Automatyzacja procesów i wygodny przepływ danych pomiędzy oddziałami - Sagitum
Automatyzacja procesów i wygodny przepływ danych pomiędzy oddziałami

CASE STUDIES

Automatyzacja procesów i wygodny przepływ danych pomiędzy oddziałami

OPIS SZCZEGÓŁOWY

Klient

Copco Plus Sp. z o. o.

Czym zajmuje się firma?

Copco Plus Sp. z o. o. specjalizuje się w projektowaniu i wykonawstwie instalacji elektrycznych dla różnych branż. Firma działa od 2016 roku na terenie Polski i Niemiec.

Wyzwanie biznesowe

Największym wyzwaniem było rozproszenie pracowników firmy. Klientowi zależało na rozwiązaniu, które zautomatyzuje procesy, zgromadzi dane w jednym miejscu i umożliwi dostęp do nich pracownikom z różnych oddziałów

Do tej pory w firmie COPCO inwestycje zagraniczne były koordynowane z biura. Wiązało się to z realizacją procesów operacyjnych tj.: wynajem kwater pracowników, zarządzanie flotą, ewidencja kontroli na budowie, raportowanie czasu pracy czy przydzielanie zasobów do budów. Wszystkie te procesy były dotychczas obsługiwane za pomocą tablicy magnetycznej i magnesów. 

Rozwiązanie

01

Wdrożyliśmy aplikację, która odzwierciedla tablicę, do której byli przyzwyczajeni koordynatorzy

Źródłem dla wyświetlanych na tablicy projektów i zasobów została platforma WEBCON BPS.

02

Wprowadziliśmy platformę, która zautomatyzowała ważne procesy biznesowe

W tym: kalendarz wynajmu kwater, kancelaria, raportowanie czasu pracy, ocena pracowników, zlecenia wystawiania faktur.

Korzyści z wdrożenia

Wdrożenie platformy WEBCON BPS i rozwiązanie do wizualizacji zasobów projektowych umożliwiło zdalne obsługiwanie budów przez 3 koordynatorów. Projekty zarządzane są efektywnie dzięki temu, że zasoby (ludzkie, kwatery samochody) przypisywane są na podstawie aktualnych informacji, a zmiany widoczne są od razu w systemie. 

 

Procesy zostały zdigitalizowane tak, aby systemy komunikowały się ze sobą, a przepływ informacji był jak najbardziej zautomatyzowany. Dużą rolę odegrała również integracja z systemem COMARCH Optima – dane nie dublują się, są optymalnie wykorzystywane i koordynowane

 

Wdrożone narzędzia dają pracownikom firmy COPCO swobodę i komfort w realizacji codziennych obowiązków. Dodatkowo firma oszczędza czas, który teraz może przeznaczyć na swoją podstawową działalność i rozwój. 

CASE STUDIES

Masz podobny problem?

Napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma. Przedstawimy Ci możliwe rozwiązania.

CASE STUDIES

Sprawdź pozostałe
case study

Być może wśród nich znajdziesz diagnozę problemu w Twojej firmie i wskazówkę, co zrobić, by go rozwiązać.

Obsługa w zakresie automatyzacji procesów, administracji infrastrukturą sprzętową, wsparcia serwisowego i bezpieczeństwa danych

CASE STUDY

Obsługa w zakresie automatyzacji procesów, administracji infrastrukturą sprzętową, wsparcia serwisowego i bezpieczeństwa danych

E

Euroterm TGS Sp. z o.o.

Dystrybutor techniki sanitarnej, grzewczej i wentylacyjnej

Usprawnienie obszaru produkcyjnego oraz gospodarki magazynowej i logistyki

CASE STUDY

Usprawnienie obszaru produkcyjnego oraz gospodarki magazynowej i logistyki

S

SENTREX Sp. z o.o.

Producent materiałów papierniczych

Zautomatyzowanie procesów zachodzących w firmie wielooddziałowej

CASE STUDY

Zautomatyzowanie procesów zachodzących w firmie wielooddziałowej

G

Greinplast Sp. z o.o.

Producent chemii budowlanej

Wdrożenie platformy usprawniającej procesy związane z obsługą klientów pozyskanych sprzedażą projektową

CASE STUDY

Wdrożenie platformy usprawniającej procesy związane z obsługą klientów pozyskanych sprzedażą projektową

P

PB Technik Sp. z o. o.

Firma dystrybucyjna, sprzedaż oraz dostawy linii technologicznych

Usprawnienie zarządzania projektami i realizacji kontraktów w branży ciepłowniczej

CASE STUDY

Usprawnienie zarządzania projektami i realizacji kontraktów w branży ciepłowniczej

P

Presystem Sp. z o.o.

Realizacja inwestycji w branży ciepłowniczej

Automatyzacja procesów handlowych

CASE STUDY

Automatyzacja procesów handlowych

G

Greinplast Sp. z o.o.

Producent chemii budowlanej

Zautomatyzowanie obiegu dokumentów i faktur kosztowych w branży hotelarskiej

CASE STUDY

Zautomatyzowanie obiegu dokumentów i faktur kosztowych w branży hotelarskiej

H

Hotel Arłamów S.A.

Jeden z największych kompleksów hotelowych w Polsce

Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów kosztowych w branży piwowarskiej

CASE STUDY

Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów kosztowych w branży piwowarskiej

V

Van Pur S.A.

Największa spółka piwowarska w Polsce

Automatyzacja procesów biznesowych w branży inżynieryjno-budowlanej

CASE STUDY

Automatyzacja procesów biznesowych w branży inżynieryjno-budowlanej

E

Elemont S.A.

Spółka inżynieryjno-budowlana

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach w obszarze IT

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach w obszarze IT

Napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.
Przedstawimy Ci możliwe rozwiązania.

Umów się na spotkanie





    Sprecyzuj, na czym polega problem w Twojej firmie. Będziemy mogli udzielić Ci trafnej odpowiedzi i zbliżyć Cię do rozwiązania tego problemu.


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Sagitum S.A. z siedzibą w Rzeszowie przy Jana Twardowskiego 9, 35-302 Rzeszów, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy W Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000655241, w celu wysyłania odpowiedzi na zapytanie kontaktowe. Klauzula informacyjna