PROJEKTY UNIJNE
Transfer i wdrożenie zaawansowanego narzędzia analitycznego SagiBusinessAnalytics w firmie Sagitum S.A. (POIR 2.2)
Analityka biznesowa
Transfer i wdrożenie zaawansowanego narzędzia analitycznego SagiBusinessAnalytics w firmie Sagitum S.A.
Program Operacyjny Inteligentny Rozwój 2014-2020
Działanie 2.2 Otwarte innowacje – wspieranie transferu technologii
Celem głównym projektu było wprowadzenie do oferty firmy nowej usługi, która pozwoli na przeprowadzanie analizy użyteczności, niezawodności, wydajności, bezpieczeństwa i skalowalności systemów i infrastruktury IT u klienta, jak również przyspieszenie prowadzenia tego typu działań u klienta. Ogólną korzyścią przeprowadzenia takiej analizy jest możliwość dobrania odpowiednich działań naprawczych i optymalizacyjnych dla klientów.
Poprawne działanie procesów biznesowych jest uwarunkowane dobrze dobraną architekturą oraz poprawnie skonfigurowanymi rozwiązaniami IT.
Zakupiona technologia i realizowane dzięki niej analizy pomogą zwiększyć niezawodność działania procesów biznesowych u klienta. Możliwość analiz środowiska IT oraz wprowadzanie na ich podstawie zmian do konfiguracji systemów czy sprzętu wpłynie korzystnie na możliwości modyfikowania istniejących oraz budowanie nowych procesów biznesowych.
Dowiedz się więcej na temat usługi Business Performance Management
Celem projektu Business Performance Management jest przeprowadzanie analizy użyteczności, niezawodności, wydajności, bezpieczeństwa i skalowalności systemów oraz infrastruktury IT u klienta.
Nowa technologia pozwala przeprowadzić pełną analizę obejmującą zarówno weryfikację funkcjonowania operacji wykonywanych w systemach operacyjnych, sieci i systemach administracyjnych, jak również weryfikację rozwiązań do zarządzania przedsiębiorstwem w zakresie możliwości wdrożenia botów RPA.
Przeprowadzenie analizy przynosi szereg korzyści, w tym skuteczne dobieranie odpowiednich działań naprawczych i optymalizacyjnych dla klientów. Wdrożona technologia umożliwi generowanie raportu zawierającego informację o czynnościach usprawniających działanie systemu u klienta i optymalizowanie realizowanych procesów w jego firmie.
W kontekście wdrożenia i opieki powdrożeniowej, zakupiona usługa dostarczy zespołowi wdrożeniowemu potrzebnej wiedzy, umożliwi odpowiednie przygotowanie się do lepszego wykorzystania infrastruktury oraz pomoże klientowi zoptymalizować działanie wykorzystywanych systemów.
Cechy rozwiązania Business Performance Management
– pobieranie danych bezpośrednio z infrastruktury ICT podmiotu (zarówno sprzętowej, jak i software’owej), niezależnie od rodzaju infrastruktury sprzętowej oraz programowej,
– możliwość pobierania i analizy danych z wielu zróżnicowanych, często nieustrukturyzowanych źródeł danych,
– analiza zachowań operatorów w systemie ERP oraz budowanie powtarzalnych wzorców służących do wdrażania rozwiązań z zakresu robotyzacji procesów,
– raporty z informacjami nt. możliwości optymalizacji działania systemu / sprzętu.
Najważniejsze funkcjonalności
1.Analizy danych pochodzących z rozwiązań sieciowych
W tym dane z pracy routerów, platform służących do wdrażania i uruchamiania aplikacji rozproszonych, ze środowisk skonteneryzowanych, z firewalli i systemów bezpieczeństwa, z pracy serwerów bazodanowych oraz serwerów aplikacyjnych.
2. Analizy danych pochodzących z systemów operacyjnych
Informacje dotyczące wersji systemów operacyjnych oraz ich kompilacji, wszystkich prób logowań dla użytkowników, wykonywanych aktywności, działających usług systemowych.
3. Analizy danych pochodzących z warstwy sprzętowej
Dostarczanie danych odnośnie stopnia obciążenia i kondycji podzespołów komputerowych w jednostkach fizycznych. Zbieranie informacji o zasobach w jednostkach wirtualnych i skonteneryzowanych, zasobach dyskowych w środowiskach wirtualnych i fizycznych oraz o uszkodzonych urządzeniach.
4. Analizy danych pochodzących z systemu klasy ERP
Na temat kodu operatora wykonującego czynność, kodu wykonywanej akcji, czasu wystąpienia zdarzenia, nazwy formatki systemu ERP lub nazwy wykonanego raportu/wydruku, numeru przetwarzanego dokumentu.