Automatyzacja procesów handlowych - Sagitum
Automatyzacja procesów handlowych

CASE STUDIES

Automatyzacja procesów handlowych

OPIS SZCZEGÓŁOWY

Klient

Greinplast Sp. z o.o.

Czym zajmuje się firma?

GREINPLAST to producent chemii budowlanej, który ma w swojej ofercie ponad 180 produktów. Za ich dystrybucję odpowiada sieć oddziałów oraz przedstawiciele handlowi działający na terenie całego kraju.

Wyzwanie biznesowe

Firma Greinplast zatrudnia ponad 34 handlowców pracujących na terenie całego kraju w różnych województwach. Firmie zależało na szybkiej i sprawnej obsłudze zamówień od momentu ich przyjęcia, aż do realizacji. Jednak tak duże rozproszenie firmy powodowało utrudnienia w obsłudze klienta na poziomie, który satysfakcjonował Greinplast.

Handlowcy, będąc u klientów, na miejscu składali zamówienia telefonicznie do centrali. Nie mieli bieżącego wglądu w aktualne stany magazynowe. Weryfikacja stanów magazynowych musiała za każdym razem odbywać się telefonicznie, przez co tracili czas swój i klienta.

Wyzwaniem w firmie Greinplast było również zapewnienie sprawnego przekazywania informacji pomiędzy handlowcami a biurem.

Rozwiązanie

01

Do usprawnienia pracy handlowców w terenie wdrożyliśmy rozwiązanie Comarch Mobile Sprzedaż.

Współpraca z Comarch ERP XL opiera się o moduły: Sprzedaż, Administracja oraz Administrator oddziałów.

02

Rozpoczęliśmy od rozmów z klientem i dokładnego określenia potrzeb firmy. Na tej podstawie dokonaliśmy weryfikacji funkcjonalności.

Niektóre były możliwe do wprowadzenia w rozwiązaniu Comarch Mobile Sprzedaż, inne wymagały dodatkowych implementacji niestandardowych.

Korzyści z wdrożenia

Wdrożone rozwiązanie spowodowało dwukrotne przyspieszenie realizacji zamówień sprzedaży oraz dwukrotne zwiększenie ilości składanych zamówień przez handlowców

 

Comarch Mobile Sprzedaż umożliwia handlowcowi weryfikację statusu realizacji złożonych zamówień oraz należności kontrahenta. Pracownik ma również bezpośredni wgląd do bazy towarowej oraz jej stanów magazynowych, co ułatwia przyjmowanie zamówień. 

 

Zamówienia praktycznie od razu przesyłane są do systemu Comarch ERP XL, gdzie są obsługiwane i przekazywane jako dyspozycje wysyłki do działu logistyki i magazynu.

 

Przedstawiciele handlowi za pomocą dedykowanych raportów sprzedaży mogą w prosty sposób generować zestawienia o średnim rabacie dla klienta oraz raporty średniej prowizji. Oba zestawienia wysyłane są bezpośrednio na maila Kierownika Sprzedaży. 

 

Dzięki aplikacji Comarch Mobile Sprzedaż firma osiągnęła założony cel, jakim była automatyzacja procesów handlowych

 

CASE STUDIES

Masz podobny problem?

Napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma. Przedstawimy Ci możliwe rozwiązania.

CASE STUDIES

Sprawdź pozostałe
case study

Być może wśród nich znajdziesz diagnozę problemu w Twojej firmie i wskazówkę, co zrobić, by go rozwiązać.

Obsługa w zakresie automatyzacji procesów, administracji infrastrukturą sprzętową, wsparcia serwisowego i bezpieczeństwa danych

CASE STUDY

Obsługa w zakresie automatyzacji procesów, administracji infrastrukturą sprzętową, wsparcia serwisowego i bezpieczeństwa danych

E

Euroterm TGS Sp. z o.o.

Dystrybutor techniki sanitarnej, grzewczej i wentylacyjnej

Usprawnienie obszaru produkcyjnego oraz gospodarki magazynowej i logistyki

CASE STUDY

Usprawnienie obszaru produkcyjnego oraz gospodarki magazynowej i logistyki

S

SENTREX Sp. z o.o.

Producent materiałów papierniczych

Zautomatyzowanie procesów zachodzących w firmie wielooddziałowej

CASE STUDY

Zautomatyzowanie procesów zachodzących w firmie wielooddziałowej

G

Greinplast Sp. z o.o.

Producent chemii budowlanej

Automatyzacja procesów i wygodny przepływ danych pomiędzy oddziałami

CASE STUDY

Automatyzacja procesów i wygodny przepływ danych pomiędzy oddziałami

C

Copco Plus Sp. z o. o.

Wykonawstwo instalacji elektrycznych, modernizacja i serwis dla różnych branż

Wdrożenie platformy usprawniającej procesy związane z obsługą klientów pozyskanych sprzedażą projektową

CASE STUDY

Wdrożenie platformy usprawniającej procesy związane z obsługą klientów pozyskanych sprzedażą projektową

P

PB Technik Sp. z o. o.

Firma dystrybucyjna, sprzedaż oraz dostawy linii technologicznych

Usprawnienie zarządzania projektami i realizacji kontraktów w branży ciepłowniczej

CASE STUDY

Usprawnienie zarządzania projektami i realizacji kontraktów w branży ciepłowniczej

P

Presystem Sp. z o.o.

Realizacja inwestycji w branży ciepłowniczej

Zautomatyzowanie obiegu dokumentów i faktur kosztowych w branży hotelarskiej

CASE STUDY

Zautomatyzowanie obiegu dokumentów i faktur kosztowych w branży hotelarskiej

H

Hotel Arłamów S.A.

Jeden z największych kompleksów hotelowych w Polsce

Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów kosztowych w branży piwowarskiej

CASE STUDY

Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów kosztowych w branży piwowarskiej

V

Van Pur S.A.

Największa spółka piwowarska w Polsce

Automatyzacja procesów biznesowych w branży inżynieryjno-budowlanej

CASE STUDY

Automatyzacja procesów biznesowych w branży inżynieryjno-budowlanej

E

Elemont S.A.

Spółka inżynieryjno-budowlana

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach w obszarze IT

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach w obszarze IT

Napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.
Przedstawimy Ci możliwe rozwiązania.

Umów się na spotkanie





    Sprecyzuj, na czym polega problem w Twojej firmie. Będziemy mogli udzielić Ci trafnej odpowiedzi i zbliżyć Cię do rozwiązania tego problemu.


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sagitum S.A. z siedzibą w Rzeszowie przy Jana Twardowskiego 9, 35-302 Rzeszów, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy W Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000655241, w celu wysyłania odpowiedzi na zapytanie kontaktowe. Klauzula informacyjna