bez wychodzenia z domu).
KORZYŚCI
Lista zalet takiego rozwiązania.
01
Oszczędności
Elektroniczny obieg dokumentów automatyzuje procesy w firmie, a Ty oszczędzasz pieniądze, czas i nakład pracy całego zespołu.
02
Zwiększenie wydajności pracy
Usprawniasz komunikację i jakość współpracy wewnątrz firmy, co oznacza zwiększoną efektywność.
03
Krótki czas implementacji
Otrzymujesz przydatne dla firmy aplikacje w krótkim czasie bez konieczności dokonywania złożonej analizy wszystkich występujących w firmie procesów i – przede wszystkim – bez potrzeby kodowania. Podczas rozmowy z Tobą analityk może prototypować rozwiązanie.
04
Elastyczność
W łatwy sposób dostosujesz aplikacje do zmieniających się potrzeb Twojego przedsiębiorstwa i zachodzących w nim procesów.
05
Aplikacje bez kodowania
WEBCON BPS to rozwiązanie low-code, które gwarantuje, że w przypadku koniecznych modyfikacji nie będzie potrzebna zmiana struktury kodu, co przyspiesza i ułatwia cały proces.
06
Dostosowane licencjonowanie
Możesz zainstalować rozwiązanie WEBCON BPS na własnym lub zewnętrznym środowisku oraz zdecydować się na zakup usługi chmurowej, zawierającej zarówno koszty licencyjne, jak i infrastruktury.
07
Skalowalność
W razie potrzeby z łatwością będziesz mógł skalować rozwiązanie systemu workflow WEBCON BPS, wykorzystując funkcjonalności przydatne w Twojej firmie.
08
Integracja
W wygodny sposób zintegrujesz rozwiązanie WEBCON BPS z systemami zewnętrznymi, których Twój zespół używa w codziennej pracy.
09
Gwarancja jakości
Wybierając system workflow WEBCON BPS, decydujesz się na rozwiązanie o stabilnej i renomowanej pozycji na rynku, którą potwierdza ponad 850 zrealizowanych wdrożeń na świecie.
WDROŻENIE
Wdrożenie
krok po kroku
Wdrożenie dzielimy na etapy, w ramach których dostarczamy kolejne części budowanego procesu
01
Przygotowanie do wdrożenia
Dokładnie wskazujemy, jakie procesy będą objęte wdrożeniem. Wyznaczamy etapy realizacji oraz priorytety implementacji procesów.
02
Określenie potrzeb Twojej firmy
Zaczynamy od spotkania (tzw. Kickoff meeting). Na tym etapie zadajemy dużo pytań.
03
Implementacja procesu biznesowego
Uruchamiamy proces. Na bieżąco wprowadzamy zmiany
i potrzebne modyfikacje.
04
Cykliczne przeglądy
Weryfikujemy realizację zadań i postęp prac.
POZNAJ ROZWIĄZANIE
Dla kogo platforma?
System workflow to korzystne rozwiązanie dla Twojej firmy, jeżeli zależy Ci na usprawnieniu codziennych procesów, ich wygodnym zarządzaniu czy lepszym przepływie danych pomiędzy pracownikami. Jednym zdaniem: jeżeli chcesz zwiększyć efektywność firmy.
W szczególny sposób system workflow WEBCON BPS ułatwi pracę działom IT, które potrzebują narzędzia, pozwalającego w krótkim czasie dostarczyć aplikacje biznesowe dla użytkowników końcowych.
Twoje przedsiębiorstwo dynamicznie się rozwija i zastanawiasz się, czy system workflow sprawdzi się w obliczu tych zmian? Mocną stroną systemu WEBCON BPS jest elastyczność. To dzięki niej WEBCON BPS jest rozwiązaniem, które w wygodny sposób pozwoli Ci dostosowywać zaimplementowane już procesy do nowych wymagań Twojej firmy.
FAQ
Częste pytania i odpowiedzi
Jeżeli masz swoje pytania napisz do nas, a nasz ekspert skontaktuje się z Tobą.
Które procesy biznesowe będziesz mógł optymalizować, wykorzystując system WEBCON BPS?
System WEBCON BPS pozwala modelować właściwie wszystkie procesy biznesowe zachodzące w Twojej firmie. Elektroniczny obieg dokumentów usprawni działanie m.in. procesów:
- administracyjnych,
- operacyjnych,
- kadrowych,
- finansowych,
- IT,
- sprzedażowych,
- marketingowych.
Jakie są koszty wdrożenia WEBCON BPS?
Koszt wdrożenia systemu workflow jest uzależniony od ilości licencji i wybranego sposobu licencjonowania oraz ilości procesów i ich zaawansowania. Na koszt rozwiązania WEBCON BPS wliczają się trzy elementy: licencje, koszty wdrożenia oraz ewentualne koszty infrastruktury IT.
Czy system elektronicznego obiegu dokumentów WEBCON BPS integruje się z zewnętrznymi rozwiązaniami?
Tak. Rozwiązanie elektronicznego obiegu dokumentów WEBCON BPS pozwala na integrację z zewnętrznymi rozwiązaniami typu ERP, księgowo-kadrowymi i magazynowymi.
Mamy doświadczenie w integracji systemu workflow WEBCON BPS z:
– Comarch ERP XL,
– Comarch Optima,
– SAP Business One,
– SAP,
– bazą REGON.
Jak długo trwa wdrożenie systemu workflow WEBCON BPS?
Czas wdrożenia systemu workflow uzależniony jest od ilości procesów wskazanych do modelowania i uruchomienia oraz od stopnia ich zaawansowania. Czasochłonność realizacji danego projektu jest określana indywidualnie. Proste procesy biznesowe modelujemy i oddajemy do testów użytkownikom w ciągu kilku dni. W ofercie posiadamy opcję realizacji warsztatów procesowych, których efektem jest stworzenie PoC (Proof of Concept) docelowych procesów.
Co wyróżnia WEBCON BPS?
WEBCON BPS zapewnia szybkie budowanie aplikacji biznesowych bez kodowania. Definiowanie schematów obiegu w procesie jest elastyczne i odbywa się na działającym systemie. Potężny, a zarazem prosty w konfiguracji silnik reguł biznesowych (w odróżnieniu od innych systemów klasy workflow), pozwala na tworzenie uniwersalnych wyrażeń i warunków sterujących zachowaniem procesów.
Jak często system WEBCON BPS jest aktualizowany do nowszych wersji?
Rozwiązanie workflow WEBCON BPS jest aktualizowane co kwartał, w międzyczasie pojawiają się „łatki aktualizacyjne”. Raz w roku producent wprowadza również jedną zasadniczą aktualizację, w której dostępne są nowe funkcjonalności systemu workflow.
Jak wygląda wsparcie techniczne po wdrożeniu systemu workflow?
Po zakończeniu wdrożenia systemu WEBCON BPS oferujemy Ci wsparcie i asystę techniczną rozwiązania. W ramach wsparcia technicznego i umowy serwisowej masz do dyspozycji konsultanta obsługującego bieżące wątki oraz kwestie rozwojowe systemu.
KONTAKT
Masz pytanie?
Skontaktuj się z
ekspertem.
Pomożemy Ci ustalić, które rozwiązania sprawdzą się w Twojej firmie. Czekamy na Twoją wiadomość.
OPINIE
Co mówią o nas
Klienci
Stawiamy na konkrety i partnerskie relacje.
Sprawdź, co piszą o nas Klienci.
Sagitum zapewnia nam wsparcie w zakresie automatyzacji procesów, administracji oprogramowaniem Comarch ERP XL, Webcon BPS oraz infrastrukturą sprzętową. Wsparcie na tak wielu płaszczyznach daje nam poczucie bezpieczeństwa. Wdrożone rozwiązania usprawniły naszą pracę. Jesteśmy zadowoleni zarówno z rozwiązań, jakie proponuje nam Sagitum, jak i samej współpracy z zespołem.
Potrzebowaliśmy usprawnień w dwóch obszarach: produkcyjnym oraz gospodarki magazynowej i logistyki. Wykorzystywane do tej pory systemy nie spełniały rosnących potrzeb przedsiębiorstwa, dodatkowo nie były w pełni zintegrowane z systemem Comarch ERP XL. Dzięki wdrożeniu Opera MES (do zarządzania i ewidencji produkcji) oraz Expert WMS (do zarządzania magazynami i logistyką) i ich integracji z Comarch ERP XL posiadamy komplet potrzebnych danych w systemach. To nam pozwala na przetwarzanie nawet kilkunastu tysięcy dokumentów produkcyjnych i magazynowych dziennie. Jesteśmy zadowoleni z zautomatyzowania naszych procesów przeprowadzonych przez firmę Sagitum.
Rekomendujemy współpracę z SAGITUM S.A. wszystkim przedsiębiorstwom, które chcą zoptymalizować procesy zachodzące w ich firmach, a przy tym szukają wykwalifikowanego zespołu, charakteryzującego się dużym zaangażowaniem oraz zapleczem specjalistów o odpowiednich kompetencjach.
Współpracujemy z firmą Sagitum od wielu lat. Potwierdzam, że firma posiada doświadczenie i doskonale zna oprogramowanie Comarch. Sagitum wykonało dla nas wiele dedykowanych wdrożeń, które skutecznie sprawdzają się w branży elektronicznej.
Przyjazne środowisko webowe WEBCON BPS jest bardzo czytelne dla wszystkich pracowników w naszej organizacji. Sam program jest intuicyjny w obsłudze oraz stabilny w działaniu. Firma Sagitum jako partner wdrożeniowy programu WEBCON BPS wykazała się dużym zaangażowaniem, komunikatywnością i zrozumieniem naszych potrzeb. Aktywne uczestnictwo w analizie przedwdrożeniowej oraz w dalszych etapach rozwoju systemu pomogło nam uzyskać pełną kontrolę nad dokumentacją.
Sagitum wspiera nas w zakresie oprogramowania Comarch, oraz wdraża dedykowane rozwiązania stworzone przez programistów specjalnie dla naszej firmy.
Specjaliści Sagitum rozumieją zależności biznesowe, dlatego do każdej nawet najmniejszej zmiany w funkcjonowaniu systemu podchodzą szybko, elastycznie i efektywnie. Zespół wdraża narzędzie, które jest niemal szyte na miarę potrzeb klienta, dzieląc się przy tym swoim doświadczeniem i wiedzą.
Bogata wiedza techniczna i profesjonalne podejście pracowników Sagitum S.A. daje nam swobodę i komfort w codziennym użytkowaniu narzędzi informatycznych, zwłaszcza systemu Comarch ERP XL. Jako najstarszy i jeden z największych w Polsce producentów narzędzi malarskich, budowlanych, szczotek gospodarczych i kosmetycznych oraz galanterii hotelowej, z pełnym przekonaniem polecamy firmę Sagitum S.A. jako wiarygodnego i rzetelnego partnera biznesowego.
Bardzo cenimy sobie współpracę z zespołem Sagitum. Korzystamy ze wsparcia serwisowego w zakresie oprogramowania Comarch oraz całej infrastruktury naszej firmy.
Sagitum S.A. świadczy dla naszej firmy usługi administratora systemu teleinformatycznego w skład, którego wchodzi oprogramowanie, serwery oraz urządzenia sieciowe. Wartość dostawy i wdrożenia systemu, którym opiekuje się Sagitum S.A. to według ewidencji księgowej ponad 700.000,00 zł brutto. Potwierdzamy, że usługi świadczone na naszą rzecz w ramach wyżej opisanej umowy przez Sagitum S.A. wykonywane są należycie oraz solidnie. Rekomendujemy firmę SAGITUM S.A. jako partnera wiarygodnego, doświadczonego i kompetentnego w obszarze usług IT.
Platforma WEBCON BPS ma masę funkcjonalności, które sprawiają, że każdy pracownik w naszej firmie wie, co robi i ile czasu przeznacza na wykonanie konkretnego zadania. Wdrożenie procesów przez firmę Sagitum S.A. zostało przeprowadzone rzetelnie i sprawnie, a cenne wskazówki pozwoliły nam jeszcze bardziej uporządkować pracę.
Realizacja naszej misji nie byłaby możliwa gdybyśmy sami nie wykorzystywali nowoczesnych narzędzi. Jednym z nich jest system Comarch ERP XL, który wspiera działanie naszej firmy w następujących obszarach: produkcji, sprawach pracowniczych i księgowości, obsłudze B2B partnerów biznesowych, sprzedaży oraz zamówieniach.
Opiekunem naszego systemu jest firma Sagitum S.A., którą rekomenduję jako sprawdzonego partnera biznesowego. Kompleksowo wspiera nas w obszarze IT – zarówno jako dostawca dedykowanych rozwiązań, również sprzętowych, jak i w zakresie opieki administracyjnej.
Chcieliśmy wdrożyć rozwiązanie, które będzie wygodne w użytkowaniu, ale również stale uaktualniane pod kątem przepisów prawnych. Nie lubimy niespodzianek, dlatego zdecydowaliśmy się na Comarch i wsparcie od Sagitum.
Współpracując z Sagitum mamy poczucie, że nasza infrastruktura jest zabezpieczona we właściwy sposób przez Zespół, który nieustannie czuwa nad jej kondycją.
Dzięki systemowi Comarch zarządzanie procesami biznesowymi w firmie jest wygodne i efektywne, głównie za sprawą dostępu do danych z obszarów: produkcji, sprzedaży i księgowości w jednym miejscu. Tak działa nowoczesna firma. Polecam Sagitum jako sprawdzonego partnera.
Specjaliści z Sagitum stworzyli dla nas dedykowane rozwiązanie do zarządzania procesem skupu. Cały proces przebiega teraz dużo szybciej. Dodatkowo całość jest zintegrowana z systemem Comarch ERP XL, więc wszystkie dane są w jednym miejscu. Dziękujemy.
Współpraca z Sagitum jest dla nas ogromną wygodą. W każdej sytuacji możemy liczyć na ich wsparcie, zarówno w zakresie sprzętu, jak oprogramowania.
Comarch pomaga nam na co dzień wygodnie zarządzać firmą, a w razie jakiejkolwiek zmiany w oprogramowaniu możemy liczyć na szybkie wsparcie od Sagitum. Ta kombinacja to strzał w dziesiątkę.
ZAUFALI NAM
Porozmawiajmy o Twoich potrzebach w obszarze IT
Napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.
Przedstawimy Ci możliwe rozwiązania.