DZIELIMY SIĘ WIEDZĄ
5 kwietnia 2023
#ComarchUseCase: jak zaplanować wizytę handlową w systemie Comarch Mobile?
W sprzedaży istotnym czynnikiem jest czas. Odpowiednie zaplanowanie spotkań bezpośrednio wpływa na jakość obsługi klientów oraz budowanie z nimi trwałych relacji biznesowych.
W kolejnym odcinku z serii #ComarchUseCase nasza praktyk systemów klasy ERP Marzena Mędrek mówi o rozwiązaniu, które ułatwia zarządzanie pracą handlowców działających w terenie poprzez planowanie i monitorowanie ich wizyt u klienta.
Czego dowiesz się oglądając VIDEO?
– zalogujemy się do systemu Comarch Mobile i krok po kroku przejdziemy przez cały proces planowania wizyty handlowej,
– w panelu Comarch Mobile Zarządzanie, czyli w rozwiązaniu przeznaczonym dla kierownika sprzedaży, pokażemy, jak dodać nową wizytę handlową dla konkretnego przedstawiciela –wybierzemy wzorzec wizyty, określimy datę spotkania, zdefiniujemy klienta,
– z poziomu terminarza pracownika, w aplikacji Comarch Mobile Sprzedaż, pokażemy jak wizytę handlową planuje handlowiec.
Najnowszy odcinek z cyklu #ComarchUseCase kierujemy do osób, które chcą sprawnie zarządzać pracą pracowników mobilnych w terenie oraz działem sprzedaży w swoich firmach.
Do tej pory w naszym cyklu instruktażowych filmów #ComarchUseCase mówiliśmy o możliwościach aplikacji Comarch DMS, Comarch WMS, Comarch Mobile.
- jak usprawnić obieg zgłoszenia serwisowego?
- jak sprawnie zgłosić zapotrzebowanie na sprzęt?
- jak zarządzać dyspozycjami magazynowymi?
- jak zrealizować proces przyjęcia dostawy do magazynu, ewidencjonując przy tym numer partii towaru za pomocą Comarch WMS?
- jak zrealizować proces presellingu za pomocą aplikacji Comarch Mobile Sprzedaż?