CASE STUDIES
Automatyzacja procesów i wygodny przepływ danych pomiędzy oddziałami
OPIS SZCZEGÓŁOWY
Klient
Copco Plus Sp. z o. o.
Czym zajmuje się firma?
Copco Plus Sp. z o. o. specjalizuje się w projektowaniu i wykonawstwie instalacji elektrycznych dla różnych branż. Firma działa od 2016 roku na terenie Polski i Niemiec.
Wyzwanie biznesowe
Największym wyzwaniem było rozproszenie pracowników firmy. Klientowi zależało na rozwiązaniu, które zautomatyzuje procesy, zgromadzi dane w jednym miejscu i umożliwi dostęp do nich pracownikom z różnych oddziałów.
Do tej pory w firmie COPCO inwestycje zagraniczne były koordynowane z biura. Wiązało się to z realizacją procesów operacyjnych tj.: wynajem kwater pracowników, zarządzanie flotą, ewidencja kontroli na budowie, raportowanie czasu pracy czy przydzielanie zasobów do budów. Wszystkie te procesy były dotychczas obsługiwane za pomocą tablicy magnetycznej i magnesów.
Rozwiązanie
01
Wdrożyliśmy aplikację, która odzwierciedla tablicę, do której byli przyzwyczajeni koordynatorzy
Źródłem dla wyświetlanych na tablicy projektów i zasobów została platforma WEBCON BPS.
02
Wprowadziliśmy platformę, która zautomatyzowała ważne procesy biznesowe
W tym: kalendarz wynajmu kwater, kancelaria, raportowanie czasu pracy, ocena pracowników, zlecenia wystawiania faktur.
Korzyści z wdrożenia
Wdrożenie platformy WEBCON BPS i rozwiązanie do wizualizacji zasobów projektowych umożliwiło zdalne obsługiwanie budów przez 3 koordynatorów. Projekty zarządzane są efektywnie dzięki temu, że zasoby (ludzkie, kwatery samochody) przypisywane są na podstawie aktualnych informacji, a zmiany widoczne są od razu w systemie.
Procesy zostały zdigitalizowane tak, aby systemy komunikowały się ze sobą, a przepływ informacji był jak najbardziej zautomatyzowany. Dużą rolę odegrała również integracja z systemem COMARCH Optima – dane nie dublują się, są optymalnie wykorzystywane i koordynowane.
Wdrożone narzędzia dają pracownikom firmy COPCO swobodę i komfort w realizacji codziennych obowiązków. Dodatkowo firma oszczędza czas, który teraz może przeznaczyć na swoją podstawową działalność i rozwój.
CASE STUDIES
Masz podobny problem?
Napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma. Przedstawimy Ci możliwe rozwiązania.
CASE STUDIES
Sprawdź pozostałe
case study
Być może wśród nich znajdziesz diagnozę problemu w Twojej firmie i wskazówkę, co zrobić, by go rozwiązać.
CASE STUDY
Obsługa w zakresie automatyzacji procesów, administracji infrastrukturą sprzętową, wsparcia serwisowego i bezpieczeństwa danych
CASE STUDY
Usprawnienie obszaru produkcyjnego oraz gospodarki magazynowej i logistyki
CASE STUDY
Zautomatyzowanie procesów zachodzących w firmie wielooddziałowej
CASE STUDY
Wdrożenie platformy usprawniającej procesy związane z obsługą klientów pozyskanych sprzedażą projektową
CASE STUDY
Usprawnienie zarządzania projektami i realizacji kontraktów w branży ciepłowniczej
CASE STUDY
Automatyzacja procesów handlowych
CASE STUDY
Zautomatyzowanie obiegu dokumentów i faktur kosztowych w branży hotelarskiej
CASE STUDY
Wdrożenie elektronicznego obiegu dokumentów kosztowych w branży piwowarskiej
CASE STUDY
Automatyzacja procesów biznesowych w branży inżynieryjno-budowlanej
Porozmawiajmy o Twoich potrzebach w obszarze IT
Napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.
Przedstawimy Ci możliwe rozwiązania.