SAGITUM POLECA
15 listopada 2021
XPRIMER 5.1 – nowe funkcjonalności wspierające cyfryzację firmy
Już 18 listopada w godzinach od 10:00 do 14:00 nasz partner technologiczny, firma EQ system organizuje konferencję w trybie online. Tematem spotkania będzie kompleksowe rozwiązanie, które wspiera cyfryzację przedsiębiorstwa w obszarze produkcji i HR – XPRIMER 5.1.
Spotkanie kierowane jest do osób, które na co dzień zajmują się zarządzaniem ludźmi, organizacją, obszarem IT oraz produkcją. W trakcie konferencji eksperci firmy EQ system odpowiedzą na pytania dotyczące nowych funkcjonalności oraz modułów sytemu XPRIMER.
Na uczestników wydarzenia czekają merytoryczne i praktyczne prelekcje, a każda z nich prowadzona jest przez dwie osoby: eksperta analizującego rozwiązania pod kątem potrzeb klienta oraz specjalisty, który przedstawia możliwości funkcjonalne. Dzięki temu podwójnemu spojrzeniu zostaną zaprezentowane takie tematy jak:
- Jak podnieść skuteczność zarządzania dzięki nowym funkcjonalnościom XPRIMER 5.1?
- Dlaczego XPRIMER.CMMS przekłada się na wyższą produktywność w Twojej organizacji?
- Payroll – szybkie oraz przyjemne zarządzanie kadrami i płacami.
- Jak rozwijać firmę wraz z ekosystemem mobilnym?
Serdecznie zapraszamy i polecamy uczestnictwo w konferencji online. Dzięki niej każdy z uczestników dowie się CO zapewnia optymalizację kompleksowego zarządzania nowoczesnym przedsiębiorstwem oraz JAK kompleksowo zarządzać nowoczesnym przedsiębiorstwem.